eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › "Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366077275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 614-34-51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coafsip@coafsip.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coafsip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5201c8dc-0d8a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Tuszyn do szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Tuszyn oraz na zajęcia z wychowania fizycznego w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.coafsip-bip2.alfatv.pl/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu http://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz skrzynki ePUAP Centrum Obsługi
Administracyjno – Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie https://epuap.gov.pl/ adres skrytki /coafsiptuszyn/SkrytkaESP.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz
Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi
Załącznik nr 11 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz. Parl. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1;
zwanym dalej„RODO”) informujemy, że:1)Adm. Pana danych osobowych, Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekazuje w niniejszym postępowaniu jest Gmina Tuszyn - Burmistrz Miasta Tuszyna z siedzibą w Tuszynie, 95-080 ul. Piotrkowska
2/4. 2)Kontakt z IOD w UM w Tuszynie możliwy jest pod adresem e-mail: iod@tuszyn.info.pl tel. 42 614 34 26 wew. 28 lub listownie
na adres UM.Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
wyłonienia wykonawcy, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, rozliczenia finansowo – księgowego) pn. „Dowóz uczniów do szkół
w roku szkolnym 2022/2023” nr sprawy: KS.2301.02.2022.J.B.3)na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP oraz działanie
przez administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c i e oraz art. 10;3.Odbiorcami Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – PZP (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o
ochronie danych osobowych tj. podm. świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe,
osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem, a także podm. korzystającym z BIP Tuszyn i BZP, oraz
platformy zakupowej. Odbiorcami będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dan.os. dla których Adm. jest
Zamawiający;4.Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub udzielonej przez Wykonawcę
gwarancji i rękojmi przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub trwania okresu gwarancji i
rękojmi, a następnie zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach , w tym Rozp. Prezesa RM z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.5.obowiązek podania przez
Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w post. o udzielenie zamówienia publ., konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;6. w odniesieniu do Pana dan.os. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i
nie będą profilowane;7.posiada Pan: Pozostałe dane w treści SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KS.2301.06.2022.JB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trasa Nr 1 - zadanie Nr 1
codziennie dowóz uczniów z Wodzinka, Mąkoszyna, Wodzina Majorackiego, Głuchowa, Sysek do Szkoły Podstawowej w
Wodzinie Prywatnym, dwukrotny odwóz uczniów do miejsc zamieszkania (w następującej kolejności: Mąkoszyn, Głuchów,
Wodzinek)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części/ Zadaniu z osobna) Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami: 1. Cenna brutto stawka dzienna - 55%, 2. Wiek pojazdów - 40%, 3. Wysokość świadczenia postojowego -
5%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość świadczenia postojowego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trasa Nr 2 - zadanie Nr 2 (codziennie: dowóz uczniów z Woli Kazubowej, Górek Małych, Jutroszewa do Górek Dużych, z
Niedasu i ul. Garbówek do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie, Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Tuszynie i Przedszkola
Miejskiego Nr 1 w Tuszynie oraz dwukrotny odwóz uczniów do miejsc zamieszkania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części/ Zadaniu z osobna) Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami: 1. Cenna brutto stawka dzienna - 55%, 2. Wiek pojazdów - 40%, 3. Wysokość świadczenia postojowego -
5%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość świadczenia postojowego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trasa Nr 3 - Zadanie Nr 3 (codziennie: dowóz uczniów ze Szczukwina, Głuchowa i Żeromina do Szkoły Podstawowej Nr 1 w
Tuszynie, do Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Tuszynie i do Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Tuszynie; dowóz uczniów z
Zofiówki, Rydzynek, z Tuszyna z ul. Szpitalnej do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tuszynie i do Przedszkola Miejskiego Nr 2 w
Tuszynie oraz dwukrotny odwóz uczniów do Żeromina, Garbowa i Szczukwina.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części/ Zadaniu z osobna) Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami: 1. Cenna brutto stawka dzienna - 55%, 2. Wiek pojazdów - 40%, 3. Wysokość świadczenia postojowego -
5%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość świadczenia postojowego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trasa Nr 4 - Zadanie Nr 4 (codziennie: dowóz uczniów z Modlicy, Kruszowa do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie oraz
dwukrotny odwóz do miejsc zamieszkania, tj: z SP1 do Modlicy; z SP2 i PM2 do Rydzynek, Zofiówki i Tuszyna ul. Szpitalna.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części/ Zadaniu z osobna) Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami: 1. Cenna brutto stawka dzienna - 55%, 2. Wiek pojazdów - 40%, 3. Wysokość świadczenia postojowego -
5%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość świadczenia postojowego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie
zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.
