eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uep

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de484362-dce6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034914/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania zarządzającego siecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/019/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem umowy jest przedłużenie gwarancji i świadczenie usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej oraz oprogramowania firmy Cisco Systems.
2. Usługa będzie świadczona dla urządzeń oraz oprogramowania wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający w okresie trwania umowy uzyska uprawnienia do pomocy technicznej producenta oraz uzyska uprawnienia do korzystania z nowych wersji oprogramowania, poprawek i uzupełnień
4. Usługi serwisowe na rzecz Zamawiającego będą świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem.
5. Urządzenia sieci komputerowej oraz oprogramowanie zostaną objęte pakietem serwisowym producenta na okres określony w pkt. VII SWZ. Dla każdego produktu objętego zamówieniem (wymienionego w załączniku nr 5 do SWZ) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie przedstawiciela producenta potwierdzające objęcie produktu „Usługą” za pośrednictwem Wykonawcy.
6. Powyższe oświadczenia zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
7. Przekazanie Zamawiającemu kompletu oświadczeń, o których mowa w pkt 5 i 6 zostanie potwierdzone w protokole rozpoczęcia świadczenia Usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do projektowanych postanowieniach umowy.
8. Wymagania szczegółowe dotyczące Usługi:
a) świadczenia będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez serwis autoryzowany przez producenta; Wykonawca gwarantuje naprawę lub wymianę urządzeń lub ich części na nowe lub równoważne z nowym, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta; przez urządzenie (lub jego część) równoważne z nowym strony uznają urządzenie (lub jego część) funkcjonalnie odpowiadające nowemu, certyfikowane przez producenta jako funkcjonujące w ten sam sposób co nowe,
b) usługi dla urządzeń będą świadczone w miejscu instalacji urządzenia, czynności diagnostyczne będą wykonywane zdalnie (urządzenia pozostają w miejscu ich instalacji), a w przypadku braku takiej możliwości w miejscu instalacji urządzenia; usunięcie awarii lub wad urządzeń, w tym naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części będzie wykonywana przez Wykonawcę w miejscu instalacji urządzenia;
c) Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania usterek/wad/awarii przez pięć dni w tygodniu (poniedziałek - piątek), 8 godzin na dobę, od 8:00 do 16:00, w formie telefonicznej oraz mailowej.
d) czas reakcji na zgłoszony problem będzie (zgodnie z ofertą Wykonawcy), liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń; przez czas reakcji rozumiany jest okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę,
e) przyjmuje się, że potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nastąpi w momencie podjęcia przez Wykonawcę pierwszych czynności diagnostycznych zgodnie z czasem reakcji ( zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie) na zgłoszony problem,
f) w przypadku wystąpienia awarii krytycznej powodującej całkowite unieruchomienie urządzenia, przywrócenie jego działania (naprawa lub wymiana) w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie określonym w dniach (zgodnie z ofertą Wykonawcy) roboczych (do końca danego dnia), licząc od daty potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający;
g) w przypadku wystąpienia innej usterki urządzenia, naprawa/wymiana urządzenia lub wymiana jego elementów, przywrócenie działania nastąpi w miejscu jego instalacji wraz z odtworzeniem jego ustawień konfiguracji, w terminie 10 dni roboczych, licząc od daty potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę; przy czym za przekazanie Wykonawcy, w dniu awarii, kopi ustawień konfiguracji odpowiada Zamawiający,
h) zwrot uszkodzonego urządzenia/modułu/części nastąpi po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia/modułu/części, Zamawiający przekaże Wykonawcy uszkodzone urządzenie/moduł/część w miejscu instalacji urządzenia,
i) usługi dla oprogramowania - prawo do wykonywania bezpłatnych aktualizacji oprogramowania systemowego urządzenia/ oprogramowania zarządzającego zgodnie z warunkami gwarancji producenta oprogramowania, możliwość pobierania oprogramowania systemowego ze stron www producenta,
j) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośredni i nieograniczony (brak ograniczeń co do liczby zgłoszeń) kontakt – za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu – z Centrum pomocy technicznej producenta w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu,
k) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełną kontrolę nad zgłoszeniami serwisowymi obsługiwanymi przez Centrum pomocy technicznej producenta. Zamawiający otrzyma możliwość monitorowania statusu zgłoszeń serwisowych ,
l) Wykonawca zapewni Zamawiającemu że w ramach serwisu uzyska bezpośredni dostęp do niepublicznych internetowych zasobów producenta (dostęp do bazy wiedzy, dokumentacji i forum dyskusyjnego),
m) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pomoc techniczną (wsparcie) przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem sprzętu i oprogramowania,
n) Wykonawca zapewni Zamawiającemu elastyczność w zakresie możliwości rozbudowy urządzeń. Zaproponowany pakiet gwarancyjny będzie pozwalał i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie będzie powodować utraty praw gwarancyjnych do istniejącej i rozszerzonej konfiguracji danego urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153203,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153203,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153203,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Communications Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-34-154

7.3.3) Ulica: ul. Swoboda 12,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-391

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153203,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.