eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługa druku i dostawy 12 pozycji w 4 częściach, w tym publikacje i zestawy pocztówek z dopuszczeniem ofert częściowych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i dostawy 12 pozycji w 4 częściach, w tym publikacje i zestawy pocztówek z dopuszczeniem ofert częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa druku i dostawy 12 pozycji w 4 częściach, w tym publikacje i zestawy pocztówek z dopuszczeniem ofert częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62b83ce4-e0b0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 druk publikacji z dostawą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166860 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
Pozycja nr 1.
Format: 160 (szer.) x 245 (wys.) mm
Objętość: 248 stron
Środek: druk 1 + 1 z wyjątkiem stron kolorowych od 127-222, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka 150 g kreda mat zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, szyta nićmi, grzbiet prosty, kapitałka biała
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.
Pozycja nr 2.
Format: 160 (szer.) x 245 (wys.) mm
Objętość: 236 stron
Środek: druk 1 + 1 z wyjątkiem stron kolorowych od 115-210, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka 150 g kreda mat zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, szyta nićmi, grzbiet prosty, kapitałka biała
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 3.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5), 1 wkładka fotograficzna kolorowa (strony: 277-304), druk 4+4, kreda mat 130 g
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka druk 4+0 kreda 135-150 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka niezadrukowana offset 120-140 g, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 43000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
Pozycja nr 4.
Format: 300 (szer.) x 230 mm (wys.)
Objętość: 236 stron
Środek: druk 4+4, Papier Sora matt Arte 100g
Oprawa: twarda całopapierowa, 2,5 mm, oklejka 135g zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, grzbiet prosty, kapitałka biała.
Książka szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 700 egz.
Pozycja nr 5.
Format: 300 (szer.) x 230 mm (wys.)
Objętość: 236 stron
Środek: druk 4+4, Papier Sora matt Arte 100g
Oprawa: twarda całopapierowa, 2,5 mm, oklejka 135g zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, grzbiet prosty, kapitałka biała.
Książka szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 700 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
Pozycja nr 6.
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 186 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton 1 str. 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.
Pozycja nr 7.
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 236 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton 1 str. 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 600 egz.
Pozycja nr 8.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 1 str. 350g, folia mat + lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 600 egz.
Pozycja nr 9.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 276 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 1 str. 350g, folia mat + lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 600 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV
Pozycja nr 10.
Format: 170 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 164 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, offset 80 g
Oprawa: 4+0 karton 1 str. 350g + folia mat, klejona
Publikacja posiada nr ISSN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 11.
Zestaw 10 czarno-białych pocztówek w obwolucie
Pocztówka: 195 (szer.) x 145 (wys.) mm
Kolor: 4+1
Karton jednostronnie powlekany 250g
Lakier UV błysk
Obwoluta: 197 x 147 mm, głębokość ok. 5 mm
Kolor 4+0
Karton jednostronnie powlekany 250g
Folia błysk
Zestawy czarno-białe (obwoluta i pocztówki) druk z czterech (CMYK).
Informacja dotycząca obwoluty - skrzydełka boczne i krótszy bok mają zaokrąglone rogi, natomiast okładka zamykająca jest bez zaokrąglenia. Obwoluta zamykana jest z góry „klapą”. Do ceny trzeba doliczyć koszt wykrojnika.
Nakład: 1500 kompletów
Pozycja nr 12.
Zestaw 10 kolorowych pocztówek w obwolucie
Pocztówka: 195 (szer.) x 145 (wys.) mm
Kolor 4+1
Karton jednostronnie powlekany 250g
Lakier UV błysk
Obwoluta: 197 x 147 mm, głębokość ok. 5 mm
Kolor 4+0
Karton jednostronnie powlekany 250g
Folia błysk
Informacja dotycząca obwoluty - skrzydełka boczne i krótszy bok mają zaokrąglone rogi, natomiast okładka zamykająca jest bez zaokrąglenia. Obwoluta zamykana jest z góry „klapą”. Do ceny trzeba doliczyć koszt wykrojnika.
Nakład: 1000 kompletów

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 15500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56486,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38220 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalcze Małgorzata Zakład Poligraficzny Sindruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7547369128

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58590 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76650 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58590 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661880652

7.3.4) Miejscowość: Sobolewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58590 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23061,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23061,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Soft Vision Mariusz Rajski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551275111

7.3.4) Miejscowość: Ustowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23061,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15153,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17907 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15153,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881012851

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15153,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.