Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 1 W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731012879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 4
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438434252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-pp1@oswiata.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-przedszk1.um.wielun.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd4a7c55-ab9d-4a3b-b2c6-fd6ccec5b3ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd4a7c55-ab9d-4a3b-b2c6-fd6ccec5b3ca3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem
składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań
i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do
przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: sekretariat-pp1@oswiata.wielun.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Możliwość korzystania w postępowaniu
z Formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia oraz
zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań dot. treści
dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a
mianowicie. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: Komputer PC:
Tablet/Telefon−parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub
nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB
RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, przeglądarka Chrome 61 lub nowa. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą
protokołu TLS 1.2 format danych oraz kodowanie formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia
czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. W
przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać
ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie. Dokumenty o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66
ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż
wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych
określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu
utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie pliku Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Publicznego Przedszkola nr 1 z siedzibą w Wieluniu, ul. Wodna 4, 98-300
2024-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00356002/01 z dnia 2024-06-07
Wieluń; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: slawek6808@op.pl;
3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy ; ) odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust.1 ustawy Pzp; odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Publicznego Przedszkola nr 3, ; 5) dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osobie, której dane osobowe dotyczą, posiada: na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) osobie, której
dane osobowe dotyczą nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informuję ponadto, iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej
postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, a dane podane w złożonej ofercie mogą zostać upublicznione na stronie
internetowej: Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip-przedszk3.um.wielun.pl/ , − Biuletynu zamówień publicznych:
https://ezamowienia.gov.pl/
Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień
Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PP1.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE Usługi hotelowe i restauracyjne. Przedmiot zamówienia dotyczy usług z „Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu” polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla około 109 dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu dla (zapotrzebowanie na posiłki trzydaniowe – ok. 105 dzieci w grupach przedszkolnych, a zapotrzebowanie na posiłki dwudaniowe w grupach przedszkolnych - ok. 4). Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania przedszkola w roku szkolnym, począwszy od dnia 1 września 2025 r. do dnia 31 sierpnia 2026 r. wymagane jest dostarczanie posiłków dwa i trzy razy dziennie - śniadanie od 8.30 do 9.00, obiad od 11.00 do 11.30, podwieczorek od 13.30 do 14.00. Liczbę dzieci korzystających z posiłków należy traktować orientacyjne. Może ona ulegać niewielkim wahaniom w ciągu roku, a także całego okresu realizacji zamówienia. Uzależnione jest to od liczby dzieci zapisujących się corocznie do przedszkola, a także z frekwencji samych dzieci na zajęciach w przedszkolu. Frekwencja za ostatni okres rozliczeniowy wyniosła około 77,96%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale 5 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług określonych w ust. 5.1 SWZ,
stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie zostanie udzielone w trybie
przewidzianym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe oraz w przypadku, gdy zaistnieje
uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Warunki udzielenia zamówień: zamówienia zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z
Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy, w tym m.in. ceny, terminu wykonania, zasad rozliczeń, kar umownych.
Podstawą wyceny zamówienia będzie opis przedmiotu zamówienia oraz Formularz ofertowy do wypełnienia przekazany Wykonawcy
przez Zamawiającego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryterium oceny dla każdego z zadań jest:
cena (Pc) - 60 %, przygotowywanie posiłku w placówce (Ppwp) - 30 %, termin płatności faktur (Ptpf) - 10 %,Punktacja końcowa
ustalona zostanie w oparciu o wzór: C = Pc + Ppwp + Ptpf , gdzie : Pc – ilość uzyskanych punktów w kryterium cena, Ppwp - ilość
uzyskanych punktów w kryterium przygotowywanie posiłku w placówce, Ptpf – ilość uzyskanych punktów w kryterium termin
płatności faktur, C – suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, Dla każdego kryterium Zamawiający będzie
dokonywał wyliczeń liczby przyznanych punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. A) Kryteria oceny oferty, waga
kryterium, sposób punktowania. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie poniższych kryteriów:
Cena (Pc) - 60 %, Sposób punktowania - Najniższa cena otrzyma najwięcej punktów; przygotowywanie posiłku w placówce (Ppwp)
30 %, zadeklarowanie przez Wykonawcę przygotowywanie posiłku w placówce – 30 pkt; brak zadeklarowania przez Wykonawcę
przygotowywania posiłku w placówce (zadeklarowanie przez Wykonawcę dostarczania posiłków z zewnątrz) – 0 pkt, Termin
płatności faktur - 10 %, Termin płatności faktur (minimalnie 14 dni, maksymalnie 30 dni). Do wyliczenia terminu Zamawiający
przyjmie „Termin płatności” wskazany w Formularzu ofertowym. Zaoferowanie terminu płatności krótszego niż 14 dni lub dłuższego
niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. B) Sposób oceny
ofert. Ocena ofert – wybór najkorzystniejszej oferty, zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria wyboru: 1. Kryterium – cena
