eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie prac remontowych (robót budowlanych i prac konserwatorskich) w obiektach stanowiących siedziby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych (robót budowlanych i prac konserwatorskich) w obiektach stanowiących siedziby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596

1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 95 96 w.56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,58684,0e8c5c04107d38331fdd921015823de6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych (robót budowlanych i prac konserwatorskich) w obiektach stanowiących siedziby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-348dbd49-1bd9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003608/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie prac remontowych (robót budowlanych i prac konserwatorskich) w obiektach stanowiących siedziby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190693/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57395,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 - Roboty budowlane - obejmuje w szczególności:
1.1) wymianę fragmentu instalacji p-poż (hydrantowej) w budynku Gazety Olsztyńskiej przy Targu Rybnym 1 w Olsztynie, w tym m.in.:
a) Wymianę fragmentu instalacji p-poż (hydrantowej) o średnicy 50-65 mm, na poziomie -2 budynku (niższej piwnicy), na długości ok. 15 m, to jest demontaż instalacji wykonanej z rur PCV i częściowo stalowej, poprowadzonej naściennie i montaż po tym samym przebiegu instalacji wykonanej z rur stalowych ocynkowanych. Połączenia gwintowane, obejścia elementów konstrukcyjnych, połączenia z istniejącymi, zachowywanymi instalacjami, zawory przelotowe i zwrotne instalacji.
1.2) prace doraźne na dachu skrzydła barokowego oraz XX-wiecznego łącznika w zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie, w tym m.in.:
a) Dane ogólne dachu: Rzut dachu barokowego 33,2x17m, kąt nachylenia połaci ok. 45°, wysokość budynku od dziedzińca do okapu dachu 10m, od strony fosy do okapu dachu 17m; rzut dachu XX-wiecznego łącznika 12x12m, kąt nachylenia połaci ok. 45°, wysokość budynku od strony międzymurza i ze wschodniego muru obronnego do okapu dachu 13 m. Rodzaj pokrycia dachowego: dachówka esówka na deskowaniu.
b) Wykonanie uszczelnienia pokrycia dachu barokowego przy jednym boku środkowej facjaty dachowej dachu barokowego (od dziedzińca). Wymiar w rzucie facjaty 4x4,5, długość kosza przy styku z facjatą ok. 6 m. Roboty: demontaż dachówek esówek, łat i kontrłat pokrycia, wymiana przegniłych desek (w zależności od stanu), ułożenie papy termozgrzewalnej, ułożenie kontrłat i łat, przywrócenie pokrycia z rozbiórkowych dachówek (Muzeum posiada dachówki na uzupełnienia).
c) Wykonanie uszczelnienia pokrycia dachu XX-wiecznego łącznika:
- w rejonie kosza zlewowego na styku dachu ryzalitu z dachem głównym łącznika i w rejonie okapu poniżej kosza, na przebiegu krokwi sąsiadującej z tym koszem zlewowym - długość kosza zlewowego ok. 10 m, długość okapu ok. 4 m, długość krokwi ok. 10 m;
- w obrębie tzw. „wolego oka” - wymiar w rzucie pokrycia tzw. „wolego oka” ok. 4,5 x 2 m;
- na styku dachu z elewacją skrzydła barokowego - długość styku dachu z elewacją skrzydła barokowego ok. 11 m.
d) Roboty wykonywane w ramach uszczelnienia pokrycia dachu XX-wiecznego łącznika:
- ad. lit. c tiret pierwsze: wymiana rynien, oczyszczenie rur spustowych, zabezpieczenie wlotów rur spustowych siatką chroniącą przed liśćmi
- ad. lit c tiret pierwsze, drugie i trzecie: demontaż dachówek esówek, łat i kontrłat pokrycia, wymiana przegniłych desek (w zależności od stanu) oraz skorodowanych obróbek, ułożenie papy termozgrzewalnej, ułożenie kontrłat i łat, przywrócenie pokrycia z rozbiórkowych dachówek (Muzeum posiada dachówki na uzupełnienia), a w przypadku kosza zlewowego z blachy ocynkowanej. Pokrycie dachowe tzw. „wolego oka” w całości do wymiany na nowe, z dachówki rozbiórkowej (Muzeum posiada dachówki rozbiórkowe).
e) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, opisującej w sposób techniczny zakres prac oraz sposób ich wykonania, zawierającej materiał zdjęciowy, karty techniczne wbudowanych materiałów budowlanych;
1.3) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, opisującej w sposób techniczny tekstem i na odpowiednich rysunkach zakres prac oraz sposób ich wykonania, zawierającej materiał zdjęciowy, karty techniczne wbudowanych materiałów budowlanych tworzących instalację. Muzeum posiada inwentaryzację architektoniczno-budowlaną budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 25470,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 - prace konserwatorskie - obejmuje prace konserwatorskie przejazdu bramnego zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie – etap II w szczególności
