Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00314745/01 - Wynik z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych produktów leczniczych, suplementów diety i materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 64
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797704880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych produktów leczniczych, suplementów diety i materiałów opatrunkowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81417d67-14db-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041547/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa leków, płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia jelitowego i pozajelitowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81417d67-14db-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-81417d67-14db-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj
załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w załączniku nr 1 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w załączniku nr 1 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.21.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 901000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 4% roztwór sukcynylowanej żelatyny, zawieszony w pełni zbilansowanym roztworze elektrolitów , bez mleczanów
2 Glucosum
3 Glucosum
4 Natrii chloridum
5 Natrii chloridum
6 Natrii chloridum
7 Natrii chloridum
8 "Natrii chloridum + Kalii chloridum + Calcii chloridum"
9 Płyn wieloelektrolitowy do infuzji, buforowany octanami, jabłczanami z jonami wapnia 2,5mmol/l, nie zawiera mleczanów
10 Produkt złożony, Viantan lub produkt równoważny
11 "Roztwór pierwiastków śladowych, Tracutil lub produkt równoważny"
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Acetylcysteinum
2 "Bupivacaini
hydrochloridum"
3 "Bupivacaini
hydrochloridum +
Epinephrinum"
4 Buprenorphinum
5 Buprenorphinum
6 Buprenorphinum
7 Ketoprofenum
8 Ketoprofenum
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Albumini humani solutio
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Aqua ad iniectabilia
2 Aqua ad iniectabilia
3 "Glucosum + Natrii chloridum"
4 Mannitolum
5 Natrum chloratum, jałowy roztwór do irygacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33695000-8 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Immunoglobulinum
humanum anti-D
Immunoglobulina ludzka
anty-D"
2 "Immunoglobulinum
humanum anti-D
Immunoglobulina ludzka
anty-D"
3 "Immunoglobulinum
humanum anti-D
Immunoglobulina ludzka
anty-D"
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33651520-9 - Immunoglobuliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Amikacinum
2 Amikacinum
3 Amikacinum
4 Etomidatum
5 Gentamicinum
6 Ibuprofenum
7 Ibuprofenum
8 Paracetamolum
9 Propofolum
10 Propofolum
11 Sterylny preparat pakowany indywidualnie w worek zabezpieczający do płukania i pielęgnacji cewnika i pęcherza moczowego, lekko hipotoniczny płyn o mniej drażniącym działaniu dzięi dodatkowi magnezu. Płukana ma zapobiegać krystalizacji fosforanów i rozpuszać istniejące zwapnienia w cewnikach założonych na stałe, w skałdzie kwas cytrynowy o stężeniu 3,23g i tlenek magnezu 0,38g, opakowanie 100ml ze zintegrowanym drenem,klamrą zabezpieczającą przypadkowemu wyciekowi oraz uniwersalną,sterylną końcówką posiadającą zabezpieczenie dopasowaną do wszytskich typów cewników.System całkowicie zamknięty , gotowy do użycia, wyrób medyczny
12 Sterylny preparat pakowany indywidualnie w worek zabezpieczający, do płukania i rutynowej dekolonizacji cewnika i pęcherza moczowego. Wykazuje działanie bakteriobójcze i antyadhezyjne, likwiduje biofilm i zapobiega adhezji bakterii do powierzchni cewnika. Płukana ma zapobiegać powstawaniu biofilmu, w skaładzie poliheksanidyna 0,02% opakowanie 100ml zintegrowanym drenem,klamrą zabezpieczającą przypadkowemu wyciekowi oraz uniwersalną,sterylną końcówką posiadającą zabezpieczenie dopasowaną do wszytskich typów cewników.System całkowicie zamknięty , gotowy do użycia wyrób medyczny
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "
Spray z heksametylodisiloksanem, który skutecznie i bezboleśnie usuwa wszelkie rodzaje plastrów, opatrunków samoprzylepnych, przylepców i taśm mocujących. Całkowicie usuwa klej ze skóry, a przy tym nie wysusza skóry i jej nie podrażnia. Spray nie zawiera alkoholu. Dzięki temu, że nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, można szybko zastosować kolejny opatrunek. Może być wygodnie stosowany, pod dowolnym kątem. Spray można stosować już od 1. dnia życia. StickOff® lub produkt równoważny, wyrób medyczny"
2 Acidum ascorbicum
3 Acidum tranexamicum
4 Acidum tranexamicum
5 Albendazolum
6 Apixabanum
7 "Betahistini dihydrochloridum"
8 Collagenasum
9 "Donepezili hydrochloridum"
10 "Dorzolamidum +Timololum"
11 Erythromycinum
12 Etamsylatum
13 Etamsylatum
14 Ethanolum 70%
15 Insulinum degludecum + Insulinum aspartum, Ryzodeg lub produkt równoważny
16 Insulinum degludecum, Tresiba lub produkt równoważny
17 Itopridi hydrochloridum
18 Lactobacillus rhamnosus
19 Levofloxacinum
20 Memantinum
21 Natrii valproas
22 Phytomenadionum
23 Preparat przeznaczony do stosowania u dzieci od pierwszych dni życia w celu uzupełnienia diety w bakterie kwasu mlekowego Lactobacillus rhamnosus GG stanowiące składnik prawidłowej mikroflory jelitowej, Dicoflor®baby lub produkt równoważny
24 Risperidonum
25 Risperidonum
26 Rivastigminum
27 Ropinirolum
28 "Silybi mariani fructus extractum siccum"
29 "Streptodornasum + Streptokinasum"
