eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyKompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-686728a7-feda-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-686728a7-feda-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Kompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Kompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa” w formule „zaprojektuj – wybuduj”.
Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
• przygotowanie koncepcji rozwiązania sytuacyjnego i konstrukcyjnego dla poszczególnych zadań oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego,
• wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz z wszelkimi niezbędnymi wymaganymi prawem uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi,
• opracowanie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji ZRID lub
w przypadku braku potrzeby zajęcia sąsiednich nieruchomości decyzji pozwolenia na budowę,
• uzyskanie decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności lub decyzji pozwolenia na budowę,
• wykonanie robót związanych z budową drogi, chodnika i odwodnienia drogowego,
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
• oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Puławy, powiat puławski, województwo lubelskie i dotyczy „Kompleksowej przebudowy sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa". Inwestycja składa się z trzech zadań:
ZADANIE 1 – budowa ulicy Akacjowej, długość ok. 0,50km, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 874 do skrzyżowania z ulicą Klonową poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, jednostronnego chodnika oraz odwodnienia korpusu drogi poprzez wykonanie sieci kanalizacji deszczowej;
ZADANIE 2 – wykonanie odwodnienia drogowego poprzez budowę rowu drogowego zlokalizowanego przy ulicy Klonowej, długość ok. 0,23km, od skrzyżowania z ulicą Akacjową do naturalnego cieku, będącego odbiornikiem wody opadowej, który zlokalizowany jest na wysokości posesji Klonowa 14;
ZADANIE 3 – wykonanie odwodnienia drogowego poprzez budowę rowu drogowego zlokalizowanego przy ulicy Ogrodowej i Długiej, długość ok. 0,45km, od skrzyżowania z ulicą Akacjową do skrzyżowania z ulicą Pogodną, wraz z budową systemu studni chłonnych zlokalizowanych w obrębie skrzyżowania ulic Długiej i Pogodnej (dz. nr ewid. 176, obręb Klikawa).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 500 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 16.06.2023 r. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.