eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Miechów



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Miechów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miechow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Miechów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532d24e0-8bde-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003601/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja ciągu pieszego ul. Pęckowskiego w Miechowie

1.1.12 Modernizacja drogi gminnej ul. Jagiellońska w Miechowie

1.1.13 Modernizacja drogi gminnej ul. łukasińskiego w Miechowie

1.1.17 Modernizacja drogi gminnej w m. Przesławice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021816/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 618690 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 503000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z modernizacją dróg gminnych na terenie gminy i miasta w Miechowie. Zrealizowany zakres robót podniesie wartość użytkową dróg przez ich ulepszenie i unowocześnienie.

2. Zamówienie obejmuje 7 zadań częściowych

Zadanie częściowe nr 1 Modernizacja ciągu pieszego ul. Pęckowskiego w Miechowie

Zakres robót:
1. roboty przygotowawcze
2. roboty ziemne
3. nawierzchnie
4. roboty wykończeniowe

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, projektu, STWIOR.
Zadanie realizowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 19996,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2 Modernizacja drogi gminnej ul. Jagiellońska  w Miechowie  

Zakres robót:
1. roboty przygotowawcze
2. roboty ziemne
3. nawierzchnie chodnika
4. roboty wykończeniowe

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, projektu, STWIOR.
Zadanie realizowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 147375,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3 Modernizacja drogi gminnej  ul. Łukasińskiego w Miechowie
Zakres robót:
1. roboty przygotowawcze
2. roboty ziemne
3. nawierzchnie jezdni i chodników
4. roboty wykończeniowe

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, projektu, STWIOR.
Zadanie realizowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 93043,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4 Remont ( modernizacja) drogi gminnej dz. nr ewid. 1727 w Miechowie
Zakres robót:
1. roboty przygotowawcze
2. roboty ziemne
3. nawierzchnie z betonowej kostki brukowej
4. roboty wykończeniowe

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, projektu, STWIOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 55645,01 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 5 Modernizacja drogi gminnej dz. nr 476/2 w m. Przesławice

Zakres robót:
1. roboty przygotowawcze
2. roboty ziemne
3. nawierzchnia z kruszywa
4. roboty wykończeniowe

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, projektu, STWIOR.
Zadanie realizowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 75498,26 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 6 Bieżąca konserwacja dróg gminnych w m. Miechów dz. nr ewid. 2217/3 ,dł. 220 mb

Zakres robót obejmuje:
1. wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubość po zagęszczeniu 10 cm
2. ułożenie nakładki asfaltowej AC 11s gr. 4 cm, szer. 3,5 m
3. uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 30530,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 7 Bieżąca konserwacja drogi gminnej w m. Miechów dz. nr ewid. 2062, dł. 200 mb
1. wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubość po zagęszczeniu 15 cm
2. ułożenie nakładki asfaltowej AC 11s gr. 4 cm, szer. 3,0 m
3. uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 27200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29219,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40845,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29219,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-221-72-11

7.3.3) Ulica: Gdyńska 28

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 32-323

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29219,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103425,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121313,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103425,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-198-26-59

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103425,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82821,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135332,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82821,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.T.D. MADAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 659-125-85-31

7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 50A

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82821,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30627,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46454,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32577,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-198-26-59

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32577,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29219,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40845,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29219,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-198-26-59

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29175,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.