30 Tiapridum
31 Dieta kompletna w płynie dla pacjentów z chorobą nowotworową , polimeryczna, hiperkaloryczna (2,4 kcal/ml), zawartość białka 14,4 g/ 100 ml, źródłem białka są kazeina i serwatka, do podaży doustnej w różnych smakach (wybór wg.potrzeb zamawiającego), bezresztkowa, bezglutenowa, o niskiej zawartości tłuszczu (do 32%)
32 Timololum
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33695000-8 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne
33616000-1 - Witaminy
33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
33691000-0 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jałowy opatrunek hydrokoloidowy przeznaczony do leczenia ran z małym i średnim wysiękiem. Zbudowany z trzech różnych hydrokoloidów (karboksymetyloceluloza sodowa, pektyna, żelatyna) Rozmiar 10x10cm
2 Jałowy opatrunek hydrokoloidowy przeznaczony do leczenia ran z małym i średnim wysiękiem. Zbudowany z trzech różnych hydrokoloidów (karboksymetyloceluloza sodowa, pektyna, żelatyna) Rozmiar 15x15 cm,
3 Jałowy opatrunek hydrokoloidowy przeznaczony do leczenia ran z małym i średnim wysiękiem. Zbudowany z trzech różnych hydrokoloidów (karboksymetyloceluloza sodowa, pektyna, żelatyna) Rozmiar 6x6 cm,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Immunoserum contra
venena viperarum
europaearum"
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BioGlo paski z fluoresceiną ophtalm. lub produkt równowazny
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cefepimum
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Dapagliflozinum
2 Ticagrelorum
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Argenti nitras
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sevofluranum (do parowników)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33661100-2 - Środki znieczulające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na
obrót oferowanymi produktami leczniczymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca
jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy
dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji.- fakultatywnie ( Jeżeli
zaistnieje taka konieczność to Zamawiający wezwie do złożenia oświadczenia).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia/ odpowiedni
dokument/ (o ile dotyczy):
2) Ważne zezwolenie Głównego Inspektora farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w
zakresie na leki psychotropowe, narkotyki i prekursory kategorii 1 – odpowiednio wymagane zezwolenie , o którym mowa w ustawie
z dnia 27 październik 2020r o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. 2020 poz. 2050);
3) Ważne zezwolenie Głównego Inspektora farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych , jeżeli Wykonawca jest
wytwórcą;
4) W przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny – zezwolenie na prowadzenie składu
konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie
obrotu produktami leczniczymi.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) uzupełniony interaktywny „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.2) uzupełniony formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
3) aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ składane przez każdego z Wykonawców.
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ -jeśli dotyczy
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
6) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o ile dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1
pkt 1 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji
te uprawnienia są wymagane;
2) w przypadku, o którym mowa w pkt. 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego zał.
nr 5 do SWZ;
3) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pomoca platformy e-Zamówienia ; link do postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-81417d67-14db-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak
Część 14 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że wykluczeniu podlega wykonawca w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), z uwzględnieniem początku okresu wykluczenia
wskazanego w art. 22 pkt 1 tej ustawy. Zamawiający informuje również, że osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Wykonawca składając ofertę potwierdza jednocześnie, że znane są mu przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, w szczególności art. 7 oraz art. 22 tej ustawy oraz potwierdza, że nie zachodzą wobec niego
przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7 tej ustawy.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w m. Suszno
- "Wykonanie kontynuacji rozwinięcia instalacji tlenu medycznego w budynku szpitalnym "B" ze źródłem zasilania w postaci zbiornika na ciekły tlen medyczny i rezerwowej rozprężalni tlenu"
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 816 w zakresie budowy oświetlenia drogowego ul. Różaniecka w Susznie
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Dostawa leku /Tachosil/ i środka kontrastowego z podziałem na pakiety
- P.40.2025 Zakup i dostawa środków do dezynfekcji skóry oraz preparatów do płukania ran dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa środków do utrzymania higieny, ochrony indywidualnej oraz dezynfekcyjnych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa szwów, implantów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych, płynów infuzyjnych oraz podgrzewacza do płynów - powtórka
- Dezynfekcja skóry rąk
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.