U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli:
a) Wykaże się dysponowaniem (własność / leasing / wynajem / użyczenie) co najmniej jednym w pełni sprawnym
autobusem wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów przeznaczonych do
świadczenia usługi dowozu do szkół oraz jednym opiekunem na danej trasie. Rok produkcji pojazdu wykorzystywanego do
wykonywania niniejszej usługi nie może być wcześniejszy niż 2002r. W celu realizacji zamówienia wystarczające jest
dysponowanie:
- TRASA NR 1: co najmniej jeden autobus (min. 56 miejsc siedzących)
- TRASA NR 2: co najmniej jeden autobus (min. 56 miejsc siedzących)
- TRASA NR 3: co najmniej jeden autobus (min. 58 miejsc siedzących)
- TRASA NR 4: co najmniej jeden autobus (min. 56 miejsc siedzących)
UWAGA!
Wykonawca musi dysponować liczbą autobusów odpowiadającą liczbie części na jakie składa on ofertę. Jeśli Wykonawca
składa ofertę na jedną część musi dysponować min. 1 autobusem z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2002r. o ilości
miejsc siedzących odpowiedniej dla trasy, dla której składa ofertę. Zapis ten należy stosować odpowiednio dla wykonawcy
składającego ofertę na dwie, trzy bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Informacje należy podać w pkt 14 Formularza ofertowego, gdyż wykaz ten będzie podstawą do oceny spełniania warunków
udziału jak i przydziału punktów w kryterium oceny ofert.
b) Wykaże się w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z należytą starannością wykonaniem, co najmniej jednej usługi z zakresu przewozu osób przez okres co
najmniej 10 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł netto z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz którego usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane należycie, przy czym dowody, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Informacje należy podać w załączniku nr 8 do SWZ.
2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla
potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs
danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówienia
Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski
nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany
pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówienia Publicznych, w którym zostanie on
opublikowany.
3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/-nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym Rozdziale SWZ. Z treści wymaganych
dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, stanowiącego dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - Załącznik nr 3 – 5b do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)
oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu i wstępnie spełnia warunki udziału w postepowaniu. 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiącego dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane
przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - Załącznik nr 3 – 5b do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1
SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu i wstępnie spełnia warunki udziału w postepowaniu. 3. Zgodnie z art. 125 ust. 1 w zw. z art. 462 ust. 5 ustawy
Pzp Wykonawca składa oświadczenie podwykonawcy w-g wzoru stanowiącego Załącznik nr 5b do SWZ.
4. Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby w-g wzoru
stanowiącego Załącznik nr 5a do SWZ. Pozostałe postanowienia w tym zakresie zawiera treść SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ, iż Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie
zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z
2022 r., poz. 180 z późn. zm.). Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest zezwolenie na wykonywanie zawodu
przewoźnika drogowego,
b) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz którego usługa ta została wykonana, z załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowody, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Informacje należy podać w załączniku nr 8 do SWZ,
c) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021. poz. 275) z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertą, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie
odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych:
- w art. 108 ust. 1 pkt 3,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
- w art. 108 ust. 1 pkt 5 dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- w art. 108 ust. 1 pkt 6,
- w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2,
- w art. 108 ust. 1 pkt 4 dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, zgodnie z ustaleniami
zawartymi w SWZ.
2. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie w
następujących okolicznościach, w szczególności dotyczących terminu realizacji i/lub wartości usług, z zastrzeżeniem § 13
umowy. Zmiany dokonywane mogą być na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w szczególności gdy spowodowane są
następującymi okolicznościami:
1) działaniem siły wyższej np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można
było przewidzieć;
2) wystąpieniem zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę;
3) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zmianą wynikającą
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim
będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
4) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując z prawa i obowiązki
wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub
nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian
umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.
3. W przypadku zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 3 w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia –
odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
4. Zmiany mogą być zainicjowane tylko poprzez złożenie pisemnego wniosku. Wniosek powinien zawierać:
1) opis zmiany;
2) uzasadnienie zmiany;
3) ewentualny czas wykonania zmiany lub wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
5. Łączna wartość zmian, o których mowa w ust. 2 nie może przekraczać 10% wartości pierwotnej umowy.
6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg
realizacji zamówienia, termin realizacji umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia
wykonania jej przedmiotu
w sposób należyty.
7. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany
stanu faktycznego albo prawnego.
8. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie
mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną
zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozpo- rządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.