Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00193526/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00201565/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10943891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-592a40a6-f3ee-4a17-8a29-2f063d6b1f55
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029934/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/ZP/D/INFR/MUND/ŻYWN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ŚRODKÓW PIELĘGNACYJNYCH I CHEMICZNYCH4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 120976,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PALIW DO PODGRZEWACZY GASTRONOMICZNYCH ORAZ RĘKAWIC JEDNORAZOWYCH4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39224320-7 - Gąbki
4.5.5.) Wartość części: 91769,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 36561,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w zapisach specyfikacji warunków zamówienia uwzględnił wymóg złożenie kart charakterystyki dla wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia.
W SWZ rozdział XIV pkt 1.1. dla części I Zamawiający wymagał załączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1. Dla części 1 Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych (Służba Mundurowa)
A) do pozycji 1, 2, 3, 9, 10,11,12,13,15 - karty katalogowe w języku polskim;
B) do pozycji 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 – karty charakterystyki w języku polskim przedstawione zgodnie z art. 2 rozporządzenia (UE) 2020/878 z dnia 18 czerwca 2020r., zmieniające załącznik II do rozporządzenia REACH, zgodnie z którymi od 1 stycznia 2023r. obowiązuje wyłącznie jeden szablon karty charakterystyki.
C) do pozycji 6, 7, 8 – dostarczyć karty techniczne lub deklaracje zgodności UE w języku polskim;
D) do pozycji 12, 15 - dostarczyć certyfikat ECARF Seal of Quality lub równoważny.
Żadna z firm, które złożyły swoje oferty nie była w stanie przedstawić wymaganych kart charakterystyki dla pozycji 9, 10,11, ponieważ produkty te nie należą do grupy stanowiącej chemikalia lub substancje i mieszaniny stwarzające potencjalne zagrożenie dla zdrowia i życia konsumenta: (szczegóły w dokumentacji postępowania)
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102228,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124304,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w zapisach specyfikacji warunków zamówienia uwzględnił wymóg złożenie kart charakterystyki dla wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia.
W SWZ rozdział XIV pkt 1.2. dla części II Zamawiający wymagał załączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.2. Dla części 2 Dostawa środków czystości, paliw do podgrzewaczy gastronomicznych oraz rękawic jednorazowych (Służba Żywnościowa)
A) karty charakterystyki produktu w języku polskim przedstawione zgodnie z art. 2 rozporządzenia UE 2020/878 z dnia 18.06.2020 r., zmieniające załącznik II do rozporządzenia REACH, zgodnie z którymi od 1 stycznia 2023 r. obowiązuje łącznie jeden szablon karty charakterystyki na środki pielęgnacyjne i chemiczne - dla pozycji: 1-21 OPZ dla części 2;
B) pozwolenia na obrót produktem biobójczym w języku polskim do pozycji 1 OPZ dla części 2 uzyskany w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Firm, które złożyły swoje oferty nie były w stanie przedstawić wymaganych kart charakterystyki dla pozycji: 15, 16, 18, 19, 20 oraz 21 ponieważ produkty te nie należą do grupy stanowiącej chemikalia lub substancje i mieszaniny stwarzające potencjalne zagrożenie dla zdrowia i życia konsumenta:
(szczegóły w dokumentacji postępowania)
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60297,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69934,48 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32976,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48981,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46438,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DEOBOX RAFAŁ STĘPIEŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170342587
7.3.3) Ulica: Kazimierza Nitki 22
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46438,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: Modernizacja budynku wraz z SOK w I/ZUS Nakło
- WZPiFP-74-25 Remont pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą przyłącza kanalizacji sanitarnej w KMP w Grudziądzu
- WZPiFP-73-25 Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj KWP w Bydgoszczy przy ul. Iławskiej 24 - Budynek Magazynowy
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Zakup wraz z instalacją punktów dostępowych do sieci bezprzewodowej i przełączników do sieci kampusowej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny osobistej
- Dostawa paliw płynnych - tankowanie pojazdów służbowych
- Zakup paliwa do środków transportowych Urzędu Miejskiego w Świeciu
- Dostawę materiałów i preparatów eksploatacyjnych niezbędnych do mycia i dezynfekcji manualnej oraz maszynowej endoskopów i bronchoskopów dla Pracowni Endoskopowej, Pracowni Bronchoskopowej. Dosta(...)
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.