Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249649/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00258953/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-250
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774069915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@glogowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaglogowek.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaglogowek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c6e26d-01ad-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00322314/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Granty PPGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249649/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.III.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 174 szt. komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem, 8 sztuk tabletów z oprogramowaniem i 2 licencji specjalistycznego oprogramowania w ramach projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237450-8 - Tablety graficzne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wymagał w opisie przedmiotu zamówienia SWZ, aby zaproponowany laptop posiadał klawiaturę, układ US, odporną na zalanie, z wydzielonym blokiem numerycznym.Ponadto Zamawiający wymagał dostarczenia karty katalogowej producenta potwierdzającej odporność klawiatury na zalanie cieczą.
W odpowiedziach na pytanie udzielonych w dniu 18.07.2022 r. Zamawiający mógł nieprecyzyjnie odpowiedzieć na pytanie nr 7:
Klawiatura:
Czy Zamawiający dopuści zaproponowanie komputera przenośnego, który nie posiada certyfikatu MIL-STD 810G, czyli tak zwany „militarny standard”. Standardy te obejmują szereg bardzo restrykcyjnych testów, które głównie wykonywane są dla klientów z sektora militarnego między innymi odporność na zmiany ciśnienia, piasek i pył, grzyb, promieniowanie słoneczne, ekstremalna temperaturę. Dlatego też prosimy o usunięcie zapisu „Klawiatura, układ US, odporna na zalanie. Zamawiający wymaga dostarczenia karty katalogowej producenta potwierdzającej odporność klawiatury na zalanie cieczą.” Pozwoli to zaproponować Zamawiającemu produkty markowych producentów, które są optymalne kosztowo, nie ograniczając konkurencji.
Udzielona odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zaproponowanie komputera przenośnego,
który nie posiada certyfikatu MIL-STD 810G, czyli tak zwany „militarny standard”.
Tym samym mógł nieumyślnie wskazać wykonawcom, że wymogiem było zaproponowanie komputera przenośnego, który musi posiadać certyfikat MIL-STD 810G, czyli tak zwany „militarny standard”, co mogło wpłynąć na krąg potencjalnych wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419806,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1151220,96 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup laptopa w ramach projektu "Digin Europe, Program Interreg Europa, 01.05.2025-31.07.2029"
- Zakup i dostawa komputerów
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie -Ed.III/2025
- Zakup komputerów przenośnych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu", realizowanego przez III Liceum Ogólnokształcące w Dębicy
- KZP/20/2025
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





