Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243776/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00251692/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00251757/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00269988/01 - Wynik z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz sprzętu informatycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz sprzętu informatycznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0877f7ca-3321-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa sprzetu jkomputerowego i oprogramowania systemowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243776/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60989,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „Dostawa skanerów, notebooków, komputerów i oprogramowania”Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu:
1) Skaner - 2 szt.
2) Oprogramowanie biurowe typu office - 9 szt.
3) Oprogramowanie systemowe stacji roboczych w najnowszej wersji producenta - 5 szt.
4) Notebook - 3 szt.
5) Notebook - 1 szt.
6) Komputer typu PC - 5 szt.
7) Notebook - 1 szt.
Kody CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 Systemy operacyjne
48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych
osobistych
30216110-0 Skanery komputerowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 3a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30216110-0 - Skanery komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.5.5.) Wartość części: 42555,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: „Dostawa akcesoriów komputerowych”Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu:
1. Akcesoria komputerowe:
• Mysz – 10 szt.
• Macierz NAS – 1 szt.
• Klawiatura – 10 szt.
• Switch 8 portowy zarządzalny wraz z zasilaczem – 10 szt.
• Pen Drive – 10 szt.
• Listwa zasilająca z zabezpieczeniem przepięciowym z możliwością montażu na ścianie , 3 mb– 5 szt.
• Listwa zasilająca z zabezpieczeniem przepięciowym z możliwością montażu na ścianie , 5 mb– 5 szt.
• Dysk SSD – 27 szt.
• Pamięć RAM DDR4– 1 szt.
• Pamięć RAM DDR3 – 9 szt.
• Pamięć RAM DDR 4 – 6 szt.
Kody CPV:
30236000-2: Różny sprzęt komputerowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 18434,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono cztery oferty. Wszystkie oferty zostały odrzucone, na podstawie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Treść wszystkich ofert była niezgodna z warunkami zamówienia w zakresie spełnienia minimalnych warunków technicznych dla pendrive i macierzy.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu II etapu Parku Trzech Pokoleń w Mikołowie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich i monitoringu
- Sprzedaż i dostawa sprzętu logistycznego do ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz pakietów grywalizacyjnych do ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz do ZST w Mikołowie, w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski"
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2026 roku.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2026 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





