Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i informatycznych oraz prac elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec028729-dd1e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i informatycznych oraz prac elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa (...).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec028729-dd1e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: Gmina Miejska Kraków na mocy umowy Nr W/I/1104/OU/33/2023 z dnia 23.03.2023 r., powierzyła Wykonawcy: F.H.U.EL-INSTAL inż. Bogusław Dziedziak (na kwotę brutto 250 000,00 zł co stanowi netto: 203 252,03 zł), wykonywanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i informatycznych oraz prac elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa (nr OR-10.271.6.2023).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219501,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i informatycznych oraz prac elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa. Zakres prac obejmuje:
- naprawy lub wymiany części instalacji elektrycznych, odgromowych i informatycznych;
- naprawy lub wymiany tablic rozdzielczych i ich elementów;
- wykonywanie prac pomiarowych instalacji elektrycznych, odgromowych i informatycznych;
- projekty instalacji elektrycznych, odgromowych i informatycznych;
- inne usługi rodzajowo zgodne z branżą instalacji elektrycznych, informatycznych;
- wykonywanie prac elektrycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w umowie wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. EL-INSTAL inż. Bogusław Dziedziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357053126
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 5
7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U.EL-INSTAL inż. Bogusław Dziedziak
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U.EL-INSTAL inż. Bogusław Dziedziak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Uwaga do sekcji 3.1.1) ogłoszenia: uzupełnienie uzasadnienia:
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone:
a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
b) dotychczasowemu wykonawcy usług;
c) jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem;
d) wartość zamówienia nie przekracza 120% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług:
- postępowanie podstawowe OR-10.271.6.2023 – na kwotę 250 000,00 złotych brutto co stanowi 203 252,03 zł netto,
- planowane postepowanie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień nie przekroczy 120% postępowania podstawowego, czyli nie przekroczy kwoty 243 893,80 zł netto.
Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
3. Uzupełnienie do sekcji 8.2): Cena/stawka roboczogodziny brutto: 35,31 złotych, w tym stawka podatku VAT23 %.
Wynagrodzenie należne Wykonawcy za realizację poszczególnych zleceń w ramach niniejszej umowy zostanie wyliczone w oparciu o następujące zasady: nośniki cenotwórcze, zgodne z propozycją Wykonawcy, nie ulegną zmianie w trakcie trwania umowy i wynoszą:
1) Stawka roboczogodziny netto – (Rg) - 18,00 zł,
2) Koszty pośrednie - Kp (od R, S) - 45 %,
3) Zysk - Z (od R, Kp (R) S, Kp (S)) - 10 %,
4) Cena brutto dokumentacji projektowej w przeliczeniu na 1 m² powierzchni objętych projektem na wykonanie instalacji elektrycznej lub informatycznej – 10,00 zł/ m²
4. Uwaga do sekcji 8.3): pełna nazwa okresu realizacji zamówienia brzmi: Przedmiot umowy będzie realizowany do 30 listopada 2024 r. lub wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizacje zamówienia.
5. Umowa nr W/I/1371/OU/36/2024 z dnia 26 marca 2024 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa cateringowa w trakcie III Konferencji Naukowej Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-375/25
- 78/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa uniwersalnego testera szczelności metodą spadku ciśnienia dla WO DE-dzp.272-383/25
- Usługa przeprowadzenia warsztatów edukacyjnych z wykorzystania Sztucznej Inteligencji do zaawansowanego projektowania wizualizacji architektury transportu publicznego - DE-dzp.272-342/25
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki "Archipelagi. Osobisty atlas pytań i przeżyć." wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i montaż krzyżownicy głębokorowkowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania "Szybciej tramwajem".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- Przebudowa boiska szkolnego w Zespole Szkół Samochodowych i Budowlanych im. Leonarda da Vinci w Głogowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.