eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Rozwój infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO W KUTNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610191611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 10A

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgrk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5270e72-c240-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5270e72-c240-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086312/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozwój Infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - zadanie I

1.1.3 Rozwój Infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - zadanie II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135383

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGRK.RFPŁ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4952024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja stołówki w Szkole w Strzelcach i budynku OSP Muchnice Nowe oraz modernizacja budynku Łanięta 15E, której zakres robót obejmuje następujące zadania inwestycyjne:
a) termomodernizacja stołówki w Szkole w Strzelcach, w tym:
 demontaż istniejących obróbek blacharskich dachu.
 demontaż rur spustowych i rynien.
 demontaż odgromówki.
 demontaż istniejącego pokrycia dachu - eternitu falistego i utylizacja.
 zdjęcie eternitu z istniejącego budynku stołówki,
 ołacenie dachu, ułożenie foli dachowej paroprzepuszczalnej .
 wykonanie pokrycia dachu blachodachówką.
 wykonanie obróbek blacharskich dachu.
 montaż rur spustowych i rynien.
 montaż instalacji odgromowej.
 wykonanie docieplenia stropu nad parterem.
 ułożenie paroizolacji i ułożenie wełny mineralnej,
 demontaż istniejących parapetów zewnętrznych.
 rozbiórka części utwardzonego terenu.
 odkopanie fundamentów.
 uzupełnienie ubytków w fundamentach.
 izolacja fundamentów.
 docieplenie fundamentów styropianem,
 wykonanie izolacji docieplonych fundamentów z foli kubełkowej.
 obsypanie fundamentów.
 ułożenie kostki wcześniej rozebranej.
 zabezpieczenie istniejących okien i drzwi folią.
 oczyszczenie ścian i przygotowanie ścian do docieplenia.
 wykonanie docieplenia ścian styropianem
 wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze pokrycia dachu.
 wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych (wg rys. kolorystyki elewacji).
 uporządkowanie placu budowy.
b) termomodernizacja budynku OSP Muchnice Nowe, w tym:
 roboty wstępne przy zagospodarowaniu placu budowy,
 roboty ziemne,
 roboty fundamentowe,
 wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
 roboty montażowe konstrukcji stalowych,
 ustawienie rusztowań,
 roboty montażowe stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej,
 wykonanie przyłączy instalacyjnych,
 wykonanie podkładów i posadzek,
 wykonanie izolacji termicznych,
 wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych i niskoprądowych
 roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
c) modernizacja budynku Łanięta 15E, w tym:
 rozbiórka rynien i rur spustowych; czyszczenie pokrycia dachowego, montaż rynien i rur spustowych PCV; wymiana kratek wentylacyjnych w kominach, malowanie pokrycia
 prace porządkowe, ułożenie paroizolacji i wiatroizolacji oraz izolacji termicznej z wełny mineralnej.
 rozebranie okładzin ściennych, rozbiórka ścian działowych wraz ze stolarką drzwiową, rozbiórka podłóg, mycie tynków, poszerzanie otworów drzwiowych wraz z montażem nadproży,
 montaż schodów strychowych, murowanie ścian działowych gr. 12 cm z PGS, gruntowanie i nakładanie tynków cem. – wap. + gładzie gipsowe + malowanie, wykonanie tynków żywicznych, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (glazura),
 przygotowanie podłoża pod posadzki: naprawa, wylewka wyrównująca, wykonanie posadzek z paneli podłogowych i płytek ceramicznych, izolacja przeciwwodna w pomieszczeniach mokrych,
 montaż stolarki drzwiowej, wymiana stolarki okiennej.
 skucie tynków, rozbiórka posadzek i ścianek działowych, poszerzenie otworów w ścianach wraz z montażem nadproży, remont schodów do piwnicy,
 pogłębienie piwnicy, wykonanie: chudego betonu, izolacji przeciwwilgociowych, szlichty cementowej i posadzki z płytek ceramicznych, ocieplenie płyty stropowej styropianem gr. 15 cm na siatce z wł. szklanego + tynk systemowy cienkowarstwowy,
