eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › ŚWIADCZENIE USŁUG RESTAURACYJNYCH I PODAWANIA POSIŁKÓW dla "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o., w Kleszczowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG RESTAURACYJNYCH I PODAWANIA POSIŁKÓW dla „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o., w Kleszczowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.

1.3.) Oddział zamawiającego: SOLPARK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100686253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 8

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kompleks-solpark.pl/

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark-kleszczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG RESTAURACYJNYCH I PODAWANIA POSIŁKÓW dla „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o., w Kleszczowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1761e14a-1425-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115139/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGI RESTAURACYJNE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1761e14a-1425-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje opisane w Rozdziale XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w Rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CRZPU/5/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług restauracyjnych i podawania posiłków dla „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o. (przygotowanie, wydanie, obsługa kelnerska).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy o świadczenie usług restauracyjnych i podawania posiłków.
3) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi przygotowywania i podawania: śniadań, obiadów, kolacji, zestawów sportowych, bufetów kawowych, posiłków na eventy, posiłków na imprezach integracyjnych i innych według potrzeb Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym poziomie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych, tj. muszą spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
5) Wykonawca zobowiązany do przygotowania i wydawania posiłków w restauracji „Jedynka”, „Bistro”, Pizzerii oraz Grillu dla klientów indywidualnych i innych, które nie będą nadzorowane z ramienia Zamawiającego.
6) Świadczenie usług restauracyjnych i podawania posiłków w okresie obowiązywania umowy będzie odbywało się sukcesywnie.
7) W przypadku zamawiania całego zestawu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w posiłkach wchodzących w jego skład, w tym zamiany na posiłek wegetariański, wegański lub bezglutenowy. Wybór zestawów oraz ich ilość każdorazowo uzgadniana i zatwierdzana przez osobę ze strony Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem z zastrzeżeniem możliwości obniżenia ilości osób o maksymalnie 10 % zgłoszonych wcześniej.
8) W przypadku rezygnacji z któregoś z produktów lub całego dania, Wykonawca obniży cenę zestawu o różnice wynikającą ze zmniejszenia zamówienia o wybrane produkty lub danie, z którego Zamawiający zrezygnował. W przypadku zamiany produktu lub dania na inne, Wykonawca zweryfikuje cenę zestawu o różnicę wynikającą ze zmian produktów lub dań, jakich Zamawiający dokonał, przy czym cena modyfikowanego zestawu nie może przekroczyć ceny zestawu bazowego. W przypadku zmniejszenia zestawu o dany produkt/danie lub rezygnacji z części zestawu, wartość zestawu po pomniejszeniu będzie obliczana jako suma wartości po uwzględnieniu zamiany dla poszczególnych składowych zestawu.
9) Rozliczanie wartości świadczonych usług w zakresie śniadań, zamówień specjalnych wyżywienia klienta grupowego (sportowego i konferencyjnego) realizowanych w każdym miesiącu kalendarzowym, nastąpi 1 raz, ostatniego dnia miesiąca na podstawie właściwego Miesięcznego Zestawienia Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy.
10) W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) przygotowania i podawania posiłków w terminie i miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) przygotowania stołów w sposób adekwatny do okoliczności i uzgodniony z Zamawiającym,
c) podawania posiłków na zastawie czystej, nieuszkodzonej i wysterylizowanej zgodnie z przepisami w tym zakresie obowiązującymi,
d) zagwarantowania obsługi na właściwym poziomie, zgodnie z zasadami w tym zakresie obowiązującymi (dotyczy to w szczególności kultury obsługi personelu kelnerskiego oraz ubrań personelu, spełniającego wymagane standardy, adekwatnie do obsługiwanego zdarzenia).
11) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia posiłków we wszystkie dni tygodnia.
12) Wykonawca zobowiązany jest do podpisania wraz z umową na świadczenie Usług Restauracyjnych i podawania posiłków - umowy poddzierżawy na pomieszczenia i wyposażenie gastronomiczne w obiektach „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o. (przy ul. Sportowej 8, Hotelu „Solpark” przy ul. Sportowej 3), a także do ponoszenia wszelkich kosztów z tym związanych – wzór umowy poddzierżawy wraz z określoną wysokością miesięcznego czynszu oraz innymi opłatami - stanowi załącznik nr 6 do SWZ wraz załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawarto w rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skierowanie do realizacji zamówienia osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 9

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję technologa żywności

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skierowanie do realizacji zamówienia osoby posiadającej tytuł mistrza kucharza

4.3.6.) Waga: 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy z możliwością ich transportu w ramach usług cateringowych w zakresie produkcji posiłków, ich transportu (świadczenia usług cateringowych) na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 roku o Bezpieczeństwie żywności i żywienia.
2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał usługi restauracyjne lub cateringowe lub żywienia zbiorowego przez okres minimum 24 miesięcy o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł netto.

2) Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, co najmniej:
a) 1 osobę pełniącą funkcję nadzorującą - posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w kierowaniu restauracją, stołówką, kawiarnią lub innym punktem żywienia zbiorowego, w ciągu ostatnich 3 lat;
b) 2 osoby wydające posiłki – każda z nich - posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie w podawaniu posiłków w restauracji, stołówce, kawiarni lub innym punkcie żywienia zbiorowego w ciągu ostatnich 3 lat;
c) 3 osoby przygotowujące posiłki - każda z nich - posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w przygotowaniu posiłków w restauracji, stołówce, kawiarni lub innym punkcie żywienia zbiorowego w ciągu ostatnich 3 lat oraz każda z nich uzyskała dyplom ukończenia, szkoły branżowej gastronomicznej, technikum gastronomicznego, studium lub studiów gastronomicznych
d) 1 osobę, pełniącą funkcję technologa żywności w hotelu, restauracji lub innym punkcie zbiorowego żywienia i uzyskała tytuł zawodowy do pełnienia tej funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz znajduje się w Rozdziale VI SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00zł Informacje zawarte w Rozdziale XVII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje zawarte w Rozdziale IX SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załączniku nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.