eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubraniecBudowa wiaty na osad, pochodzący z oczyszczalni ścieków w Lubrańcu Marysinie.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty na osad, pochodzący z oczyszczalni ścieków w Lubrańcu Marysinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubraniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska 49

1.5.2.) Miejscowość: Lubraniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-890

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lubraniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f569e60-9dec-485f-a609-2e925c723d3e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiaty na osad, pochodzący z oczyszczalni ścieków w Lubrańcu Marysinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f569e60-9dec-485f-a609-2e925c723d3e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090301/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa wiaty na osad

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych będzie polegało na budowie wiaty na osad pochodzący z oczyszczalni ścieków w Lubrańcu Marysinie wraz z niezbędnymi przyłączami. Stan techniczny istniejącego poletka i drenażu pod nim zlokalizowanego wymaga całkowitej jego przebudowy z uwzględnieniem nowych potrzeb związanych z wymogami gospodarki produktami oczyszczania ścieków.
Roboty budowlane będą zmierzały do:
a) Wykonania płyty zabudowanej z trzech stron ścianami żelbetowymi, na których będzie oparta konstrukcja wiaty stalowej. Konstrukcję wsporczą stanowią słupy stalowe mocowane do ścian na kotwy. Pokrycie dachu to blacha trapezowa powlekana. Posadzka wiaty wykonana będzie jako płyta żelbetowa zbrojona prętami na warstwie betonu C 8/10 gr. 10 cm.
b) Wykonania nowego utwardzenia terenu przed poletkiem, które jako pole manewrowe służy obsłudze do posługiwania się sprzętem do przerzucania, mieszania i selekcjonowania składowanego materiału. Wymaga to rozbudowy tego placu co do jego obszaru i kształtu.
c) Wykonania całkowicie nowego poletka na dwie oddzielone od siebie sekcje i wygrodzenie ich z trzech stron betonowym murem oporowym pozwalającym na wyższe pryzmowanie materiału. Odprowadzenie odcieków odbywać się będzie powierzchniowo do wpustu liniowego zlokalizowanego we wjazdach do każdego segmentów.
d) Wykonania zadaszenia nad poletkiem na takiej wysokości by mogła pod nim pracować przy pełnym zasięgu wysięgnika roboczego koparka znajdująca się na wyposażeniu oczyszczalni ścieków. Pomiędzy zadaszeniem a murem oporowym przewidziano pozostawienie otwartej przestrzeni w celu umożliwienia przewietrzenia wiaty.
e) Wykonania nowej kanalizacji deszczowej i ociekowej z podziałem jej na dwa niezależne odcinki:
- typowa kanalizacja deszczowa do której włączone są wpusty odwadniające drogę dojazdową do pola manewrowego i do poletka. Odprowadzenie tych wód poprzez projektowany separator piasku i produktów ropopochodnych do istniejącego odpływu kanalizacji spustowej do rowu melioracyjnego. Zaprojektowanego montaż rur kanalizacyjnych PCW ze studzienkami betonowymi z przykryciem dla ruchu ciężkiego. Na tej kanalizacji przewidziano montaż wpustu drogowego na studzience betonowej z osadnikiem piasku i wpustu liniowego. Na wylocie kanalizacji zaprojektowano montaż separatora piasku i produktów ropopochodnych.
- kanalizacja deszczowa odprowadzająca wody opadowe z pola manewrowego poprzez wpusty drogowe, do których kopertowo spływać będą wody opadowe z terenu. Do kanalizacji tej włączony będzie także wpust liniowy, do którego spływać będą odcieki z poletka składowego. Ścieki spływać będą do nowej przepompowni ścieków, która zastąpi przepompownię istniejącą. Dalej wykorzystując istniejący przewód tłoczny ścieki podawane będą tak jak dotychczas do istniejącego reaktora oczyszczalni w celu podczyszczenia. Zaprojektowano montaż rur kanalizacyjnych PCW ze studzienkami betonowymi z przykryciem dla ruchu ciężkiego. Na tej kanalizacji przewidziano montaż czterech wpustów drogowych na studzienkach betonowych z osadnikiem piasku i wpustu liniowego.
f) Wykonania przekładki istniejącego odcinka kanalizacji technologicznej w celu pominięcia powstałej kolizji, zaprojektowano montaż rur kanalizacyjnych PCW ze studzienkami betonowymi z przykryciem dla ruchu ciężkiego.
Wiata na osad o wymiarach:
długość – 18,30 m
szerokość – 15,01 m
wysokość – 6,29 m
pow. zabudowy – do 460 m2
2) Dane wyjściowe zawarte są w dokumentacji projektowej składającej się z następujących opracowań:
a) Projekt budowlany tj. Projekt zagospodarowania terenu i Projekt architektoniczno-budowlany
b) Projekt techniczny – branża architektoniczno-konstrukcyjna
c) Projekt techniczny – branża sanitarna
d) Projekt techniczny – branża drogowa
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej z branż
f) Przedmiary robót dla każdej z branż
g) Kosztorysy ofertowe (nakładcze) dla każdej z branż

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2223066,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2223066,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIRDER sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883116158

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 111

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2223066,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.