Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie nr 3 - Usługa zimowego utrzymania dróg w sołectwie: Cianowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKAŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 29
1.5.2.) Miejscowość: Skała
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skala@skala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 3 - Usługa zimowego utrzymania dróg w sołectwie: Cianowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90126e60-31d3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001653/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała 2021-2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29583,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Znak postępowania: GI.271.III.3.2021.AL
Załącznik nr 1.3 do SWZ
Zamawiający:
Gmina Skała
Rynek 29
32–043 Skała
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 3
(OPZ)
Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała
w okresie od 1 listopada 2021r. do 15 kwietnia 2022r., w sołectwie: Cianowice w zakresie:
odśnieżania sprzętem lekkim - szacunkowa ilość: 71 godzin pracy sprzętu,
przekazywania informacji drogą elektroniczną o rozpoczęciu akcji i zakończeniu w formie
meldunków do Zamawiającego codziennie do godz. 10.00,
patrolowania dróg pod względem konieczności i prawidłowości odśnieżania,
pozimowe sprzątanie dróg w terminie do 15.05.2021r.
7. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg
przyległych w rejonie skrzyżowań.
8. Podczas likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do
posypywania dróg dopuszczonymi do ogólnego stosowania tj. materiałem uszorstniającym
z dodatkiem materiałów chemicznych (soli, chlorku wapnia lub ich mieszanki). Należy stosować
posypywanie dróg bieżąco na podjazdach, skrzyżowaniach aby zapewnić bezpieczeństwo ruchu.
9. W celu wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do posiadania takiej ilości sprzętu
aby móc prowadzić akcję zimową równocześnie na terenie całego sołectwa. Stosowny sprzęt nie
powinien powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla
użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEC-DRÓG Bartosz Słowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343175990
7.3.3) Ulica: Żródlana
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. " SPEC DRÓG " Bartosz Słowiński
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. " SPEC DRÓG " Bartosz Słowiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.