eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wyk. prac remont. w zakr. rob. sanit. związ. z utrzym. zas. w należyt. stan. tech. oraz świad. usług pog. tech. w zas. adm. przez ZGN Praga-Płd. na ter. AN7 w 2022-rob. podob. do um. 175/18/NZ/GN/PS



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wyk. prac remont. w zakr. rob. sanit. związ. z utrzym. zas. w należyt. stan. tech. oraz świad. usług pog. tech. w zas. adm. przez ZGN Praga-Płd. na ter. AN7 w 2022–rob. podob. do um. 175/18/NZ/GN/PS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walewska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wyk. prac remont. w zakr. rob. sanit. związ. z utrzym. zas. w należyt. stan. tech. oraz świad. usług pog. tech. w zas. adm. przez ZGN Praga-Płd. na ter. AN7 w 2022–rob. podob. do um. 175/18/NZ/GN/PS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d234748-3582-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000103/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Konserwacja sanitarna w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244270/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zam. publ. ZP/PN/Rb/90/18 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 175/18/NZ/GN/PS w dniu 22.11.2021 r., polegająca na: wykonywaniu prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczeniu usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Warszawy na terenie AN7 w roku 2019 i 2020.
Obecnie Zam. otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zam. publ. które polegają na powt. podobnych robót budow. Zam. będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określ. ww. umowie.
Zam. polegające na powt. podobnych robót budow. zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zam. podstaw.i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powt. podobnych robót budow. nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/Wr/Rb/75/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194217,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5 w roku 2022 – roboty podobne 2 do umowy nr 175/18/NZ/GN/PS z 21.11.2018.

1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane i usługi.

1.3) Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie robót sanitarnych oraz usuwanie awarii, naprawy, konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót sanitarnych oraz świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1. Roboty remontowe instalacji:
• Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji
• Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej
• Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania
• Roboty remontowe instalacji hydroforni
• Roboty remontowe instalacji hydrantów
• Roboty po instalacyjne

2. Konserwacje instalacji hydroforni i hydrantów zgodnie polegająca na utrzymaniu hydroforni i hydrantów powierzonych Wykonawcy do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej (jeżeli występuje):
• bieżąca kontrola pracy zestawów hydroforowych, zaworów zwrotnych, sterowników i czujników, instalacji elektrycznych, wyzwalaczy termicznych i zabezpieczeń zaniku fazy, itp.
• kontrola warunków zasilania hydraulicznego i warunków eksploatacji
• sprawdzanie stanu technicznego i dostępu do instalacji hydrantów, skrzynek hydrantowych oraz osprzętu hydrantów
• przygotowanie i wykonanie prób na polecenie kontroli zewnętrznej wszystkich hydrantów, a raz w roku pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów instalacji mokrej
3. Usługa w zakresie pogotowia technicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Elektromechanika Hydraulika Artur Adaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321207782

7.3.3) Ulica: ul. Zatylna 5b

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.