Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb9a020a-f855-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235062/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 72/ZP{/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 297179,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie i utylizacji odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych oraz wynajmie urządzeń sanitarnych takich jak:
a) 25 toalet przenośnych,
b) 15 umywalek wolnostojących dwustanowiskowych,
c) dwóch kontenerów prysznicowo-umywalkowych (wyposażonych
w minimum 20 stanowisk prysznicowo-umywalkowych łącznie),
d) zbiorników na wodę o pojemności łącznej, nie mniejszej niż 20 000 l,
e) zbiorników na ścieki o pojemności łącznej, nie mniejszej niż 20 000 l,
f) przyczepy grzewczej/agregatu prądotwórczego
g) 4 pojemników na odpady niesegregowane o pojemności 1,1 m³
h) 2 pojemników na odpady segregowane (plastik) o pojemności 1,1 m³
do niżej wymienionych lokalizacji:
a) Gawartowa Wola, gm. Leszno, powiat warszawski zachodni (podstawienie w dniu 03.08.2022 r. do godz. 13.00, w dniu 06.08.2022 r. zabranie od godz. 8.00)
b) Miedniewice, gm. Wiskitki, powiat żyrardowski (podstawienie w dniu 06.08.202022 r. do godz. 13., zabranie w dniu 07.08.2022 r. od godz. 8.00),
c) Raducz, gm. Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki (podstawienie w dniu 07.08.2022 r. do godz. 13, zabranie w dniu 08.08.2022 r. od godz. 8.00),
d) Podkońska Wola, gm. Czerniewice, powiat tomaszowski (podstawienie
w dniu 08.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 09.08.2022 r. od godz. 8.00),
e) Sługocice gm. Tomaszów Mazowiecki (podstawienie w dniu 09.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 10.08.2022r. od godz. 8.00),
f) Sulejów gm. Sulejów (podstawienie w dniu 10.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 11.08.2022 r. od godz. 8.00)
g) Wola Przerębska gm. Masłowice (podstawienie w dniu 11.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 12.08.2022 r. od godz. 8.00)
h) Stęszów gm. Gidle (podstawienie w dniu 12.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 13.08.2022r. od godz. 8.00)
i) Siedlec gm. Mstów (podstawienie w dniu 13.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 14.08.2022r. od godz. 11.00)
Zgodnie ze specyfikacją techniczną urządzeń sanitarnych oraz odpadów komunalnych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 89/ZP/25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI POMIESZCZEŃ, SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ
- Sporządzenie 500 projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z załącznikami graficznymi i analizami urbanistycznymi wraz z wynikami analiz i załącznikami graficznymi, na obszarze gminy Zgierz.
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu" - powtórka.
- 92/ZP/25 Usługa naprawy pojazdów specjalnych do transportu żywności, wody typu chłodnia, izoterma, autocysterna
- DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI I URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA LINII DIAGNOSTYCZNEJ DO DIAGNOSTYKI POJAZDÓW
- WYNAJEM CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWEGO-SPADOCHRONOWEGO DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BRYGADY KAWALERII POWIETRZNEJ
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Zaręby Kościelne"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zbójna (1.10.2025-30.09.2026)
- Transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.