Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00279052/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00342287/01 - Wynik z dnia 2022-09-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa urządzeń IT i materiałów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.4.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279231
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00279052/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
1. Administratorem Państwa danych osob. w rozumieniu Rozp. PE i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail:
sekretariat@rarr.rzeszow.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osob. proszę kontaktować się z IOD, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publ. pod nazwą Prowadzenie czynności eksploatacyjnych w zakresie kompleksowej obsługi
systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, polegających na konserwacji, przeglądach i usuwaniu usterek – sygnatura sprawy:
BS.2611.26.2022 prowadzonym w trybie podstaw. bez możliwości prow. negocjacji oraz na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO w celu
ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
● uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza Państwa dane osob., a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z
takim zastrzeżeniem że Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● uzupełnienia danych osob., w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● żądania ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj.
przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członk., z zastrzeżeniem że prawo
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych
przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,
● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane:
a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o
udzielenie zamówienia,
b) w przypadku prowadzenia postępowań na usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia
zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji,
c)w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.
7. Obowiązek podania przez Państwa danych osob. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publ.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; tj.
odrzucenie oferty, lub wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
8. W odniesieniu do Państwa danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Po zmianie:
1. Administratorem Państwa danych osob. w rozumieniu Rozp. PE i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail:
sekretariat@rarr.rzeszow.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osob. proszę kontaktować się z IOD, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publ. pod nazwą Dostawa urządzeń IT i materiałów – numer BS.2611.28.2022 prowadzonym w trybie podstaw. bez możliwości prow. negocjacji oraz na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO w celu
ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
● uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza Państwa dane osob., a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z
takim zastrzeżeniem że Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● uzupełnienia danych osob., w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● żądania ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj.
przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członk., z zastrzeżeniem że prawo
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych
przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,
● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane:
a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o
udzielenie zamówienia,
b) w przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia
zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji,
c)w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.
7. Obowiązek podania przez Państwa danych osob. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publ.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; tj.
odrzucenie oferty, lub wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
8. W odniesieniu do Państwa danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- Zakup radiowego systemu odczytu wraz z dostawą i montażem wodomierzy na terenie Gminy Sadkowice
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- KZP/07/2024 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.