eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszyceZaprojektowanie i budowa tężni solankowej przy budynku Domu Senior+ w Książnicach Małych.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa tężni solankowej przy budynku Domu Senior+ w Książnicach Małych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa tężni solankowej przy budynku Domu Senior+ w Książnicach Małych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a314f9c7-f847-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336597/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa tężni solankowj w Książnicach Małych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą na dz. nr 132/1 w miejscowości Książnice Małe.” W ramach przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany:
1) Wykonać kompletną dokumentację projektową tężni na podstawie dołączonego PFU z koncepcją wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych
2) Wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w wymaganym zakresie i/lub zawiadomienia o zakończeniu budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Programie Funkcjonalno -Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie wpłynęła 1 oferta z ceną 474 964,50 zł a Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę na realizację zamówienia w wysokości 270 000,00 zł. Oferta przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje tego zamówienia. Zgodnie z art 255 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższa cena przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.