Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248169/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY MIĘSA WOŁOWEGO, MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH
ORAZ PASZTETU KONSERWOWEGO DROBIOWEGO
DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178580700
1.5.8.) Numer faksu: 178535420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY MIĘSA WOŁOWEGO, MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCHORAZ PASZTETU KONSERWOWEGO DROBIOWEGO
DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c73386b-3640-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011976/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Pasztet konserwowy drobiowy, mięsa i wędliny drobiowe, mięso wołowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232/10/TP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 297475,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296780,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy mięsa wołowego, mięsa i wędlin drobiowych oraz pasztetu konserwowego drobiowego do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnymw Rzeszowie.
ZADANIE I – MIĘSO WOŁOWE
Mięso wołowe gulaszowe II - termin przydatności do spożycia min. 4 dni od daty dostawy. Pakowane VAC. W ilości 3 450 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.5.) Wartość części: 61713,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy mięsa wołowego, mięsa i wędlin drobiowych oraz pasztetu konserwowego drobiowego do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnymw Rzeszowie.
ZADANIE II – MIĘSO I WĘDLINY DROBIOWE
1. Wątroba z kurczaka CPV 15112300-9 - termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy. W ilości 2 850 kg.
2. Żołądki z kurczaka CPV 15114000-0 - termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy. W ilości 3 200 kg.
3. Ćwiartka z kurczaka (nogi) CPV 15112000-6 - termin przydatności min. 4 dni od daty dostawy. W ilości 7 200 kg.
4. Filet drobiowy CPV 15112000-6 - termin przydatności min. 4 dni od daty dostawy. W ilości 730 kg.
5. Parówki drobiowe cienkie CPV 15131135-0 - mięso drobiowe min. 75 %. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy. Pakowane VAC. W ilości 4 000 kg.
6. Szynka drobiowa CPV 15131135-0- filet drobiowy min. 75 % bez zawartości innego mięsa niż drobiowe, w osłonce niejadalnej. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 1 680 kg.
7. Polędwica drobiowa CPV 15131135-0 - filet drobiowy min. 75% bez zawartości innego mięsa niż drobiowe, w osłonce niejadalnej. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy.
W ilości 1 880 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15114000-0 - Podroby
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 213239,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy mięsa wołowego, mięsa i wędlin drobiowych oraz pasztetu konserwowego drobiowego do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnymw Rzeszowie.
ZADANIE III - PASZTET KONSERWOWY DROBIOWY
Pasztet konserwowy drobiowy - opakowanie jednostkowe o pojemności do 400g. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 3 850 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131310-1 - Pasztety
4.5.5.) Wartość części: 22522,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90562,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY MIĘSNE „NOWY ŻMIGRÓD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234
7.3.3) Ulica: Mytarz 4
7.3.4) Miejscowość: Mytarz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-07 do 2022-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175754,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239582,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175754,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY MIĘSNE „NOWY ŻMIGRÓD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234
7.3.3) Ulica: Mytarz 4
7.3.4) Miejscowość: Mytarz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175754,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-07 do 2022-12-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60065,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Spółka z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492207845
7.3.3) Ulica: ul. Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-07 do 2022-12-06SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnego wysokościomierza optycznego dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Budowa miasteczka ruchu drogowego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Rzeszowie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawy materiałów do sterylizacji (II).
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Usługa organizacji gry terenowej.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie VII - XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w latach 2025-2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.