eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Remont dróg wewnętrznych w miejscowości Nowe Żabno oraz Lubieszów, Gmina Nowa Sól



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg wewnętrznych w miejscowości Nowe Żabno oraz Lubieszów, Gmina Nowa Sól

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/ 387 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg wewnętrznych w miejscowości Nowe Żabno oraz Lubieszów, Gmina Nowa Sól

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85574393-39c2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008258/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dróg wewnętrznych w miejscowości Nowe Żabno oraz Lubieszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252408/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 329268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej położonej na działce nr 107 w miejscowości Nowe Żabno, Gmina Nowa Sól.
Zakres zamówienia:
- rozbiórka istniejącej konstrukcji
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S
- umocnienie poboczy mieszanką z kruszywa łamanego.

b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8A do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 178000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej położonej na działce nr 594/4, 594/3 w miejscowości Nowe Żabno, Gmina Nowa Sól.
Zakres zamówienia:
- rozbiórka istniejącej konstrukcji
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S
- umocnienie poboczy mieszanką z kruszywa łamanego.

b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8B do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 187000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej położonej na działce nr 288/2 w miejscowości Lubieszów, Gmina Nowa Sól.
Zakres zamówienia:
- rozbiórka istniejącej konstrukcji
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S
- humusowanie pasa zieleni wraz z obsianiem mieszanką traw.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8C do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 16 listopada 2021 r. do godz. 09:00, wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu dotycząca wykonania Części I zamówienia. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę dla części I znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty., Zamawiający unieważnia całe postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 16 listopada 2021 r. do godz. 09:00, wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu dotycząca wykonania Części II zamówienia. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę dla części II znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty., Zamawiający unieważnia całe postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 16 listopada 2021 r. do godz. 09:00, wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu dotycząca wykonania Części III zamówienia. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę dla części III znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty., Zamawiający unieważnia całe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.