eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławROBOTY REMONTOWE WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 4 I UL. WIĘCKOWSKIEGO 5 WE WROCŁAWIU.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY REMONTOWE WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 4 I UL. WIĘCKOWSKIEGO 5 WE WROCŁAWIU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/200922/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY REMONTOWE WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 4 I UL. WIĘCKOWSKIEGO 5 WE WROCŁAWIU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbf38e62-36b1-4f10-9b1c-be362b7c3513

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122238/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.53 171_Rewitalizacja kamienicy-ul.Więckowskiego 5. Kontynuacja prac ujętych w dokumentacji proj.,wykonanie robót termomodernizacyjnych po wymianie źródeł ciepła(elewacje,stolarka okienna i stropy piwnic)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zarządzie WM Sp. z o.o. na terenie Gminy Wrocław nr FEDS.02.02-IP.01-0054/23 ; Program Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021– 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/10/2025/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2947179,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Roboty remontowe wraz z termomodernizacją w budynku wielorodzinnym przy ul. Więckowskiego 4 we Wrocławiu w zakresie elewacji frontowej i tylnej kamienicy wraz z dociepleniem elewacji (tylnej), wymianę stolarki okiennej, docieplenie stropu piwnic i dotyczy w szczególności:
1) W zakresie elewacji frontowej:
a) Naprawa ścian budynku,
b) Wymiana i odtworzenie tynków zewnętrznych,
c) Odtworzenie elementów ozdobnych (profile ciągnione, gzymsy, ornamenty),
d) Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów,
e) Malowanie tynków zewnętrznych i detali architektonicznych,
f) Wymiana zużytej stolarki okiennej,
g) Montaż systemu odstraszającego ptaki.
2) W zakresie elewacji podwórzowej:
a) Naprawa ścian budynku,
b) Wykonanie izolacji termicznej,
c) Wykonanie warstwy tynkarskiej,
d) Wymiana zużytej stolarki okiennej,
e) Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów,
f) Montaż systemu odstraszającego ptaki.
3) Docieplenie stropu piwnic:
a) Naprawa i oczyszczenie stropów,
b) Wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą,
c) Wykonanie instalacji oświetleniowej piwnicy.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym:
- dla Zadania 1 Remont budynku przy ul. Więckowskiego 4 we Wrocławiu: Projekt wykonawczy, projekt budowlany remontu budynku, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót, Decyzja DWKZ nr 935/2019 z dnia 09.07.2019r. oraz pozwolenie na budowę nr 3485/2019 z dnia 01.08.2019r. a także dokument obejmujący warunki zgody Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Traugutta 125 we Wrocławiu na docieplenie elewacji tylnej oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
Budynek mieszkalny przy ul. Więckowskiego 4 we Wrocławiu, został ujęty w gminnej ewidencji zabytków Wrocławia, prowadzonej na podstawie Zarządzenia nr 12549/14 Prezydenta Wrocławia, z dnia 24.11.2014 r. oraz znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistycznego Przedmieścia Oławskiego we Wrocławiu wpisanego do ewidencji zabytków pod nr 538/A/05. W związku z powyższym obiekt, jak i teren, na którym się znajduje, podlegają ochronie konserwatorskiej na mocy Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynku zamieszkanym, w związku z czym, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców.
Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy.
Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej i elektrycznej opisane w opisującej przedmiot zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 1191092,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Roboty remontowe wraz z termomodernizacją w budynku wielorodzinnym przy
ul. Więckowskiego 5 we Wrocławiu w zakresie elewacji frontowej, tylnej i bocznej kamienicy wraz z dociepleniem elewacji (tylnej i bocznej), wymianą stolarki okiennej, remont wraz z dociepleniem i wymianą pokrycia dachu kamienicy, docieplenie stropu piwnic i dotyczy w szczególności:
1) W zakresie elewacji frontowej:
a) Naprawa ścian budynku,
b) Wymiana i odtworzenie tynków zewnętrznych,
c) Odtworzenie elementów detalu architektonicznego (gzymsy, opaski okienne, elementy sztukatorskie),
d) Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów,
e) Malowanie tynków zewnętrznych i detali architektonicznych,
f) Wymiana zużytej stolarki okiennej,
g) Wymiana rur spustowych,
h) Montaż systemu odstraszającego ptaki.
2) W zakresie elewacji podwórzowej:
a) Naprawa ścian budynku,
b) Wykonanie izolacji termicznej,
c) Wykonanie warstwy tynkarskiej,
d) Wymiana zużytej stolarki okiennej,
e) Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów,
f) Montaż systemu odstraszającego ptaki.
3) W zakresie termomodernizacji stropów piwnic:
