Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135383/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO W KUTNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610191611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 10A
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgrk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5270e72-c240-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5270e72-c240-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086312/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozwój Infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - zadanie I
1.1.3 Rozwój Infrastruktury społecznej, edukacyjnej i turystycznej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - zadanie II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGRK.RFPŁ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4952024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja stołówki w Szkole w Strzelcach i budynku OSP Muchnice Nowe oraz modernizacja budynku Łanięta 15E, której zakres robót obejmuje następujące zadania inwestycyjne:a) termomodernizacja stołówki w Szkole w Strzelcach, w tym:
demontaż istniejących obróbek blacharskich dachu.
demontaż rur spustowych i rynien.
demontaż odgromówki.
demontaż istniejącego pokrycia dachu - eternitu falistego i utylizacja.
zdjęcie eternitu z istniejącego budynku stołówki,
ołacenie dachu, ułożenie foli dachowej paroprzepuszczalnej .
wykonanie pokrycia dachu blachodachówką.
wykonanie obróbek blacharskich dachu.
montaż rur spustowych i rynien.
montaż instalacji odgromowej.
wykonanie docieplenia stropu nad parterem.
ułożenie paroizolacji i ułożenie wełny mineralnej,
demontaż istniejących parapetów zewnętrznych.
rozbiórka części utwardzonego terenu.
odkopanie fundamentów.
uzupełnienie ubytków w fundamentach.
izolacja fundamentów.
docieplenie fundamentów styropianem,
wykonanie izolacji docieplonych fundamentów z foli kubełkowej.
obsypanie fundamentów.
ułożenie kostki wcześniej rozebranej.
zabezpieczenie istniejących okien i drzwi folią.
oczyszczenie ścian i przygotowanie ścian do docieplenia.
wykonanie docieplenia ścian styropianem
wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze pokrycia dachu.
wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych (wg rys. kolorystyki elewacji).
uporządkowanie placu budowy.
b) termomodernizacja budynku OSP Muchnice Nowe, w tym:
roboty wstępne przy zagospodarowaniu placu budowy,
roboty ziemne,
roboty fundamentowe,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
roboty montażowe konstrukcji stalowych,
ustawienie rusztowań,
roboty montażowe stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej,
wykonanie przyłączy instalacyjnych,
wykonanie podkładów i posadzek,
wykonanie izolacji termicznych,
wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych i niskoprądowych
roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
c) modernizacja budynku Łanięta 15E, w tym:
rozbiórka rynien i rur spustowych; czyszczenie pokrycia dachowego, montaż rynien i rur spustowych PCV; wymiana kratek wentylacyjnych w kominach, malowanie pokrycia
prace porządkowe, ułożenie paroizolacji i wiatroizolacji oraz izolacji termicznej z wełny mineralnej.
rozebranie okładzin ściennych, rozbiórka ścian działowych wraz ze stolarką drzwiową, rozbiórka podłóg, mycie tynków, poszerzanie otworów drzwiowych wraz z montażem nadproży,
montaż schodów strychowych, murowanie ścian działowych gr. 12 cm z PGS, gruntowanie i nakładanie tynków cem. – wap. + gładzie gipsowe + malowanie, wykonanie tynków żywicznych, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (glazura),
przygotowanie podłoża pod posadzki: naprawa, wylewka wyrównująca, wykonanie posadzek z paneli podłogowych i płytek ceramicznych, izolacja przeciwwodna w pomieszczeniach mokrych,
montaż stolarki drzwiowej, wymiana stolarki okiennej.
skucie tynków, rozbiórka posadzek i ścianek działowych, poszerzenie otworów w ścianach wraz z montażem nadproży, remont schodów do piwnicy,
pogłębienie piwnicy, wykonanie: chudego betonu, izolacji przeciwwilgociowych, szlichty cementowej i posadzki z płytek ceramicznych, ocieplenie płyty stropowej styropianem gr. 15 cm na siatce z wł. szklanego + tynk systemowy cienkowarstwowy,
wykonanie tynków wewnętrznych cem. – wap. wraz z malowaniem,
montaż stolarki drzwiowej.
