Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237845/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej
w Przedszkolu Samorządowym w Radymnie ul. Kazimierza Wielkiego 4 -ETAP 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180642285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166281359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psradymno@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkoleradymno.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e122364-fe03-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznejw Przedszkolu Samorządowym w Radymnie ul. Kazimierza Wielkiego 4 -ETAP 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e122364-fe03-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00235071/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej w Przedszkolu Samorządowym w Radymnie ul. Kazimierza Wielkiego 4 -ETAP 2
W etapie 2 modernizacji instalacji elektrycznej wewnętrznej w Przedszkolu Samorządowym w Radymnie ul.Kazimierza Wielkiego 4 należy wykonać następujący zakres robót:
-wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej (bez kuchni i zaplecza kuchennego).
-wykonanie instalacji P.poż (bez kuchni i zaplecza kuchennego).
-wykonanie instalacji LAN .
-wykonanie instalacji monitoringu .
-malowanie ścian po robotach instalacyjnych w zakresie etapu 2.
(W etapie 1 modernizacji instalacji elektrycznej wewnętrznej wykonano następujący zakres robót:
- wewnętrzne linie zasilające
- wyłącznik główny WG typu DPX 250 100A spełniający rolę wyłącznika P.poż.
- rozdzielnice TG,T1,T2,T3,TK,RP.
- instalacje elektryczne wewnętrzne w przebudowywanej kuchni i zaplecza kuchennego.
- instalacje P.poż w zakresie przebudowy kuchni.
-malowanie ścian po robotach instalacyjnych w zakresie etapu I)
Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają:
1) projekt budowlany i wykonawczy - „Modernizacja instalacji elektrycznej w Przedszkolu Samorządowym w Radymnie ul. Kazimierza Wielkiego 4” - załącznik nr 10 do SIWZ.
2) przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ.
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SWZ.
Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB. Wszystkie roboty wykonane winny być zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz z instrukcją montażu wydaną przez producenta materiałów.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404806,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488664,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404806,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Budowlane „Energo-Bud” Bogdan Świder
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-101-49-34
7.3.3) Ulica: ul. J. Piłsudskiego 36
7.3.4) Miejscowość: Sośnica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-555
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404806,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Kcynia
- Wykończenie i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb nowego przedszkola w miejscowości Snopków
- Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła dla budynku hali Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Komornikach
- DZP.26.174.2023 Umowa ramowa na roboty w branży elektrycznej w 2024 r. w budynkach i lokalach będących przedmiotem administrowania Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 5 części.
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Komornikach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.