eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa aparatów ultrasonograficznych Część II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatów ultrasonograficznych
Część II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323319324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zozknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cd8a0da-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatów ultrasonograficznych
Część II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd8a0da-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229711/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa aparatów ultrasonograficznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZA.218.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189814,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego.
Aparat rekondycjonowany. Wymagany rok produkcji: min. 2017. Wymagany rok rekondycji min. 2023 r. Pod pojęciem aparat rekondycjonowany Zamawiający rozumie ultrasonograf, który był użytkowany przez pewien czas, a następnie trafił do autoryzowanego serwisu aparatów ultrasonograficznych w celu przywrócenia jego parametrów i oprogramowania do wartości fabrycznych. Zakres takich prac obejmuje m.in. odnowienie powłok zewnętrznych, aktualizację oprogramowania, wymianę zużytych podzespołów oraz uwspółcześnienie niektórych elementów taki jak np. głowice do ultrasonografu -wszystkie działania mające na celu maksymalne przywrócenie wartości pierwotnej aparatu ultrasonograficznego pod kątem możliwości dalszego działania dla kolejnego użytkownika.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i parametry techniczne oraz warunki realizacji zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ oraz Wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
Miejsce dostawy: Przychodnia Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 Knurowie, I piętro.
Wykonawca udzieli gwarancji – 12 miesięcy.
Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisami Wzoru umowy, który stanowi Załącznika nr 2 do SWZ.
Oferowany przez Wykonawcę aparat ultrasonograficzny musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia w kolumnie „Parametr wymagany”. Spełnienie w/w wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) w tabeli lub podając wartość oferowaną. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem parametru określonego w pkt. 74 tabeli zawartej w Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia, który jest parametrem ocenianym.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zwrot „równoważny” oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty lub usługi spełniające minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w tabeli ujętej w Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia. Zastosowanie produktów równoważnych nie może pogorszyć jakości osiąganych wyników ani negatywnie wpłynąć na prawidłowe użytkowanie lub funkcjonowanie produktu lub usługi zgodnie z ich przeznaczeniem. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych jakościowo do produktów wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Niniejsze postępowanie jest częścią zadania pn. Dostawa aparatów ultrasonograficznych o wartości poniżej równowartości 221000 euro, które zostało podzielone na dwie części:
- Część I – dostawa aparatu ultrasonograficznego fabrycznie nowego
- Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego, natomiast Część I – dostawa aparatu ultrasonograficznego fabrycznie nowego będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach tej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411039248

7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25B lok. U1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.