Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00246092/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Stacją Pogotowia Ratunkowego z siedzibą w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbeblowski@pogotowie.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7698001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0b4b5b-fbf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00206653/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje administrowanie systemów informatycznych i telefonicznych, w tym prowadzenie kompleksowego serwisu sprzętu komputerowego i telefonicznego u Zamawiającego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest świadczyć na rzecz Zamawiającego następujące usługi:
1) bieżąca administracja serwerami fizycznymi i maszynami wirtualnymi (serwery Dell i HP z systemami Windows, Linux, VMware ) i lokalną siecią komputerową oraz przystąpienie do usuwania wszelkich usterek czy awarii w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od ich zgłoszenia;
2) bieżąca administracja urządzeniami aktywnymi sieci ( routery, firewall WatchGuard, Fortigate, switch-e HP Aruba, Cisco) oraz przystąpienie do usuwania wszelkich usterek czy awarii w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od ich zgłoszenia;
3) bieżąca administracja centralą telefoniczną oraz telefonami systemowymi, Voip. Przystąpienie do usuwania wszelkich usterek czy awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od ich zgłoszenia;
4) bieżąca administracja monitoringu wizyjnego.
5) bieżąca administracja stacji roboczych
6) aktualizacja oprogramowania systemowego i aplikacji na komputerach, serwerach i innym sprzęcie teleinformatycznym – w terminie nie dłuższym niż 48 godzin
7) serwisowanie, komputerów, drukarek będących na wyposażeniu użytkowników części szarej – w terminie 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania; w przypadku konieczności wymiany uszkodzonego sprzętu wymiana nastąpi w terminie 48 godzin od dnia zatwierdzenia ekspertyzy,
8) aktualizacja i modernizacja strony www.pogotowie.gdansk.pl oraz bip.pogotowie.gdansk.pl
- w terminie nie przekraczającym 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania (m.in. informacja), w tym zgodnie z wymaganiami w zakresie dostępności cyfrowej
9) bieżący nadzór, analiza i reakcja na incydent związane z cyberbezpieczeństwem.
10) archiwizacja danych zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Zamawiającego (macierz Huawei, NAS, Veem Software)
11) zgłaszanie uszkodzeń i monitorowanie zgłoszeń sprzętu objętego gwarancją producenta.
12) instalacja oprogramowania i konfiguracja nowego sprzętu komputerowego w terminie 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania,
13) bieżące wsparcie użytkowników przy obsłudze aplikacji biurowych księgowych, kadrowych
14) przygotowanie , analiza zestawień i raportów
15) aktualizacja urządzeń medycznych firmy Stryker
16) nadzór nas poprawnością wykonania umowy z NFZ
17) raportowanie i rozliczanie świadczeń wykonanych przez Zespoły Ratownictwa Medycznego z NFZ
18) wyszukiwanie i przygotowanie świadczeń archiwalnych
19) nadzór i koordynacja prac związanych z projektem Pomorskie e-Zdrowie;
20) przygotowanie i konfiguracja środowisk serwerowych i stacji roboczych do wdrażania oprogramowania firmy CGM Polska dla części białej i szarej projektu Pomorskie e-Zdrowie
21) uczestnictwo w spotkaniach i konferencjach dotyczących wdrażania projektu Pomorskie e-Zdrowie
22) uczestnictwo w spotkaniach i konferencjach zarządczych Urzędu Marszałkowskiego WP
23) doradztwo oraz konsultacje przy zakupie sprzętu i oprogramowania dla Zamawiającego
4. Serwisowanie Sprzętu
1) W wyniku podjęcia interwencji serwisowej Wykonawca obowiązany będzie do wykonania diagnozy problemu, awarii, uszkodzenia sprzętu w miejscu jego lokalizacji lub zdalnie.
2) W przypadku uszkodzenia sprzętu Wykonawca wykonuje ekspertyzę i przedstawia Zamawiającemu.
3) Zamawiający na postawie ekspertyzy, o której mowa w pkt. 2, podejmuje decyzję
zakupie podzespołów lub wymianie sprzętu, a Wykonawca dokonuje wymiany
w ramach umowy.
4) Sprzęt objęty przedmiotem zamówienia, będący przedmiotem rękojmi/gwarancji udzielonej przez podmiot trzeci podlegać będzie na zgłoszeniu ww. sprzętu do sprzedawcy/producenta świadczącego gwarancję na dane urządzenie.
5) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do realizacji roszczeń wynikających z rękojmi/gwarancji udzielonych przez podmioty trzecie.
6) W przypadku uszkodzeń, braku wydajności funkcjonowania, Zamawiający również będzie informowany o możliwościach naprawy sprzętu na zasadzie zmiany konfiguracji, wymiany podzespołów, modułów (upgrade). Na zlecenie Zamawiającego, Wykonawca dokona upgrade'u.
7) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie testów potwierdzających skuteczność wykonania usługi.
8) Rodzaj wykonanych testów i ich wynik muszą być udokumentowane w Protokole usługi serwisowej. Na życzenie Zamawiającego testy te mogą być przeprowadzone w jego obecności.
5. Zasady przyjmowania i obsługi zgłoszeń serwisowych
1) Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane telefonicznie, pisemnie lub na miejscu w trakcie wizyty Wykonawcy.
2) Zgłoszenia serwisowe przyjmowane będą telefonicznie i drogą mailową.
6. Usługa instalacji i konfiguracja Sprzętu będą dokonywane przez Wykonawcę na podstawie zamówień Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168264,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168264,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infoserwis Szypulewski Ryszard
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790172203
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOSERWIS SZYPULEWSKI RYSZARD
jakie przetargi wygrała firma
INFOSERWIS SZYPULEWSKI RYSZARD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168264,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Świadczenie usług wsparcia dla systemu informatycznego SEOD "eKancelaria"
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.