Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246976/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00253042/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy materiałów specjalistycznych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej - prowadniki, cewniki, inflatory, system do usuwania ciał obcych z układu sercowo - naczyniowego, mikrocewniki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 27-29
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy materiałów specjalistycznych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej - prowadniki, cewniki, inflatory, system do usuwania ciał obcych z układu sercowo - naczyniowego, mikrocewniki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3322c992-ec97-4bff-999a-861b3daf127f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005163/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawy materiałów specjalistycznych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej - prowadniki, cewniki, inflatory, system do usuwania ciał obcych z układu sercowo - naczyniowego, mikrocewniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA/21/TPBN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208030,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów specjalistycznych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej - prowadniki, cewniki, inflatory, system do usuwania ciał obcych z układu sercowo - naczyniowego, mikrocewniki, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji „Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia”.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00-1
3. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów oraz norm i atestów, które ewentualnie pojawią się w specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych.
4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224672,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224672,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224672,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Procardia Medical sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015560894
7.3.3) Ulica: ul. rtm. W. Pileckiego 63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROCARDIA MEDICAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PROCARDIA MEDICAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224672,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Świdnica w ramach usuwania skutków powodzi
- "Utrzymanie międzywala i wysokich skarp wałów rzeki Bystrzycy i potoku Witoszowskiego (...), oraz zbiornika Witoszówka I w obrębie Parku Centralnego w Świdnicy, w okresie (...) do 31.10.2025 r."
- 2025 - Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
- Budowa parkingu przy ul. Karola Marcinkowskiego w Świdnicy realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa wraz z przebudową parkingów i zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy"
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków lub dostarczania w formie cateringu w pomieszczeniach Zamawiającego dla młodzieży trenującej kolarstwo szosowe lub łyżwiarstwo szybkie w internacie DZSMS
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4"
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
- "Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o"
- "Zakup sprzętu specjalistycznego dla poradni Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu"
- Dostawa videolaryngoskopów
- Dostawa sprzętu medycznego 2025 (2)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.