eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockOchrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2021-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 367 26 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosirplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e6ce139-4b82-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00278479

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e6ce139-4b82-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub innych o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem dedykowanych formularzy dostêpnych na ePUAP (www.epuap.gov.pl) oraz udostêpnionych przez miniPortal (www.miniportal.uzp.gov.pl). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl, szczególnie w zakresie przekazywania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, wyja¶nieñ, wezwañ do z³o¿enia dokumentów oraz innych informacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferty i o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp (R. V ust. 1 SWZ) sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej z podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na ePUAP, Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do dwóch formularzy:
1) Formularza do komunikacji,
2) Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wnioski.
Ofertê nale¿y z³o¿yæ formularzem do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji, wynosi 150 MB. dokumenty sporz±dza siê:
a) w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: pdf, doc, docx, odt. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich wp³ywu na ePUAP, a w przypadku komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej – datê wp³ywu na tê pocztê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., 09-400 P³ock , Pl. Celebry Papieskiej 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest P. S³awomir Mañkowski, kontakt: adres e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 692 905 238;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem pn. „Ochrona osób i mienia w obiektach MOSiR P³ock Sp. z o. o”., prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania,
6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn±, bior±c± udzia³ w niniejszym postêpowaniu, danych osobowych dotycz±cych bezpo¶rednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z Ustawy Pzp; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynik j± z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do otrzymanych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, podaj±ca swoje dane osobowe posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych tej Osoby narusza przepisy RODO;
9) Osobie, podaj±cej swoje dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze”).
Wymóg z³o¿enia o¶wiadczenia:
1Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu.
Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 9/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) fizyczn± ochrona osób i mienia w obiektach Zamawiaj±cego,
2) ochronê w formie monitoringu, polegaj±cego na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych,
3) ca³odobowy kontakt z mobiln± grup± interwencyjn±,
4) konwojowanie warto¶ci pieniê¿nych z obiektów Zamawiaj±cego - do wskazanego banku na terenie miasta P³ocka.
Ochronie podlegaj± obiekty i tereny Zamawiaj±cego wraz z mieniem i osobami przebywaj±cymi w obiektach i na terenie objêtym ochron±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-02

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w art. 108 Ustawy Pzp oraz okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VII SWZ,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki:
1) posiadaj± zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcza lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych i innych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania,
2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia i konwojowania warto¶ci pieniê¿nych, wydan± przez Ministra spraw wewnêtrznych i administracji – zgodnie ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 838 ze zm.).
3) pozostaj± w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca
- posiada³ obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) deliktowej i kontraktowej w zakresie us³ug ochrony i mienia za szkody wyrz±dzone dzia³aniem lub zaniechaniem Wykonawcy w okresie ubezpieczenia, na sumê gwarancyjn±, w odniesieniu do jednego oraz wszystkich zdarzeñ w okresie ubezpieczenia, których skutki s± objête umow± ubezpieczenia OC, nie mniejsz± ni¿ 1 mln z³
4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe
w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³ w sposób nale¿yty lub wykonuje nadal, co najmniej jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia (tj. ochrona fizyczna osób i mienia, transport warto¶ci pieniê¿nych, mobilna grupa interwencyjna), której warto¶æ w okresie 12 miesiêcy nie by³a ni¿sza ni¿ 250 000,00 z³ brutto,
b) dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. wyka¿e, ¿e:
- zatrudnia pracowników us³ugi ochrony, posiadaj±cych wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia t.j. Dz.U. z 2020 r,., poz. 838 ze zm.) - w liczbie, która zapewni obecno¶æ co najmniej jednej (1) takiej osoby, na ka¿dej zmianie podczas pe³nienia s³u¿by w obiekcie Hali ORLEN ARENA, nadzór i kierowanie prac± pracowników ochrony fizyczne oraz konwojowanie warto¶ci pieniê¿nych.
UWAGA:
1. ustalenie liczby osób koniecznych dla spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt. b – nale¿y do Wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy, nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1. potwierdzenie posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, (o którym mowa w R. VI ust. 2 pkt 1 SWZ) – w tym celu Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju lub za granic± (np. KRS, CEIDG), w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
UWAGA:
Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e w ofercie, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych baz i potwierdzi aktualno¶æ danych zawartych w tych bazach.
2. potwierdzenie posiadania uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (o którym mowa w R. VI ust. 2 pkt 2 SWZ) – w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ kopiê koncesji - potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em - na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, udzielonej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, zgodnie z ustaw± z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.


3. Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, (o której mowa w R. VI ust. 1 pkt 3) SWZ) w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
- kopiê dokumentu – potwierdzonego za zgodno¶æ z orygina³em - potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, która nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ wskazana przez Zamawiaj±cego w R. VI ust. 2 pkt 3) SWZ (1 mln z³).
4. Potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,(o której mowa w R. VI ust. 2 pkt 4) SWZ), w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
1) wykaz us³ug, wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. (Wykaz us³ug - za³. nr 7 do SWZ),
2) imienny wykaz zatrudnionych osób, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony oraz numery legitymacji tych pracowników.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy, nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) pe³nomocnictwo /orygina³/ lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy przez osobê lub osoby podpisuj±ce ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z zapisu w Krajowym Rejestrze S±dowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
2) pe³nomocnictwo /orygina³/ osoby/osób reprezentuj±cych podmioty udostêpniaj±ce zasoby – zgodnie ze wskazaniem pkt. 1),
3) potwierdzenie wp³aty (przelewu) wadium wnoszonego w pieni±dzu lub je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia – orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej w dopuszczonej przez Zamawiaj±cego formie/formach.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia dodatkowo o¶wiadczenie, z którego wynika, któr± us³ugê wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Je¿eli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu sk³ada zobowi±zanie tego podmiotu do udostêpnienia zasobów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 7 500,00 z³ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium mo¿e byæ wniesione, w jednej lub kilku formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Porêczenie/gwarancja wymienione w ust. 2, ppkt 2-4, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666, z adnotacj± w tytule wp³aty: Wadium w postêpowaniu na „Ochronê osób i mienia w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.”
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu jako orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. Wadium utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, wed³ug zasad okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp,
Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zwracane jest niezw³ocznie po zawarciu umowy.
Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi/porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt.3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawc± jako najkorzystniejszej.
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³ wybrana.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp – zostanie odrzucona. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 98 ust 2 pkt 2 Ustawy Pzp, Zamawiaj±cy niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku, zwraca wadium Wykonawcy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum/spó³ka cywilna itp.).
2) Wykonawcy maj± obowi±zek ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez pozosta³ych Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.
UWAGA: Forma udzielonego pe³nomocnictwa musi spe³niaæ wymagania takie jak forma przygotowanej oferty ( zgodnie z art. 99 § 1 kc),
3) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zmówienia, musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, do której nale¿y do³±czyæ:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII podrozdzia³ I ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ, z³o¿one przez ka¿dego z Wykonawców, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Spe³nienie warunków (oferta wspólna):
a) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt 3 (zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa) oraz pkt 4 (zdolno¶æ techniczna lub zawodowa) – musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców,
b) w odniesieniu do warunków dot. do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy - zgodnie art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp.
5) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców – zgodnie z art. 59 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Strony dopuszczaj± nastêpuj±cy zakres zmian:
1) terminu realizacji umowy w przypadku:
a) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci i które jest zewnêtrzne dla ka¿dej ze Stron oraz od niej niezale¿ne i któremu ¿adna ze Stron nie mog³a siê przeciwstawiæ pomimo dzia³ania z nale¿yt± staranno¶ci± jak: dzia³ania wojenne, akty terroryzmu, rewolucja, przewroty wojskowe lub cywilne, wojna domowa, ska¿enia radioaktywne, strajki, okupacja chronionego obiektu, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, itp.,
b) utrzymywania siê stanu epidemii i konieczno¶ci dostosowania siê do ew. restrykcji og³oszonych przez rz±d,
2) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, gdy udowodni On, ¿e poni¿sze zmiany mia³y wp³yw na realizacjê umowy:
a) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug VAT.
b) zmiana ustawowej wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo zmiany wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej,
c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
d) wzrost wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em za poprzedni rok.
W przypadku zaistnienia konieczno¶ci wy³±czenia z funkcjonowania któregokolwiek z obiektów objêtych Umow±, na okres d³u¿szy ni¿ 20 dni kalendarzowych z powodu wyst±pienia którejkolwiek sytuacji wskazanych wy¿ej, Zamawiaj±cy ma prawo do zawieszenia wykonywania Umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci na zasadach okre¶lonych we wzorze umowy.
Z uwagi na to, ¿e niniejsza Umowa zawierana jest w okresie stanu epidemii, og³oszonego w zwi±zku z COVID-19, Strony dopuszczaj± zmiany Umowy w zakresie okre¶lonym w art. 15r. ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID—19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1842 ze zm.), w przypadku wyst±pienia w okresie realizacji Umowy takich sytuacji, które bêd± wymaga³y zastosowania rozwi±zañ, okre¶lonych w przepisach przywo³anej ustawy. Dotyczy to w szczególno¶ci:
- zmiany terminu wykonania Umowy lub jej czê¶ci lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej czê¶ci,
- zmiany sposobu wykonywania us³ugi,
- zmiany zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia albo sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Dla dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 powy¿ej, spowodowanych okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19, wymagane jest z³o¿enie odpowiednich o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID 19 mia³y wp³yw na nale¿yte wykonanie Umowy. Ka¿dorazowa zmiana Umowy poprzedzona bêdzie dokonaniem stosownych uzgodnieñ miêdzy Stronami niniejszej Umowy.
W przypadku gdy Strony, z uzasadnionej przyczyny, wyd³u¿± termin wykonania przedmiotu Umowy, nie mo¿e byæ on d³u¿szy ni¿ czas konieczny, wynikaj±cy wprost z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê dla zmiany terminu.
Wniosek o zmianê Umowy, z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci, które maj± wp³yw na jej w³a¶ciwe wykonanie, ka¿da ze Stron Umowy, pod rygorem utraty roszczenia o zmianê Umowy, zobowi±zany jest z³o¿yæ drugiej Stronie, najpó¼niej w terminie 5 dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowi±cego podstawê do zmiany Umowy. Wniosek powinien zostaæ sporz±dzony w formie pisemnej i zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce na potrzebê zmiany i wp³yw zdarzenia na wykonanie us³ugi. W przypadku braku wniosku do up³ywu terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym przyjmuje siê, ¿e zaistnia³e zdarzenie nie mia³o wp³ywu na wykonanie przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-02 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ePUAP:/mosirplock/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.