Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego fabrycznie nowych artykułów higienicznych i chemicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.grabowski@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Geologiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego fabrycznie nowych artykułów higienicznych i chemicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f76db2e9-9778-4030-9f40-ae9ba42418e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę art. biurowych i higienicznych z podziałem na dwie części została rozstrzygnięta tylko cześć 1, natomiast część 2 dotycząca art. higienicznych i chemicznych została unieważniona na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W związku z powyższym zgodnie z Pzp zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b86cd953-a450-4c85-97f2-e7add0200500
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EDZ.26.61.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Dostawa do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego fabrycznie nowych artykułów higienicznych i chemicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OSAA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9671134407
7.3.3) Ulica: Fordońska, nr 40
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-719
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104887,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





