Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00210679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            NA ŚWIADCZENIE USŁUGI PRALNICZEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY 
DLA SP ZOZ OBORNIKI    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0046452e-cfcb-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Obornikach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NA ŚWIADCZENIE USŁUGI PRALNICZEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCYDLA SP ZOZ OBORNIKI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0046452e-cfcb-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ w Obornikach na okres 24 m-cy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU/02/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 717651,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej przez okres 24 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.
    2. W zakres wykonywanej usługi wchodzą: 
	a) 	pranie odkażanie (dezynfekcja), wybielanie, prasowanie, maglowanie bielizny: oddziałowej, operacyjnej, 		noworodkowej i dziecięcej (białej, zielonej i kolorowej) z wyjątkiem odzieży ochronnej personelu 			wymagane jest prasowanie oraz innego asortymentu takiego jak: koce, poduszki, zasłony, materace, odzież 		ochronna i robocza oraz inny asortyment dotyczący prania mogący się pojawić w okresie obowiązywania 		umowy.
	b) 	wykonywanie usług szwalniczych (naprawy rzeczy porwanych, odprutych kieszeni, uzupełnienie			oderwanych guzików itd.),
	c) 	odbiór brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego  w 3  dni robocze (poniedziałek, środa, piątek) - wzór 		formularza spisu asortymentu do prani stanowi załącznik Nr 1 do SWZ,
	d) 	przywóz czystej bielizny do siedziby Zamawiającego jw.
	f) 	Zamawiający określa przedmiot zamówienia w kilogramach w całym okresie obowiązywania umowy - 		załączniku Nr 2 do SWZ – Formularz cenowy,
	g) 	Zamawiający na podstawie wykonania w roku 2023 podaje średnie ilości prania:
			dziennie 	- ok.  150,00 kg
			miesięcznie	- ok.  4500,00 kg
			rocznie		- ok.  54000,00 kg        
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795854,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795854,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 795854,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140353224
7.3.3) Ulica: BOJANOWSKA 2B
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795854,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
 - Dostawa paliw samochodowych
 - Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
 - "ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH GMINY OBORNIKI w roku 2026"
 - Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rożnowie.
 
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
 - Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej, odzieży szpitalnej i pozostałego asortymentu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
 - ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
 - KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O. O. W KSIĘGINICACH
 - Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z najmem bielizny szpitalnej, obsługą magazynu prania czystego w siedzibie Zmawiającego oraz wdrożenie systemu RFID dla CPiT w Bystrej
 - Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





