eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Rozbudowa systemu automatów biletowych o 3 nowe automaty oraz relokowanie jednego automatu biletowego"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Rozbudowa systemu automatów biletowych o 3 nowe automaty oraz relokowanie jednego automatu biletowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa systemu automatów biletowych o 3 nowe automaty oraz relokowanie jednego automatu biletowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d7a2dc7-f635-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie przeprowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 11 września 2019 r.
W roku 2022 realizowane było zadanie tożsame polegające na montażu w wyznaczonych lokalizacjach 2 szt. automatów biletowych oraz automatyzacji wejścia na Tężnie Solankową realizowane przez firmę SOFTCOM.
W związku z dużym zainteresowaniem Turystów zakupem biletów w automatach w celu rozładowania tworzących się kolejek zarówno do automatów jak i klasycznej kasy biletowej konieczne jest rozwinięcie systemu automatów biletowych o kolejny 3 urządzenia. cd. uzasadnienia znajduje się w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/SIP/138

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest rozbudowa systemu sprzedaży biletów iKsoris, zwanego dalej „Systemem”, o dodatkowe trzy punkty automatycznej sprzedaży biletów, przeniesienie automatu biletowego zlokalizowanego w rejonie wejścia do Tężni solankowej, integracja punktów sprzedaży z Systemem, oraz dostawę dwóch dodatkowych pojemników na bilety.
2. W ramach rozbudowy System powinien zostać wyposażony w 3 urządzenia umożliwiające zakup i wydruk biletów na blankietach pamiątkowych, zintegrowanej z systemem sprzedaży biletów iKsoris; urządzenia odporne na warunki atmosferyczne, umożliwiające realizację płatności bezgotówkowych z obsługą następujących technologii:
a) płatność kartami zbliżeniowymi typu PayPass,
b) płatność kartami zbliżeniowymi z potwierdzeniem PIN,
c) płatność telefonem (NFC, ApplePay, GooglePay),
d) płatność Blik.
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest również do montażu i uruchomienia nowych automatów biletowych oraz urządzenia przenoszonego, w tym w szczególności do dostarczenia stelaży montażowych oraz innych urządzeń i materiałów niezbędnych do włączenia automatów biletowych do Systemu. Urządzenia zostaną zamontowane w następujących lokalizacjach:
1) przed wejściem do Tężni solankowej przy ogrodzeniu terenu – 1 nowe urządzenie oraz urządzenie przenoszone,
2) na drodze dojazdowej z parkingu do szybu Daniłowicz, naprzeciwko szybu Paderewski,
3) przy murze Muzeum Żup Krakowskich, w ciągu komunikacyjnym do budynku kas od strony ul. Daniłowicza.
4. Przedmiot umowy obejmuje również udzielenie bezterminowej i niewyłącznej licencji
na moduł oprogramowania iKsoris Automat PLUS – 3 licencje, zwanej dalej „Licencją”.
5. Udzielenie Licencji będzie uprawniać Zamawiającego do nieodpłatnego pobierania poprawek, aktualizacji i nowych wersji oprogramowania przez okres wskazany w § 2 ust. 3 zawartej między Stronami umowy nr KSW/U/261/2021 z dnia 22 września 2021 roku, której przedmiotem jest dostawa oraz wdrożenie systemu informatycznego do obsługi ruchu turystycznego dla Grupy Kapitałowej Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. oraz do nieograniczonego w czasie korzystania z uaktualnionego oprogramowania zgodnie z celem ww. umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42933000-5 - Automaty sprzedające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftCOM Spółka jawna Piotr Szuba, Tomasz Wierzbowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-17-81-314

7.3.3) Ulica: ul. Buforowa 115

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-131

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177353,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

I. cd. uzasadnienia
Rozbudowa systemu informatycznego o kolejne urządzenia do automatycznej sprzedaży biletów jest ściśle skorelowana z systemem sprzedaży biletów iKsoris, ze względu na potrzebę zachowania jednolitej infrastruktury sprzedażowej, integracji z systemem księgowym oraz zautomatyzowanie procesów sprzedażowych. Rozbudowa systemu wiąże się z dostępem do środowiska technologicznego, baz danych , binariów autorstwa firmy SOFTCOM do których jedyny dostęp jak i prawo edycji posiada producent oprogramowania, w związku z tym jedynie on może przeprowadzić rozbudowę systemu sprzedażowego.
W związku z powyższym zachodzą czynniki pozwalające na przeprowadzenie postępowania przetargowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. Termin wykonania umowy
1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w terminie 9 tygodni licząc od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 i ust. 4.
2. Zamawiający jest zobowiązany do przygotowania infrastruktury technicznej, o czym mowa w § 6 pkt 2 w terminie 5 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy równe opóźnieniu Zamawiającego w przygotowaniu infrastruktury technicznej.
3. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
4. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług wsparcia serwisowego Systemu na zasadach określonych w umowie nr KSW/U/261/2021 z dnia 22 września 2021 roku, przez okres wskazany w § 2 ust. 2 pkt 9 tej umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.