Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061202/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00070270/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00090211/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa II linii rurociągu tłocznego do oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuchola wraz z zakupem pojazdu asenizacyjnego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523347550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa II linii rurociągu tłocznego do oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuchola wraz z zakupem pojazdu asenizacyjnego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdee3eac-88b8-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021186/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa II linii rurociągu tłocznego do oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuchola wraz z zakupem pojazdu asenizacyjnego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061202/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12099985,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. „Zaprojektowanie i budowa II linii rurociągu tłocznego do oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuchola wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego”.1. Przedmiotem zamówienia w systemie „zaprojektuj-wybuduj” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie stosownych dokumentów niezbędnych do przystąpienia do realizacji planowanych działań inwestycyjnych a także wykonania zaprojektowanych robót budowlanych dotyczących budowy II linii rurociągu tłocznego do oczyszczalnie ścieków w miejscowości Tuchola oraz dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego.
2. W ramach zadania planowane jest:
- wykonanie nowego rurociągu ciśnieniowego o zwiększonej średnicy i długości (długość przewodu tłocznego wynosi około 9152 m);
- zainstalowanie kraty mechanicznej z prasopłuczką pozwalającej na bezawaryjną pracę przewodu tłocznego, armatury i pomp;
- zmniejszenie emisji odorów na wylocie przewodu tłocznego w Tucholi poprzez zaprojektowanie zbiornika retencyjnego z napowietrzaniem ścieków i tym samym usunięcie przyczyn beztlenowego rozkładu substancji organicznych w kanalizacji;
- zwiększenie wydajności przepompowni poprzez wykonanie nowej komory czerpalnej wraz z pompami o zwiększonej wydajności;
- zmniejszenie uciążliwości zapachowej przepompowni poprzez instalację biofiltra, co wynika z usytuowania tego obiektu w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych przy jeziorze Cekcyńskim Wielkim i jeziorze Główka;
- zapewnienie niezawodności zasilania energetycznego przepompowni poprzez zainstalowanie agregatu prądotwórczego;
- sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją prac do czasu zakończenia realizacji zadania;
- dostarczenie fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji budowlanej zadania, obejmującej: projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót, Kosztorys, Projekt czasowej organizacji ruchu oraz Informację BIOZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem warunków technicznych, zgód, porozumień, uzgodnień, map, zezwoleń, pozwoleń i decyzji.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników.
6. Projekty budowlane i projekty wykonawcze należy wykonać w minimum 4 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z zapisem w wersji cyfrowej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz kosztorys szczegółowy należy wykonać w min. 2-ciu egzemplarzach wraz z zapisem w wersji cyfrowej.
7. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno – użytkowym, który stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ oraz koncepcji, która stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ. Program i koncepcja stanowi koncepcję przedprojektową, która będzie stanowiła materiał wyjściowy dla Wykonawcy dokumentacji budowlanej, wykonawczej i uzyskania stosownych pozwoleń w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę. Na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji, Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne. Parametry planowanego do zakupu samochodu asenizacyjnego, zawarte są w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 10 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany samochód.
8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
9. W zakresie wykonania robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy,
3) ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego na czas budowy,
4) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
5) zapewnienia i przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,
6) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
7) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,
8) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
9) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,
10) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
11) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
12) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
13) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
14) ochrony istniejących sieci, instalacji, systemów drenarskich, obiektów oraz punktów geodezyjnych znajdujących się w zasięgu działania Wykonawcy,
15) ochrony drzew, krzewów i roślinności przewidzianej do zachowania,
16) zapewnienie właściwych warunków składowania materiałów budowlanych i ich ochronę
17) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym m. in. badań wydajności hydrantów ppoż., badań wody pod względem mikrobiologicznym i fizyczno – chemicznym,
18) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
19) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
20) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
21) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
22) prowadzenia dziennika budowy.
10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, koncepcji oraz programie funkcjonalno – użytkowym nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
12. Oferowany samochód nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji i nie jest prototypem.
13. Oferowany samochód musi spełniać wymagania pojazdów do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami oraz posiadać homologację. Ponadto oferowany samochód musi spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. nr 193, poz. 1617).
14. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu.
15. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne przeglądy okresowe zgodnie z zaleceniami producenta.
16. Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu postoju samochodu. W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w miejscu postoju, Wykonawca na własny koszt zapewni naprawę w autoryzowanej stacji obsługi uprawnionej do naprawy tego modelu pojazdu.
17. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do uruchomienia samochodu, przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz wydania dokumentacji technicznej dotyczącej dostarczonego pojazdu, sporządzonej w języku polskim.
18. W cenie oferty należy uwzględnić uruchomienie samochodu, przeszkolenie pracownika Zamawiającego oraz transport pojazdu i ubezpieczenie pojazdu od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144410-5 - Szambiarki
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 11799985,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Budowa II linii rurociągu tłocznego do oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuchola”.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Budowa II linii rurociągu tłocznego do oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuchola”.
2. Przedmiot nadzorowanego zamówienia obejmuje budowę:
- wykonanie nowego rurociągu ciśnieniowego o zwiększonej średnicy i długości (długość przewodu tłocznego wynosi około 9152 m);
- zainstalowanie kraty mechanicznej z prasopłuczką pozwalającej na bezawaryjną pracę przewodu tłocznego, armatury i pomp;
- zmniejszenie emisji odorów na wylocie przewodu tłocznego w Tucholi poprzez zaprojektowanie zbiornika retencyjnego z napowietrzaniem ścieków i tym samym usunięcie przyczyn beztlenowego rozkładu substancji organicznych w kanalizacji;
- zwiększenie wydajności przepompowni poprzez wykonanie nowej komory czerpalnej wraz z pompami o zwiększonej wydajności;
- zmniejszenie uciążliwości zapachowej przepompowni poprzez instalację biofiltra, co wynika z usytuowania tego obiektu w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych przy jeziorze Cekcyńskim Wielkim i jeziorze Główka;
- zapewnienie niezawodności zasilania energetycznego przepompowni poprzez zainstalowanie agregatu prądotwórczego.
3. Szczegółowy opis planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty został w programie funkcjonalno – użytkowym, który stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ oraz koncepcji, która stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
4. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
- rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
- sprawdzanie przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji,
- dojazd i pobyt na placu budowy dwa razy w miesiącu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego; w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy oraz podczas kontroli jednostek współfinansujących zadanie;
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 1 w wysokości: 10.630.000,00 zł brutto.
W postępowaniu dla tej części zostały złożone 3 oferty. Ceny brutto jakie zaproponowali Wykonawcy za realizację zamówienia dla części 1 przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części 1 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76533,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76533,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76533,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Projektowe Eko-System Radosław Ryl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611269538
7.3.4) Miejscowość: Przy Szosie Bydgoskiej 14A
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76533,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
INNE PRZETARGI CEKCYN
- Rozbudowa drogi gminnej nr 010314C przez miejscowości Suchom i Lisiny
- "Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie"
więcej: przetargi CEKCYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku Centrum Aktywności Kulturalno-Społecznej w Niebylcu
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
więcej: Szambiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.