Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146555/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00170230/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00176814/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00187488/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2469db0-e621-4256-b67c-758bf7df8c8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045039/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa układu drogowego na terenie osiedla wielorodzinnego w sołectwie Rajkowy Gmina Pelplin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową pn.: Rozbudowa ul. Klonowej i Modrzewiowej w m. Rajkowy w ramach zadania pn.: „Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin”.
Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia w trakcie uzyskiwania jest decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej (ZRiD).
Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości do odstąpienia od podpisanej umowy z Wykonawcą, w przypadku nie uzyskania ww. decyzji ZRiD dla przedmiotowego zadania w terminie do dnia 15.05.2025 r. W związku z powyższym, Wykonawca będzie mógł rozpocząć realizację prac związanych z przedmiotem zamówienia dopiero po zezwoleniu Zamawiającego na rozpoczęcie realizacji prac.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac:
roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci;
budowę oświetlenia drogowego – zgodnie z zakresem przedstawionym w przedmiarze robót
(realizacja branży oświetlenie kończy się na wykonaniu rozprowadzenia przewodów pod punkty oświetleniowe wraz z wykonaniem fundamentów pod słupy– zadanie nie obejmuje ustawienie słupów z oprawami);
budowę odwodnienia drogi - kanalizacja deszczowa wraz z wykonaniem odbiornika w postaci projektowanego zbiornika retencyjnego;
zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych i teletechnicznych rurami osłonowymi;
roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu;
budowę nawierzchni drogi, zjazdów, chodników – zgodnie z zakresem przedstawionym w przedmiarze robót (zakres niniejsze zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni parkingów i miejsc postojowych wzdłuż dróg).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2107705,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300089,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2107705,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Starbag Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2107705,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-01INNE PRZETARGI PELPLIN
- Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej na stolarkę w klasie odporności ogniowej w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
więcej: przetargi PELPLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.