Og³oszenie z dnia 2025-05-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00320049/01 - Wynik z dnia 2025-07-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i czê¶ciowy remont szko³y”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MEDYCZNO-SPO£ECZNE CENTRUM KSZTA£CENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181135610
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: medyk.mielec.in
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i czê¶ciowy remont szko³y”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7353b08-308c-467a-837b-7b673ace7979
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00216403
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00213532/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i czê¶ciowy remont szko³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7353b08-308c-467a-837b-7b673ace79793.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7353b08-308c-467a-837b-7b673ace7979
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) lub bezpo¶rednio pod adresem strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7353b08-308c-467a-837b-7b673ace7979
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Dokumenty elektroniczne sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów informatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
− w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia KRI (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
− jako tekst wpisany do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
9. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozp. PRM w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wymagane jest posiadanie tzw. konta podmiotu w pe³nym zakresie na Platformie, zgodnie z instrukcj± dostêpn± na Platformie w Centrum Pomocy w Komponencie Edukacyjnym link: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêp. w zak³adce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶red. „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
13. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z Platform± mo¿na skorzystaæ ze wsparcia tech. dostêpnego pod nr tel. 22 4587799 lub elektroniczn± poprzez formularz: https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Medyczno-Spo³ecznego Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Mielcu, z siedzib± mieszcz±c± siê pod adresem: ul. Ko¶ciuszki 7, 39-300 Mielec, tel. (17) 5863496
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: sekretariat@medyk.mielec.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.
Szczegó³owa klauzula informacyjna RODO zosta³a okre¶lona w SWZ- Rozdzia³ I Instrukcja dla Wykonawców- dzia³ II "Ochrona danych osobowych"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owa klauzula informacyjna RODO zosta³a okre¶lona w SWZ- Rozdzia³ I Instrukcja dla Wykonawców- dzia³ II "Ochrona danych osobowych"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21.1.328.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i czê¶ciowy remont szko³y”.
Medyczno-Spo³eczne Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Mielcu zlokalizowane jest w budynku dwupiêtrowym, podpiwniczonym.
Istniej±ca instalacja wody zimnej, ciep³ej i cyrkulacji wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych, z rur z tworzyw sztucznych klejonych i zaciskanych. Instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana jest z rur ¿eliwnych i PCV. Poziomy wodoci±gowe prowadzone s± w pomieszczeniach piwnicy, prowadzone po ¶cianach przy stropie, kanalizacji sanitarnej przy pod³odze i czê¶ciowo pod stropem. Ze wzglêdu na przewidziany remont ³azienek i z³y stan techniczny instalacja podlega³a bêdzie wymianie.
2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia.
Szczegó³owy zakres wykonywanych robót zawiera dokumentacja projektowa, która jest za³±cznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W sk³ad dokumentacji wchodz± n/w opracowania:
Dokumentacja projektowa istniej±cej instalacji wod-kan,
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – bran¿a budowlana,
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- bran¿a sanitarna,
Przedmiar robót- bran¿a budowlana,
Przedmiar robót- bran¿a sanitarna.
3. Opis realizacji robót:
W ramach przedmiotowego zamówienia zostan± wykonane nastêpuj±ce roboty budowlane:
a) Demonta¿ instalacji sanitarnych wod.-kan. w ca³ym budynku.
b) Budowa instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowa instalacji wody zimnej, ciep³ej
i cyrkulacji w podpiwniczeniu budynku, tj. ruroci±gów i podej¶æ pod piony.
c) Budowa instalacji kanalizacyjnej i instalacji wodnej w toaletach wraz z monta¿em przyborów zgodnie z projektem.
d) Wykonanie robót ogólnobudowlanych zwi±zanych z w/w zakresem robót instalacyjnych zgodnie z przedmiarem robót w tym rozebranie i wykonanie zabudów pionów i poziomów kanalizacyjnych.
e) Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pokoju nauczycielskim.
f) Wykonanie robót remontowo-budowlanych w salach nr 48 i 49.
g) Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach na parterze budynku.
h) Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach na korytarzu.
i) Wymiana rur ¿eliwnych instalacji odprowadzaj±cej wody opadowe w piwnicy budynku.
j) Wymiana przy³±cza kanalizacji od poziomu piwnic do sieci (studzienki).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o warto¶ci do 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowi±cej czê¶æ SWZ. Zamówienia, o których mowa powy¿ej bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
C = ------------------------------------------------------------ x waga x 100
cena oferty badanej
2) W kryterium „Okres gwarancji” Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
G o - G min
G = --------------------------- x waga x 100
G max - G min
Gdzie:
G o – okres gwarancji oferty ocenianej
G min – okres gwarancji minimalny
G max – okres gwarancji maksymalny
Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy. Najd³u¿szy okres gwarancji uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 72 miesi±ce.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 72 miesi±ce Zamawiaj±cy do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 72 miesi±ce.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 36 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Koñcow± ocenê punktow± oferty stanowiæ bêdzie suma punktów uzyskanych przez ofertê w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG.
5. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w zastosowanych kryteriach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) O uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty posiadaj±ce do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia (na za³±czniku Nr 5 do oferty).
Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie siê wykonanie minimum jednego budynku lub remontu budynku w technologii tradycyjnej wraz z wewnêtrznymi instalacjami sanitarnymi o kubaturze co najmniej 2000 m³ i warto¶ci robót minimum 300 000,00 z³ brutto w ramach jednej umowy.
b) O uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty dysponuj±ce nastêpuj±cymi osobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia:
- Kierownik budowy – posiadaj±cy uprawnienia do kierowania budowy w zakresie konstrukcyjno– budowlanym bez ograniczeñ.
Wymagane jest: do¶wiadczenie – min. 3 lata sta¿u zawodowego po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych w/w specjalno¶ci, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,
- Kierownik robót – posiadaj±cy co najmniej uprawnienia do kierowania robotami instalacyjno– in¿ynieryjnymi w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych bez ograniczeñ, posiadaj±cy min. 3 lata sta¿u zawodowego po uzyskaniu uprawnieñ.
Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie uprawnieñ w w/w specjalno¶ciach wydanych na podstawie rozporz±dzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony ¦rodowiska z dnia 20 lutego 1975 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ((Dz.U Nr 8, poz. 46).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3). Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2 SWZ (Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
4). Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2 SWZ, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu – przelewem na konto zamawiaj±cego w Santander Bank Polska S.A. 47 1090 2750 0000 0001 4750 4600;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej musi wp³yn±æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 p.z.p.
6. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium.
7. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w postaci elektronicznej.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w Projekcie umowy stanowi±cym Rozdzia³ II do SWZ w paragrafie 13.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7353b08-308c-467a-837b-7b673ace7979
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-20 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (zwana dalej „ustawa o szczególnych rozwi±zaniach”) tj.: z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach.
Wykluczenie, o którym mowa nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej SWZ.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1 164 relacji Wierzchowiny - Bór - Jamy w km od 0+729 do 1+859 w m. Wierzchowiny
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa Mielec w roku 2025 - II postêpowanie
- 39.2025 Sprzeda¿ i dostawa asortymentu dla potrzeb Oddzia³u Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- 41.2025 Sprzeda¿ i dostawa pieczywa do Kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Przebudowa drogi powiatowej klasy L, Nr 1 168R Przec³aw - Pi±tkowiec w km od 10+050 do 10+880 na odcinku 830 m. w m. Rydzów, Grzybów
- Dostawa serwerów i podzespo³ów do klastra serwerowego ¶rodowiska wirtualnego
wiêcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postêpowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pa³uckiej, OSP w Obudnie i OSP w G±sawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzyd³o B, I piêtro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastruktur± zadanie pn.: "Zwiêkszenie potencja³u oraz poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci us³ug med. ZOL poprzez rozbudowê i doposa¿enie w sprzêt med."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gowej na terenie Gminy Boronów
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.