rozebranie płytek cokołowych z klinkieru, częściowy demontaż kostki betonowej, wykop do ocieplenia ścian piwnicznych wg projektu, izolacja przeciwwilgociowa, docieplenie ścian styropianem gr. 15 cm EPS 100 038 – cokół i ścian zewnętrznych powyżej cokołu styropianem gr. 15 cm o wsp. przewodzenia ciepła λ=0,031 W/mxK metodą BSO + tynki systemowe cienkowarstwowe,
odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie opaski przy budynku w zakresie wg PZT,
wykonanie podjazdu dla ON oraz podejścia do wejścia głównego budynku z prefabrykowanych elementów betonowych jak stopnie, kostka (na piasku 3-5cm + żwir 20-30 cm), obrzeża i palisady, montaż balustrad i pochwytów dla ON,
wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
wykonanie wewnętrznych instalacji: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 1161911,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja Szkoły w Witoni – modernizacja instalacji elektrycznej, której zakres robót obejmuje: demontaże istniejącej instalacji,
zasilanie budynku,
wewnętrzne linie zasilające,
pożarowy wyłącznik prądu,
rozdzielnie główną budynku oraz rozdzielnie obwodowe,
instalację gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
instalację gniazd dedykowanych dla urządzeń komputerowych,
instalację oświetlenia podstawowego,
instalację oświetlenia ewakuacyjno – kierunkowego,
instalację oświetlenia nocnego,
instalacji sieci komputerowej LAN / WLAN,
instalację telefoniczną,
instalację dzwonka szkolnego,
ochronę przeciwporażeniową i przepięciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 607713,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja Szkoły w Kaszewach Dwornych w zakresie wytwarzania energii cieplnej i elektrycznej oraz modernizacja Szkoły w Bedlnie, której zakres robót obejmuje następujące zadania:a) modernizacja Szkoły w Kaszewach Dwornych w zakresie wytwarzania energii cieplnej i elektrycznej, w tym budowę:
instalacji zbiornikowej gazu płynnego z pojedynczym zbiornikiem naziemnym o pojemności 9200 l wraz z przyłączem gazu PE RC DN32x3mm,
gazowej centrali grzewczej,
powietrznej pompy ciepła,
instalacji elektrycznej,
sieci cieplnej zasilającej istniejący budynek szkoły,
instalacji fotowoltaicznej.
b) modernizacja Szkoły w Bedlnie, w tym:
remont czterech sanitariatów: dostosowanie układu ścian działowych wewnętrznych do zgodności z obowiązującymi przepisami oraz do aktualnych potrzeb placówki, poszerzenie drzwi wejściowych do sanitariatów (zgodnie z obowiązującymi przepisami), wymiana wszystkich skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, skucie istniejących, zniszczonych glazur oraz rozbiórka posadzek i podłóż pod posadzkami, przetarcie i naprawa tynków na istniejących ścianach oraz uzupełnienie tynków na ścianach nowych i na zamurowaniach, odtworzenie podłóż i wykonanie nowych posadzek z płytek gres, wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowanych, wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie ścian (powyżej glazur) i sufitów, wbudowanie kabin ustępowych z płyty laminowanej HPL, wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej, zabudowa nowych pionów kanalizacyjnych płytą G-K, wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego, montaż nowych przyborów sanitarnych, montaż wyposażenia sanitarnego,
wymiana posadzek w holach rekreacyjnych na parterze i I piętrze,
dostosowanie oddziału przedszkolnego do wymogów ochrony przeciwpożarowej, w tym: doporowadzenie ściany oddzielającej przedszkole od szkoły do klasy odporności ogniowej REI120 poprzez: wymurowanie przegrody z gazobetonu gr. 24cm w istniejącym korytarzu, z drzwiami p.poż. w klasie EI60, doprowadzenie pasm ścian zewnętrznych o szerokości 2,0m do klasy REI120 poprzez wymianę izolacji cieplnej na niepalną (wełnę mineralną) oraz zamontowanie kurtyn przeciwpożarowych EI60 na istniejących oknach., doporowadzenie dróg ewakuacyjnych do zgodności z wymaganiami kategorii zagrożenia ludzi ZLII poprzez: wymianę istniejących drzwi wejściowych na nowe o szerokości przejścia 120cm, dostosowanie istniejących schodów zewnętrznych do wymaganej maksymalnej liczby stopni w jednym biegu (10) oraz wymaganej wysokości stopni (15cm).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
42511110-5 - Pompy grzewcze
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1221150,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku OSP Marynki, modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wołodrzy oraz rozbudowa terenu rekreacyjnego nad stawami w Oporowie, której zakres obejmuje następujące zadania:a) modernizacja budynku OSP Marynki, w tym:
docieplenie ścian zewnętrznych,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (okno, drzwi i wrota przeznaczone do wymiany wskazano w części graficznej oraz wykazie stolarki).
