Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233689/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinka pasa drogowego ul. Gazdy w Zabrzegu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 322147114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa odcinka pasa drogowego ul. Gazdy w Zabrzegu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fb978d-fae5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045820/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa odcinka pasa drogowego ul. Gazdy w Zabrzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 847031,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą „Przebudowa odcinka pasa drogowego ul. Gazdy w Zabrzegu” obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej ul. Gazdy w Zabrzegu.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni mineralno-bitumicznej na nowym odcinku drogi (od skrzyżowania z ul. Do Zapory).
2. Remont zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm.
3. Budowę 6 miejsc postojowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm.
4. Wykonanie nawierzchni utwardzonych z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm przed i za budynkiem Ochotniczej Straży Pożarnej.
5. Zabudowę urządzeń odwadniających drogę wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej.
UWAGA:
- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn. Projekt przebudowy fragmentu ul. Gazdy w Zabrzegu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (BHP, p.poż oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót, należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
− dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
− specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;
− przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
− projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940566,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940566,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940566,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. BESKID-BRUK Paweł Kłaptocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521658455
7.3.3) Ulica: Mazańcowicka 98A
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KŁAPTOCZ PAWEŁ F. H.U. BESKID-BRUK
jakie przetargi wygrała firma
KŁAPTOCZ PAWEŁ F. H.U. BESKID-BRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940566,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji: do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych"
- "Projekt rozbudowy ulicy Lipowskiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej - odcinek od tzw. łącznika z ulicą Świerkowicką do granic Gminy"
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - ZADANIE nr 3 park kieszonkowy pomiędzy ul. Hugona Kołłątaja a ul. Stefana Żeromskiego w Czechowicach-Dziedzicach
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - Zadanie nr 1 park kieszonkowy przy ul. ks. Jana Nepomucena Barabasza w Czechowicach-Dziedzicach
- "Zakup sprzętu i oprogramowania"
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - ZADANIE nr 2 park kieszonkowy pomiędzy ul. Bestwińską a ul. Falistą w Czechowicach-Dziedzicach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Turystycznie między Bolaticami a Pietrowicami Wielkimi - budowa turystyczno-wypoczynkowej przestrzeni pogranicza polsko-czeskiego w Żerdzinach.
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
- Na zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych na terenie RON Południe.
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.