eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › "Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2022/2023 - 2 CZĘŚCI"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2022/2023 – 2 CZĘŚCI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2022/2023 – 2 CZĘŚCI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfe34240-f167-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019827/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217383/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 303674,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
- dowóz dzieci z Lubojenki do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubojnie,
- dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Woli Hankowskiej, Antoniowado Szkoły Podstawowej w Czarnym Lesie ,
- dowóz dzieci z Czarnego Lasu oraz Woli Hankowskiej do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej .
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów. Zamawiający wymaga aby bezwzględnie przestrzegana była zasada, iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki . Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci. Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas
dowozów i odwozów. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
Zamawiający wymaga by maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie przekroczył 60 minut . Czas na podstawienie pojazdu liczony jako czas od powzięcia informacji o braku możliwości kontynuowania dowozu przez pojazd „ kursowy”. Szczegółowy harmonogram ustalony będzie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.
Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie gwarantujących bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań Wykonawcy należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne – dzieci przedszkolne oraz
z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych.
Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania ). Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na
początku roku szkolnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
- dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Starym Cykarzewie z Grabówki, Cykarzewa Północnego ; Jamna , Rusinowa ;
- dowóz dzieci z Grabówki, Cykarzewa Północnego, Adamowa do Przedszkola w Starym Cykarzewie ,
- dowóz dzieci z Adamowa ul. Nadrzeczna, Rusinowa ul. Kasztanowa, Nowego Broniszewa ul. Słoneczna do Szkoły Podstawowej w Starym Broniszewie
- dowóz dzieci z Grabowej, Borowna ul. Jana Długosza, Łochyni ul. Lipowa i Akacjowa do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Borownie,
- dowóz dzieci z Łochyni i Grabowej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mykanowie.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów. Zamawiający wymaga aby bezwzględnie przestrzegana była zasada, iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki . Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci. Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas
dowozów i odwozów. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
Zamawiający wymaga by maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie przekroczył 60 minut . Czas na podstawienie pojazdu liczony jako czas od powzięcia informacji o braku możliwości kontynuowania dowozu przez pojazd „ kursowy”. Szczegółowy harmonogram ustalony będzie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.
Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie gwarantujących bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań Wykonawcy należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne – dzieci przedszkolne oraz
z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych.
Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania ). Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na
początku roku szkolnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 271520,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Jaro-Trans Jarosław Juma

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491382115

7.3.3) Ulica: Słoneczna

7.3.4) Miejscowość: Latosówka

7.3.5) Kod pocztowy: 42-244

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256089,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3140270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256089,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Opara Przewóz Osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591839637

7.3.3) Ulica: Kroczyn

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256089,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.