Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196731/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00208660/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00217214/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00218696/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa instalacji fotowoltaicznej w formie leasingu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276711342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętego Jana 52
1.5.2.) Miejscowość: Bojszowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322189177
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oczyszczalnia@gpk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpkbojszowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa instalacji fotowoltaicznej w formie leasingu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f29f46-e62f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIF/06/2022 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmuje (wymagane minimalne parametry instalacji fotowoltaicznej):
A. Dostawa oraz montaż modułu fotowoltaicznego o parametrach:
1. Moduły fotowoltaiczne spełniające normy: IEC 61215, IEC 61730,
2. Serwis producenta modułów fotowoltaicznych na terenie Polski,
3. Moc modułów fotowoltaicznych nie mniejsza niż 450 W
4. Moc modułów fotowoltaicznych po 25 latach użytkowania nie niższa niż 80 % mocy nowych modułów fotowoltaicznych,
5. Odpowiednia ilość okablowania zakończonych wtyczkami,
6. Ilość Busbarów – minimum 9,
B. Dostawa oraz montaż Inwerterów (falowników) trójfazowych o parametrach:
1. Zakres napięcia MPPT 200 V – 950 V,
2. THDI < 3%,
3. Europejska efektywność > 98%,
4. MPPT ≥ 2,
5. Zakres temperatur otoczenia -25°C – 60 °C,
6. Waga ≤ 75kg,
7. Nominalne napięcie sieci 230/400 V,
8. Częstotliwość sieciowa 50 Hz,
9. Stopień ochrony IP 65 lub wyższy.
C. Wykonanie systemu nadzoru, monitoringu pracy elektrowni fotowoltaicznej
• Dostawa i montaż przewodów elektrycznych;
• Przyłączenie do sieci elektroenergetycznej,
• Wykonanie podłączeń modułów fotowoltaicznych.
Instalacja wykonana na gruncie płaskim w co najmniej 2 liniach.
Elektrownia fotowoltaiczna musi być wykonana do pracy w trybie bezobsługowym, spełniając wymagania stawiane przez Operatora zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia i instrukcjami powiązanymi.
D. Pozostałe wymagania:
1. Wykonawca załączy do oferty pełną dokumentację katalogową oferowanych modułów fotowoltaicznych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie możliwe do 5 dni od ukazania się ogłoszenia. Wykonawca przedłoży z ofertą potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego.
3. Wizję lokalną można odbyć w dni robocze od godziny 08:00 do godziny 21:00.
4. Serwis: czas reakcji serwisu nie może przekroczyć jednego dnia roboczego od zgłoszenie awarii systemu. Awarie będą zgłaszana na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę w umowie.
Instalacja musi być nowa z co najmniej 12 letnią gwarancją na panele fotowoltaiczne. Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga kart katalogowych, z których będzie wynikał fakt min. 12 letniej gwarancji na panele fotowoltaiczne. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis instalacji.
E. Termin realizacji inwestycji:
Termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego (60 dni od dnia podpisania umowy) jest terminem maksymalnym, niezbędnym do oceny przez Zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze SWZ. Wykonawcę będzie obowiązywał termin realizacji zamówienia
F. WARUNKI LEASINGU:
a. Rodzaj leasingu: operacyjny
b. Leasing rozliczany w złotych polskich (PLN)
c. Równe opłaty leasingowe
d. Okres leasingu: 84 miesięcy (83 raty leasingowe)
e. Płatność rat leasingu na podstawie harmonogramu rat leasingowych
f. Wartość wpłaty własnej Zamawiającego: 10% wartości netto instalacji fotowoltaicznej.
g. Kwota wykupu instalacji- 1%
Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty leasingu wraz z wykupem po minimalnym okresie 60 miesięcy. Wykup nie może się wiązać z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316611,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362079,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316611,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxcom Eco Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462983514
7.3.3) Ulica: Towarowa 23 a
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316611,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Cekcyn do obiektów będących własnością gminy
- Budowa instalacji fotowoltaicznych dla Stacji Uzdatniania wody w Gminie Wiązów
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji i rozbudowy oświetlenia w Gabinecie Numizmatycznym w Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.