eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiBudowa windy w Starostwie Powiatowym w Lwówku Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy w Starostwie Powiatowym w Lwówku Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.rozycki@powiatlwowecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa windy w Starostwie Powiatowym w Lwówku Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29c3251d-229c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004248/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Parkingu przy siedzibie Starostwa Powiatowego w Lwówku Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199453/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.272.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349222,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie fundamentu podszybia z płyty żelbetowej beton B30.
2. Wykonanie obudowy podszybia z ścian żelbetowych beton B30.
3. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i ocieplającej podszybia.
4. Wykonanie wykończenia podszybia w płytkach GRES.
5. Dostawa i montaż szybu windowego o wym. ok.: 1,55x1,75 m wysokości 11 m szklanego samonośnego z profili zamkniętych stalowych.
6. Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego z drzwiami automatycznymi, szybkości 0,62 m/s o nośności do 630 kg - 3 przystankowego.
7. Wykonanie wykończenia przedsionków i maszynowni w robotach tynkarskich, malarskich i posadzkowych.
8. Przełożenie kanalizacji deszczowej z rur PVC łączonych na uszczelkę gumową dn 160 mm na podsypce piaskowej gr. 10 cm i obsypce gr. 15 cm ponad wierzch rury.
9. Przełożenie drenażu z rur drenarskich z filtrem z włókna syntetycznego na podsypce gr. 30 cm i obsypce z piasku gr. 15 cm ponad wierzch rury.
10. Przełożenie 2 grzejników w przedsionkach windy na 1 i 2 piętrze.
11. Montaż rozdzielnicy TD wraz z wyposażeniem i oprzewodowaniem.
12. Montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych z oprzewodowaniem.
13. Sprawdzenie i dokonanie pomiarów instalacji.
14. Roboty zabezpieczające i porządkowe.
15. Wywóz i utylizacji gruzu z rozbiórek.
16. Inne roboty towarzyszące, wynikające z technologii wykonywania robót
17. Zapewnienie odpowiedniej wentylacja (chłodzenia, ogrzewania) w celu sprawnego funkcjonowania windy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 3 Ustawy Pzp z 11 września 2019 Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na realizację przedmiotowego zadania zamierzał przeznaczyć kwotę 429 543,43 zł brutto. Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu znacznie przewyższa kwotę jaką jest w stanie przeznaczyć Zamawiający. W związku z powyższym postanowiono unieważnić niniejsze postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674040 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.