 wykonanie tynków wewnętrznych cem. – wap. wraz z malowaniem,
 montaż stolarki drzwiowej.
 rozebranie płytek cokołowych z klinkieru, częściowy demontaż kostki betonowej, wykop do ocieplenia ścian piwnicznych wg projektu, izolacja przeciwwilgociowa, docieplenie ścian styropianem gr. 15 cm EPS 100 038 – cokół i ścian zewnętrznych powyżej cokołu styropianem gr. 15 cm o wsp. przewodzenia ciepła λ=0,031 W/mxK metodą BSO + tynki systemowe cienkowarstwowe,
 odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie opaski przy budynku w zakresie wg PZT,
 wykonanie podjazdu dla ON oraz podejścia do wejścia głównego budynku z prefabrykowanych elementów betonowych jak stopnie, kostka (na piasku 3-5cm + żwir 20-30 cm), obrzeża i palisady, montaż balustrad i pochwytów dla ON,
 wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
 wykonanie wewnętrznych instalacji: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 1161911,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja Szkoły w Witoni – modernizacja instalacji elektrycznej, której zakres robót obejmuje:
 demontaże istniejącej instalacji,
 zasilanie budynku,
 wewnętrzne linie zasilające,
 pożarowy wyłącznik prądu,
 rozdzielnie główną budynku oraz rozdzielnie obwodowe,
 instalację gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
 instalację gniazd dedykowanych dla urządzeń komputerowych,
 instalację oświetlenia podstawowego,
 instalację oświetlenia ewakuacyjno – kierunkowego,
 instalację oświetlenia nocnego,
 instalacji sieci komputerowej LAN / WLAN,
 instalację telefoniczną,
 instalację dzwonka szkolnego,
 ochronę przeciwporażeniową i przepięciową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 607713,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja Szkoły w Kaszewach Dwornych w zakresie wytwarzania energii cieplnej i elektrycznej oraz modernizacja Szkoły w Bedlnie, której zakres robót obejmuje następujące zadania:
a) modernizacja Szkoły w Kaszewach Dwornych w zakresie wytwarzania energii cieplnej i elektrycznej, w tym budowę:
 instalacji zbiornikowej gazu płynnego z pojedynczym zbiornikiem naziemnym o pojemności 9200 l wraz z przyłączem gazu PE RC DN32x3mm,
 gazowej centrali grzewczej,
 powietrznej pompy ciepła,
 instalacji elektrycznej,
 sieci cieplnej zasilającej istniejący budynek szkoły,
 instalacji fotowoltaicznej.
b) modernizacja Szkoły w Bedlnie, w tym:
 remont czterech sanitariatów: dostosowanie układu ścian działowych wewnętrznych do zgodności z obowiązującymi przepisami oraz do aktualnych potrzeb placówki, poszerzenie drzwi wejściowych do sanitariatów (zgodnie z obowiązującymi przepisami), wymiana wszystkich skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, skucie istniejących, zniszczonych glazur oraz rozbiórka posadzek i podłóż pod posadzkami, przetarcie i naprawa tynków na istniejących ścianach oraz uzupełnienie tynków na ścianach nowych i na zamurowaniach, odtworzenie podłóż i wykonanie nowych posadzek z płytek gres, wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowanych, wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie ścian (powyżej glazur) i sufitów, wbudowanie kabin ustępowych z płyty laminowanej HPL, wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej, zabudowa nowych pionów kanalizacyjnych płytą G-K, wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego, montaż nowych przyborów sanitarnych, montaż wyposażenia sanitarnego,
 wymiana posadzek w holach rekreacyjnych na parterze i I piętrze,
 dostosowanie oddziału przedszkolnego do wymogów ochrony przeciwpożarowej, w tym: doporowadzenie ściany oddzielającej przedszkole od szkoły do klasy odporności ogniowej REI120 poprzez: wymurowanie przegrody z gazobetonu gr. 24cm w istniejącym korytarzu, z drzwiami p.poż. w klasie EI60, doprowadzenie pasm ścian zewnętrznych o szerokości 2,0m do klasy REI120 poprzez wymianę izolacji cieplnej na niepalną (wełnę mineralną) oraz zamontowanie kurtyn przeciwpożarowych EI60 na istniejących oknach., doporowadzenie dróg ewakuacyjnych do zgodności z wymaganiami kategorii zagrożenia ludzi ZLII poprzez: wymianę istniejących drzwi wejściowych na nowe o szerokości przejścia 120cm, dostosowanie istniejących schodów zewnętrznych do wymaganej maksymalnej liczby stopni w jednym biegu (10) oraz wymaganej wysokości stopni (15cm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