wymiana grzejników centralnego ogrzewania wraz z montażem głowic termostatycznych,
wymiana oświetlenia w sali balowej,
wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej zbiornikowej na gaz propan, zasilanej ze zbiornika naziemnego o poj. 4850 dm3, jak również instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji.
b) modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Wołodrzy, w tym:
Pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej:
rozbiórka istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych w poszczególnych pomieszczeniach i wykonanie nowych okładzin po montażu instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznych i niskoprądowych.
oczyszczenie ścian i sufitów z istniejących powłok malarskich,
usunięcie powłok z farby olejnej na ścianach – lamperiach w ciągach komunikacyjnych i na klatce schodowej,
gruntowanie ścian i sufitów w poszczególnych pomieszczeniach,
wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
wykonanie tynków żywicznych na ścianach ciągów komunikacyjnych (klatka schodowa, korytarze) do wysokości 1,80 m,
malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbami emulsyjnymi akrylowymi
Pomieszczenia Apteki:
wykonanie prac naprawczych po montażu instalacji wod. – kan. i elektrycznych oraz przywrócenia powierzchni ścian i sufitów do stanu pierwotnego. Zakres prac naprawczych winien obejmować powierzchnię ścian, na których wykonywano instalacje, dotyczy powłok malarskich, okładzin ściennych ceramicznych itp.
Pomieszczenia mieszkalne:
wykonanie prac naprawczych po montażu instalacji wod. – kan. i elektrycznych oraz przywrócenia powierzchni ścian i sufitów do stanu pierwotnego. Zakres prac naprawczych winien obejmować powierzchnię ścian na których wykonywano instalacje,
oczyszczenie ścian i sufitów z istniejących powłok malarskich na klatkach schodowych,
uzupełnienie miejscowe tynków wewnętrznych,
gruntowanie ścian i sufitów klatek schodowych,
wykonanie lamperii olejnych na klatkach schodowych i korytarzach do wysokości 1,50 m,
malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian i sufitów klatek schodowych i korytarzy.
c) rozbudowa terenu rekreacyjnego nad stawami w Oporowie, w tym:
utwardzenie terenu kostką betonową w formie ciągu pieszo jezdnego na długości całkowitej 193,40 mb,
budowę altany w konstrukcji drewnianej lekkiej o powierzchni zabudowy 34,95m²,
remont mostka nad kanałem wodnym między stawami. Prace obejmują również remont jednej skarpy kanału płytami ażurowymi. Zakłada się również remont jednego z przyczółków.
stworzenie alei tlenowej przy drodze z kruszywa – wschodnia strona brzegu pierwszego stawu,
dodatkowe nasadzenia drzew, krzewów, montaż nowych budek lęgowych dla ptaków , domków dla owadów, tablic edukacyjnych i ławek,
opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie niezbędnych zgód, decyzji, a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z budową wieży widokowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1961248,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1213556,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414745,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1213556,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perzedsiębiorstwo Inżynieryjne ELBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710216990
7.3.3) Ulica: Targowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Liński Bogdan PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "ELBUD"
jakie przetargi wygrała firma
Liński Bogdan PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "ELBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1213556,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 689955,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689955,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6899955,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ELBEMA s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752528434
7.3.3) Ulica: ul. Filipowicza 9
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 689955,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1490400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1536244,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1490400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARMAX Jarosław Znyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341395541
7.3.3) Ulica: Bąków Górny 93
7.3.4) Miejscowość: Zduny
7.3.5) Kod pocztowy: 99-440
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.P.H.U. "JARMAX" Jarosław Znyk
jakie przetargi wygrała firma
Z.P.H.U. "JARMAX" Jarosław Znyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1490400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.