2.1) wykonanie prac konserwatorskich w przejeździe bramnym zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie, to jest w obrębie wątków ceglanych (gotyckich) o łącznej powierzchni ok. 54 m2 oraz w obrębie tynkowanego fryzu i tynkowanych blend na ścianie zachodniej przejazdu o łącznej powierzchni ok. 6 m2;
2.2) prace konserwatorskie wątków ceglanych (wnęki północnej przejazdu oraz dwóch ścian przejazdu od strony dziedzińca zamkowego) polegające na:
a) wykonaniu oględzin i rozpoznaniu obiektu, analizie stanu zachowania i śladów historycznych przemian, inwentaryzacji fotograficznej przed rozpoczęciem prac konserwatorskich i zadokumentowaniu konserwatorskiemu zachowanych wartościowych reliktów
b) oczyszczeniu lica muru ze zbędnych, wtórnych elementów i warstw, z zachowaniem gotyckich warstw wykończeniowych
c) wykonaniu napraw wątku ceglanego i spoin:
- wzmocnieniu strukturalnym fragmentów o widocznym osłabieniu, dezintegracji, pudrowaniu itp.;
- uzupełnieniu i uporządkowaniu wątku z zachowaniem i uczytelnieniem świadectw historycznych przekształceń;
- naprawie luźnych, zdegradowanych cegieł lub cegieł z ubytkami poprzez wmurowanie cegieł lub ich uzupełnienie;
- uzupełnieniu ubytków za pomocą odpowiednich cegieł bądź fleków ceramicznych;
- uzupełnieniu mniejszych uszkodzeń (powierzchniowych) gotową zaprawą do reprofilacji ubytków, ewentualnie przygotowaną na miejscu na bazie spoiw mineralnych i barwioną w masie pigmentami mineralnymi;
- naprawie spoin, w tym usunięciu spoin zdegradowanych i zastąpieniu ich tradycyjną zaprawą piaskowo – wapienną wykonaną na podstawie wniosków z badań konserwatorskich;
- rekonstrukcji profili spoin;
2.3) prace konserwatorskie tynkowanego fryzu oraz trzech tynkowanych blend polegające na:
d) wykonaniu oględzin i rozpoznaniu obiektu, analizie stanu zachowania i śladów historycznych przemian, inwentaryzacji fotograficznej przed rozpoczęciem prac konserwatorskich i zadokumentowaniu konserwatorskiemu zachowanych wartościowych reliktów
e) określeniu zasięgu tynków gotyckich i późniejszych tynków, zasięgu ewentualnych pobiał, zasięgu tynków odspojonych
f) podklejeniu odspojonych od podłoża wartościowych tynków historycznych i pobiał
g) wykonaniu opasek w przypadku stwierdzenia dezintegracji tynków postępującej od krawędzi
h) usunięciu mechanicznym tynków wtórnych i fragmentów wypraw historycznych zdegradowanych w stopniu nieodwracalnym
i) konsolidacji pozostałych zdezintegrowanych tynków historycznych i pobiał
j) wykonaniu reperacji i stabilizacji podłoża w przypadku stwierdzenia jego uszkodzeń strukturalnych lub konstrukcyjnych
k) wykonaniu uzupełnień ubytków tynków
l) wykonaniu scalenia kolorystycznego
2.4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej spełniającej standardy określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45454100-5 - Odnawianie

4.5.5.) Wartość części: 31925,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26490,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26490,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26490,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Skorłutowski” spółka jawna, Jerzy i Ewa Skorłutowscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-020-86-91

7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 9c/1

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-170

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26490,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39996,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39996,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39996,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Skorłutowski” spółka jawna, Jerzy i Ewa Skorłutowscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-020-86-91

7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 9c/1

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-170

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39996,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej dla części 1 i2:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia
1) część 1 w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.11.2021 r.,
2) część 2 w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.11.2021 r. z uwagi
na koniczność rozliczenia otrzymanej dotacji
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze
umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.