Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00223331/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
- 2025/BZP 00234593/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. STANISŁAWA STASZICA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 57
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6161035-a11a-47a7-a7c3-a53cf27442b21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6161035-a11a-47a7-a7c3-a53cf27442b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137528/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi zarządzania projektem Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI w Białymstoku ”, numer umowy KPO/24/1/BCU/U/0022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTiOzOI.4.2025/BCU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem pn. „Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku”, realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
2. Zakres obowiązków Menedżera Projektu obejmuje m.in.:
1) Kompleksowe zarządzanie projektem, w tym:
a. Nadzór nad harmonogramem, budżetem i wskaźnikami projektu,
b. Zarządzanie ryzykiem, komunikacją i zmianami,
c. Kontrola jakości i zgodności z wytycznymi KPO.
2) Współpraca z instytucjami nadzorującymi (m.in. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, MEiN, FRSE) w zakresie sprawozdawczości i rozliczeń.
3) Nadzór nad wykonawcami, w tym monitorowanie realizacji umów i rozwiązywanie ewentualnych sporów.
4) Wsparcie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne, w tym weryfikacja dokumentacji i doradztwo w toku postępowań o udzielenie zamówień.
5) Przygotowanie wniosków o płatność oraz dokumentacji na potrzeby kontroli.
6) Raportowanie i bieżąca współpraca z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87945,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87945,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HABITAT PRIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017279233
7.3.3) Ulica: ul. Bagno 2 lokal 226
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-112
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87945,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-10 do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (popiołu) w podziale na cztery części"
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
- Sukcesywny zakup paliw oraz innych produktów na stacjach benzynowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji i przyłączy sanitarnych budynków Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.47.2025
- Renowacja Pomnika Mordu Katyńskiego przy Al. Ambientowej w Parku Konstytucji 3 Maja w Białymstoku
- Dostawa probówek okrągłodennych o jałowej wykalibrowanej próżni umożliwiających pobranie próbek krwi w systemie zamkniętym oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytkuZP/TP-13/25
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa Inwestora zastępczego dla projektu pn. " Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji kadry zarządzającej (cz.1 Kierownik cz.2 Zastępca Kierownika )na potrzeby projektu realizacji Programu polityki zdrowotnej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem Inwestycyjnym pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Usługa opracowania analizy zasadności wydzielenia produkcji farmaceutycznej realizowanej przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.