a) Naprawa i oczyszczenie stropów,
b) Wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą,
c) Wykonanie osuszenia i dodatkowej wentylacji w pomieszczeniach piwnicznych,
d) Wykonanie izolacji pionowej i poziomej fundamentów i ścian fundamentowych,
e) Wykonanie opaski obwodowej wokół budynku,
f) Wykonanie instalacji oświetleniowej piwnicy.
4) W zakresie remontu wraz z dociepleniem i wymianą pokrycia dachu kamienicy:
a) Wymiana elementów więźby dachowej,
b) Przemurowanie kominów powyżej stropu strychu,
c) Montaż wyłazu dachowego,
d) Wykonanie izolacji termicznej,
e) Wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
f) Wykonanie anteny zbiorczej,
g) Wykonanie instalacji oświetleniowej strychu.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym:
dla Zadania 2 Remont budynku przy ul. Więckowskiego 5 we Wrocławiu: Projekt
wykonawczy, projekt budowlany remontu budynku, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót, Decyzja DWKZ nr 771/2019 z dnia 27.05.2019r. oraz pozwolenie na budowę nr 3179/2019 z dnia 17.07.2019r. oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
W zakresie elewacji frontowej:
a) Naprawa ścian budynku,
b) Wymiana i odtworzenie tynków zewnętrznych,
c) Odtworzenie elementów detalu architektonicznego (gzymsy, opaski okienne, elementy sztukatorskie),
d) Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów,
e) Malowanie tynków zewnętrznych i detali architektonicznych,
f) Wymiana zużytej stolarki okiennej,
g) Wymiana rur spustowych,
h) Montaż systemu odstraszającego ptaki.
2) W zakresie elewacji podwórzowej:
a) Naprawa ścian budynku,
b) Wykonanie izolacji termicznej,
c) Wykonanie warstwy tynkarskiej,
d) Wymiana zużytej stolarki okiennej,
e) Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów,
f) Montaż systemu odstraszającego ptaki.
3) W zakresie termomodernizacji stropów piwnic:
a) Naprawa i oczyszczenie stropów,
b) Wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą,
c) Wykonanie osuszenia i dodatkowej wentylacji w pomieszczeniach piwnicznych,
d) Wykonanie izolacji pionowej i poziomej fundamentów i ścian fundamentowych,
e) Wykonanie opaski obwodowej wokół budynku,
f) Wykonanie instalacji oświetleniowej piwnicy.
4) W zakresie remontu wraz z dociepleniem i wymianą pokrycia dachu kamienicy:
a) Wymiana elementów więźby dachowej,
b) Przemurowanie kominów powyżej stropu strychu,
c) Montaż wyłazu dachowego,
d) Wykonanie izolacji termicznej,
e) Wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
f) Wykonanie anteny zbiorczej,
g) Wykonanie instalacji oświetleniowej strychu.
Budynek mieszkalny przy ul. Więckowskiego 5 we Wrocławiu, został ujęty w gminnej ewidencji zabytków Wrocławia, prowadzonej na podstawie Zarządzenia nr 12549/14 Prezydenta Wrocławia, z dnia 24.11.2014r. oraz znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistycznego Przedmieścia Oławskiego we Wrocławiu, wpisanego do ewidencji zabytków pod nr 538/A/05. W związku z powyższym obiekt, jak i teren, na którym się znajduje, podlegają ochronie konserwatorskiej na mocy Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany
w budynku zamieszkanym, w związku z czym, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców.
Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy.
Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej i elektrycznej opisane w opisującej przedmiot zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 1756087,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1078153,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1203321,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1078153,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXIMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112029717

7.3.3) Ulica: ul. Wielkopolska 27A

7.3.4) Miejscowość: Twardogóra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-416

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1078153,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1648401,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2225884,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1648401,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXIMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112029717

7.3.3) Ulica: Wielkopolska 27A

7.3.4) Miejscowość: Twardogóra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-416

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1648401,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa
ramach projektu pn: Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych budynków mieszkalnych wielorodzinnych
będących w zarządzie WM Sp. z o.o. na terenie Gminy Wrocław”
nr FEDS.02.02-IP.01-0054/23 w ramach Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku”
Działania nr 2.2 „Efektywność energetyczna w budynkach mieszkalnych” Nabór nr FEDS.02.02-IP.01-043/23 Programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021– 2027.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.