eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokZad 1 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. u¿ytk., innych obiektach w tym zabytkowych oraz siedzibie ZMK. Zad 2 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. mieszkalnych.



Og³oszenie z dnia 2024-04-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Zad 1 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. u¿ytk., innych obiektach w tym zabytkowych oraz siedzibie ZMK.
Zad 2 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. mieszkalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad 1 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. u¿ytk., innych obiektach w tym zabytkowych oraz siedzibie ZMK.
Zad 2 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. mieszkalnych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5618b70f-ca62-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00275921

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042379/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach i pomieszczeniach u¿ytkowych oraz na terenach zarz±dzanych przez ZMK.

1.1.19 Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach, pomieszczeniach, budynkach mieszkalnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00104187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.KK.26.3.11.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 187886,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w tym zabytkowych oraz siedzibie Zarz±du Mienia Komunalnego,
Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), przedmiary oraz SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - stanowi±ce za³±cznik nr 4.1 (zadanie nr 1) do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 113816,67 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Wykonanie remontu instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.
Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), przedmiary oraz SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - stanowi±ce za³±cznik nr 4.2 (zadanie nr 2) do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74069,95 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W przedmiotowym postêpowaniu cena ofertowa przekracza mo¿liwo¶ci finansowe zamawiaj±cego, który zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia kwotê 139 000,00 PLN. Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ kwoty na realizacjê zamówienia objêtego przedmiotow± procedur± do ceny oferty najkorzystniejszej, z³o¿onej przez wykonawcê: ASBUD S£AWOMIR ADAMCZUK, Niewodnica Korycka z cen± ofertow± brutto:
164 135,42 PLN.

Zgodnie z dyspozycj± art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Maj±c powy¿sze na wzglêdzie uznaæ nale¿y, i¿ zachodzi przes³anka uniewa¿nienia postêpowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 164135,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 164135,42 PLN

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 77895,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 89195,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77895,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-RAF Rafa³ Rakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2910145972

7.3.4) Miejscowo¶æ: Obiedzino

7.3.5) Kod pocztowy: 18-500

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 77895,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie nr 2:
Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania przedmiotu umowy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2024 roku.
Czas remontu jednego obiektu okre¶lony zostanie w protokole komisyjnego przekazania obiektu do remontu i liczony bêdzie od daty przekazania obiektu Wykonawcy. W przypadku remontu ca³ego lokalu termin ten nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 30 dni. Wraz z protoko³em komisyjnego przekazania obiektu do remontu Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy protoko³y typowania robót. Dopuszcza siê przekazanie
protoko³ów typowania robót drog± elektroniczn±.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.