oferty 60 %, Punktacja: Pc = (Cn/Co)*100 pkt * 60 %, gdzie Cn – cena najniższa wśród ofert., Co – cena ocenianej oferty. Kryterium– przygotowywanie posiłku w placówce 30 %, Punktacja: zadeklarowanie przez Wykonawcę przygotowywanie posiłku w placówce
30 pkt brak zadeklarowania przez Wykonawcę przygotowywania posiłku w placówce (zadeklarowanie przez Wykonawcę
dostarczania posiłków z zewnątrz) – 0 pkt, Kryterium – termin płatności faktur - 10 %, Punktacja: Ptpf = (To/Tmax) * 100 pkt * 10 %,
gdzie To – termin płatności w ocenianej ofercie. Tmax – termin płatności najdłuższy ze złożonych z ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: przygotowywanie posiłku w placówce
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, proporcjonalnie do przedmiotu zamówienia, któreumożliwiają ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
2024-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00356002/01 z dnia 2024-06-07
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową
umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Zamawiający stawia warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
a) w celu potwierdzenia doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
przynajmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj.:
tj. usługi w zakresie żywienia zbiorowego przez okres ciągły 10 miesięcy o wartości minimum brutto 75 000,00 zł w ramach
jednej umowy,
b) w zakresie potencjału technicznego lub zawodowego za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osoba posiadająca wykształcenie gastronomiczne - minimum 1 osoba,
- dietetyk - 1 osoba.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku
podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie wymagał: Oświadczenia
Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o
zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy
lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) - według wzoru określonego w
załączniku nr 7 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub spółki cywilne ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających
ofertę wspólną lub każdy wspólnik spółki cywilnej. W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa: Oświadczenie Podmiotu
udostępniającego swoje zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych - według wzoru określonego w załączniku nr 7a do SWZ. Zamawiający
zgodnie z art. 119 ustawy Pzp będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków
dowodowych wymienionych w ust. 29.8 pkt 1 (załącznik nr 7a do SWZ).
2. Zamawiający zgodnie z art. 119 ustawy Pzp będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub
zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
podmiotowych środków dowodowych wymienionych w ust. 29.8 pkt 1 (załącznik nr 7a do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu opisanych w ust. 28.1 pkt 4a i 4b SWZ, dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ma niezbędne do wykonania doświadczenie jest – według wzoru określonego w
załączniku nr 8 do SWZ - Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym do wykonania
zamówienia jest Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SWZ. W przypadku
składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy składają jeden wykaz osób, którymi dysponują lub będą
dysponować. Wykaz składa Wykonawca, który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim on sam
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz oświadczeń i dokumentów, które wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcja) lub spółki
cywilne, należy złożyć Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie
w jakim wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w
2024-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00356002/01 z dnia 2024-06-07
postępowaniu. 2) inne dokumenty: oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy udostępniony
przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce
„Informacje podstawowe”. b) Oferta - kalkulacja ceny – z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1a do SWZ.
c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być załączone
do oferty w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.*
d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w
ust. 28.3 niniejszej SWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym
należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje
rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji
wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6 do SWZ.*
e) dokument wadialny potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z opisem w rozdz. 32 ust. 32.5. SWZ, jeżeli wadium jest
wnoszone w formie niepieniężnej
f) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, załącza do oferty
zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ*,
g) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4
ustawy Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej
sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy
lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ*,
*jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 24.06.2025 r. do godz. 10:00 w wysokości 2250,00 zł.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawyPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika
do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawców.
Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-ę) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji
każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem
osobistym).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy są uregulowane w projekcie umowy (Załącznik nr 10 do SWZ). Zmianapostanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod
rygorem nieważności takiej zmiany. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mogą nastąpić jedynie
na podstawie okoliczności, o których w niniejszej umowie, tj. na podstawie przesłanki , o której mowa w art. 455 ust. 1
ustawy Pzp oraz na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ust. 1 punkty: 2,3 ustawy Pzp. Rodzaj i zakres zmian
umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w załączniku nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Wieluniu
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 4 im. Królowej Jadwigi w Wieluniu
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu
- Budowa hali sportowej z zapleczem i łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu
- Kompleksowe usługi w zakresie pralnictwa oraz najem bielizny pościelowej i odzieży operacyjnej
- Zakup oleju opałowego wraz z dostawą.
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Rudzie
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- "Przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce w roku szkolnym 2025/2026"
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.