eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³owie¿a › Dostawa oleju opa³owego lekkiego do trzech kot³owni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Bia³owie¿y

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do trzech kot³owni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Bia³owie¿y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII SSAKÓW POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326285

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stoczek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³owie¿a

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mripas@ibs.bialowieza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ibs.bialowieza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Instytut naukowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do trzech kot³owni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Bia³owie¿y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-037d815e-f58b-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00276547

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-037d815e-f58b-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa się przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa sięprzy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Instytut Biologii Ssaków Polskiej Akademii Nauk (dalej IBS PAN), ul. Stoczek 1, 17-230 Bia³owie¿a, e-mail: mripas@ibs.bialowieza.pl, tel.85 682 77 50.
W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych poprzez e mail: iod@ibs.bialowieza.pl lub pisz±c na adres siedziby wskazany powy¿ej z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3. Pani/Pana dane osobowe, które zosta³y przekazane do Administratora przez Wykonawcê, Pani/Pana pracodawcê lub podmiot,
który Pani/Pan reprezentuje stanowi±, w szczególno¶ci imiê, nazwisko, s³u¿bowy numer telefonu, s³u¿bowy adres e-mail.
4. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przetwarzane przez Administratora, w zale¿no¶ci od rodzaju wspó³pracy, w nastêpuj±cych
celach:
a) wykonania obowi±zków wynikaj±cych z umowy z Administratorem, której stron± jest Wykonawca, w szczególno¶ci w celu
realizacji umowy, kontaktu przy wykonaniu umowy, wymiany korespondencji, kontroli nale¿ytego wykonania umowy, rozliczenia
umowy, zachowania zasad poufno¶ci, b) obs³ugi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia roszczeñ.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, w zale¿no¶ci od rodzaju wspó³pracy, w
celach wskazanych w ust. 4 powy¿ej jest:
a) wype³nianie obowi±zków prawnych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO) ci±¿±cych na Administratorze na podstawie przepisów
prawa rachunkowego i podatkowego,
a tak¿e przepisów o archiwizacji dokumentów a w przypadku dochodzenia ewentualnych roszczeñ -na podstawie przepisów
kodeksu cywilnego;
b) zawarcia i wykonania umowy (zgodnie z art.6 ust.1 lit. b RODO),
6. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpnione przez Administratora podmiotom
z nim wspó³pracuj±cym (odbiorcom), w szczególno¶ci podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi dorêczania korespondencji a tak¿e
podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi informatyczne na podstawie umowy powierzenia oraz organom uprawnionym, które mog± zwróciæ
siê do Administratora z ¿±daniem udostêpnienia Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez ca³y okres trwania umowy oraz przez okres okre¶lony przepisami prawa, nie
krócej ni¿ do czasu wyga¶niêcia roszczeñ wynikaj±cych z umowy pomiêdzy Administratorem a Wykonawc± lub przedawnienia
terminów roszczeñ z tytu³u zobowi±zañ wynikaj±cych z w/w umowy.
8. Przys³uguj± Pani/Panu prawa zwi±zane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a) prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i sporz±dzania z nich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c) prawo do usuniêcia danych osobowych (nie dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezbêdne do wywi±zania siê z
obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa)
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa,
e) prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego
prawnie uzasadnionego interesu
W celu skorzystania z powy¿szych praw mo¿na skontaktowaæ siê z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
na adresy poczty elektronicznej wskazane powy¿ej w punktach 1 lub 2 lub na adres siedziby Administratora z dopiskiem „Inspektor
Ochrony Danych Osobowych”
9. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, gdy przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych bêdzie narusza³o przepisy ogólnego
rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
10. Przekazanie przez Wykonawcê Pani/Pana danych osobowych jest konieczne do realizacji umowy a konsekwencj± niepodania
danych bêdzie brak mo¿liwo¶ci kontaktu w trakcie realizacji umowy
11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± udostêpniane do krajów trzecich i organizacji miêdzynarodowych oraz nie bêd± podlega³y
zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji ,w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP IBS PAN/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 448800,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego do trzech kot³owni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Bia³owie¿y. Szacunkowa ilo¶æ paliwa objêtego zamówieniem to ok. 11 000 litrów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zrealizowania zamówienia w zakresie mniejszym ni¿ szacunkowe ustalenia, jednak nie mniej ni¿ 80000 litrów.
Zamówienie nie jest podzielone na czê¶ci, poniewa¿ dotyczy jednego produktu, dostarczanego w cyklu dostaw, zgodnie z bie¿±cym zapotrzebowaniem na jego wykorzystanie, zale¿ne od warunków pogodowych. Olej opa³owy lekki powinien
odpowiadaæ normie PN-C-96024:2011 lub równowa¿ne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu – za³±czniki nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y za³±czyæ wydruk publikacji ceny ze strony internetowej producenta oleju opa³owego w dniu zamieszczenia og³oszenia o postêpowaniu, przyjêt± jako podstawê kalkulacji ceny oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczeniask³ada ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrze¿eniem art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy.
2. Zamawiaj±cy, przewiduje równie¿ nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
i. ze wzglêdu na wyst±pienie okoliczno¶ci niedaj±cych siê przewidzieæ przed zawarciem umowy, np. dzia³anie si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej dostawê w okre¶lonym pierwotnie terminie. Wy¿ej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powoduj±cym zwiêkszenia Wynagrodzenia okre¶lonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania.
ii. realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzêdów administracji pañstwowej (np.
urzêdu celnego), a z przyczyn niezale¿nych od Stron niemo¿liwe by³o uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wy¿ej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcê stosowanego dokumentu z urzêdu. W takim przypadku strony ustal± nowy termin realizacji zamówienia.
2) zmianê umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikn± w okresie realizacji umowy i nie by³y mo¿liwe do przewidzenia przez ¿adn± ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 455 Pzp, w szczególno¶ci:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
2) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami,
3) innych sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tj. nie odnosz±cych siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru wykonawcy i takich, które gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu wybór wykonawcy, nie mia³yby wp³ywu na udzia³ wiêkszej ilo¶ci podmiotów zainteresowanych t± procedur±.
4. Wszelkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê do umowy – w formie aneksu.
5. Zmiany wymienione w ust. 3 nie wymagaj± aneksu. Strony sk³adaj± wnioski o konieczno¶ci wprowadzenia nieistotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny za³±cznik do umowy, a jego tre¶æ zastêpuje pierwotnie zawart± umowê tylko w zmienionych punktach.
6. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Dostawcy nast±pi w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - zmiana dopuszczalna jest z dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy/rozporz±dzenia zmieniaj±cego stawki podatkowe. W takim przypadku, jedna ze stron wystêpuje o podpisanie aneksu okre¶laj±cego now± warto¶æ wynagrodzenia na czê¶æ niezrealizowanych us³ug. Wyliczenie nowej warto¶ci zamówienia nast±pi po doliczeniu nowej stawki VAT do kwot netto zawartych w ofercie Dostawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-16 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Bia³owie¿a

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.