42511110-5 - Pompy grzewcze

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1221150,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku OSP Marynki, modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wołodrzy oraz rozbudowa terenu rekreacyjnego nad stawami w Oporowie, której zakres obejmuje następujące zadania:
a) modernizacja budynku OSP Marynki, w tym:
 docieplenie ścian zewnętrznych,
 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (okno, drzwi i wrota przeznaczone do wymiany wskazano w części graficznej oraz wykazie stolarki).
 wymiana grzejników centralnego ogrzewania wraz z montażem głowic termostatycznych,
 wymiana oświetlenia w sali balowej,
 wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
 wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej zbiornikowej na gaz propan, zasilanej ze zbiornika naziemnego o poj. 4850 dm3, jak również instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji.
b) modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wołodrzy, w tym:
Pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej:
 rozbiórka istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych w poszczególnych pomieszczeniach i wykonanie nowych okładzin po montażu instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznych i niskoprądowych.
 oczyszczenie ścian i sufitów z istniejących powłok malarskich,
 usunięcie powłok z farby olejnej na ścianach – lamperiach w ciągach komunikacyjnych i na klatce schodowej,
 gruntowanie ścian i sufitów w poszczególnych pomieszczeniach,
 wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
 wykonanie tynków żywicznych na ścianach ciągów komunikacyjnych (klatka schodowa, korytarze) do wysokości 1,80 m,
 malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbami emulsyjnymi akrylowymi
Pomieszczenia Apteki:
 wykonanie prac naprawczych po montażu instalacji wod. – kan. i elektrycznych oraz przywrócenia powierzchni ścian i sufitów do stanu pierwotnego. Zakres prac naprawczych winien obejmować powierzchnię ścian, na których wykonywano instalacje, dotyczy powłok malarskich, okładzin ściennych ceramicznych itp.
Pomieszczenia mieszkalne:
 wykonanie prac naprawczych po montażu instalacji wod. – kan. i elektrycznych oraz przywrócenia powierzchni ścian i sufitów do stanu pierwotnego. Zakres prac naprawczych winien obejmować powierzchnię ścian na których wykonywano instalacje,
 oczyszczenie ścian i sufitów z istniejących powłok malarskich na klatkach schodowych,
 uzupełnienie miejscowe tynków wewnętrznych,
 gruntowanie ścian i sufitów klatek schodowych,
 wykonanie lamperii olejnych na klatkach schodowych i korytarzach do wysokości 1,50 m,
 malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian i sufitów klatek schodowych i korytarzy.
c) rozbudowa terenu rekreacyjnego nad stawami w Oporowie, w tym:
 utwardzenie terenu kostką betonową w formie ciągu pieszo jezdnego na długości całkowitej 193,40 mb,
 budowę altany w konstrukcji drewnianej lekkiej o powierzchni zabudowy 34,95m²,
 remont mostka nad kanałem wodnym między stawami. Prace obejmują również remont jednej skarpy kanału płytami ażurowymi. Zakłada się również remont jednego z przyczółków.
 stworzenie alei tlenowej przy drodze z kruszywa – wschodnia strona brzegu pierwszego stawu,
 dodatkowe nasadzenia drzew, krzewów, montaż nowych budek lęgowych dla ptaków , domków dla owadów, tablic edukacyjnych i ławek,
 opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie niezbędnych zgód, decyzji, a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z budową wieży widokowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1961248,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1213556,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414745,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1213556,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perzedsiębiorstwo Inżynieryjne ELBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710216990

7.3.3) Ulica: Targowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1213556,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 689955,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689955,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6899955,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ELBEMA s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752528434

7.3.3) Ulica: ul. Filipowicza 9

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 689955,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1490400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1536244,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1490400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARMAX Jarosław Znyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341395541

7.3.3) Ulica: Bąków Górny 93

7.3.4) Miejscowość: Zduny

7.3.5) Kod pocztowy: 99-440

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1490400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.