Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212568/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00227627/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa farb i artykułów malarskich na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 33/23/P"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261517818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa farb i artykułów malarskich na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 33/23/P"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e8134af-efd6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 FARBY, LAKIERY, KLEJE, ARTYKUŁY MALARSKIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52493,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. I – Farby i artykuły malarskie dla Służby Czołgowo-Samochodowej;1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów potrzebnych do wykonania obsług wojskowych pojazdów mechanicznych zawartych w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ Tabela nr 1) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe i oryginalne, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r.
3) Produkty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację produktów np.: ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4) Materiały powinny być dostarczone wraz z kartami charakterystyki substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały takie dokumenty posiadają.
5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, zgodne z Polskimi Normami, objęte gwarancją jakości oraz okresami ważności podanymi w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ Tabela nr 1), liczonych od dnia dostawy.
6) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
8) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44820000-4 - Lakiery
44832000-1 - Rozpuszczalniki
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39224210-3 - Pędzle malarskie
09210000-4 - Preparaty smarowe
31651000-4 - Taśma elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 20440,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II – Służba MPS1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb i artykułów malarskich niezbędnych w celu zabezpieczenia obsług technicznych i konserwacyjnych na sprzęcie będącym na wyposażeniu pododdziałów 41 BLSz, szczegółowy opis zawiera Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ – Tabela nr 2).
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r., pełnowartościowy, nie posiadający wad fizycznych i prawnych, dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, nie posiadający śladów ich uszkodzenia.
3) Termin przydatności do użycia/ważności został określony dla poszczególnych pozycji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ Tabela nr 2.
4) Produkty muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
5) Produkty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację produktów np.: ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
6) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów technicznych i eksploatacyjnych podczas transportu, a także przechowywania w warunkach magazynowych. Produkty muszą być dostarczone w opakowaniach zabezpieczających przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
7) Produkty muszą posiadać karty charakterystyki, karty techniczne substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały takie dokumenty posiadają.
8) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
10) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 8961,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III – Służba Żywnościowa1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb i artykułów malarskich niezbędnych w celu zabezpieczenia obsług technicznych i konserwacyjnych na sprzęcie będącym na wyposażeniu pododdziałów 41 BLSz, szczegółowy opis zawiera Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ – Tabela nr 3).
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r., pełnowartościowy, nie posiadający wad fizycznych i prawnych, dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, nie posiadający śladów ich uszkodzenia.
3) Termin przydatności do użycia/ważności został określony dla poszczególnych pozycji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ.
4) Produkty muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
5) Produkty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację produktów np.: ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
6) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów technicznych i eksploatacyjnych podczas transportu, a także przechowywania w warunkach magazynowych. Produkty muszą być dostarczone w opakowaniach zabezpieczających przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
7) Produkty muszą posiadać karty charakterystyki, karty techniczne substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały takie dokumenty posiadają.
8) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
10) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 1829,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IV – Służba Inżynieryjno-Saperska1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów potrzebnych do wykonania obsług sprzętu inżynieryjnego, zawartych w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ – Tabela nr 4)
w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r.
3) Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego. Produkty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację produktów np.: ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów technicznych i eksploatacyjnych podczas transportu, a także przechowywania w warunkach magazynowych. Produkty muszą być dostarczone w opakowaniach zabezpieczających przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
5) Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony wraz z kartami charakterystyki substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały, takie dokumenty posiadają.
6) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby i różne art. malarskie najwyższej jakości, zgodnie z Polskimi Normami, objęte gwarancją jakości oraz okresami ważności podanymi w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ Tabela nr 4), liczonych od dnia dostawy.
7) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
9) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
10) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.5.5.) Wartość części: 13299,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE V – Służba Łączności i Informatyki1) Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe i oryginalne, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
2) Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z informację o dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r.
3) Dostarczane do Zamawiającego materiały muszą posiadać termin ważności zawarty w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ Tabela nr 5) .
4) Materiały powinny być dostarczone wraz z kartami charakterystyki substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały takie dokumenty posiadają. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, zgodne z Polskimi Normami, objęte gwarancją jakości oraz okresami ważności podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, liczonych od dnia dostawy.
5) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów technicznych i eksploatacyjnych podczas transportu, a także przechowywania w warunkach magazynowych.
6) Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu przyjęcia przez Strony.
7) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.
8) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
9) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
10) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
11) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
12) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224210-3 - Pędzle malarskie
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE VI – Służba Uzbrojenia i Elektroniki1) Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe i oryginalne, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
2) Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z informację o dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia.
3) Dostarczane do Zamawiającego materiały muszą posiadać termin ważności zawarty w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ Tabela nr 6,7). Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r.
4) Materiały powinny być dostarczone wraz z kartami charakterystyki substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały takie dokumenty posiadają. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, zgodne z Polskimi Normami, objęte gwarancją jakości oraz okresami ważności podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, liczonych od dnia dostawy.
5) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów technicznych i eksploatacyjnych podczas transportu, a także przechowywania w warunkach magazynowych.
6) Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu przyjęcia przez Strony.
7) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.
8) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
9) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
10) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
11) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
12) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 3037,84 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE VII – Służba Uzbrojenia i Elektroniki1) Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe i oryginalne, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
2) Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z informację o dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia.
3) Dostarczane do Zamawiającego materiały muszą posiadać termin ważności zawarty w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ Tabela nr 6,7). Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r.
4) Materiały powinny być dostarczone wraz z kartami charakterystyki substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały takie dokumenty posiadają. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, zgodne z Polskimi Normami, objęte gwarancją jakości oraz okresami ważności podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, liczonych od dnia dostawy.
5) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów technicznych i eksploatacyjnych podczas transportu, a także przechowywania w warunkach magazynowych.
6) Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu przyjęcia przez Strony.
7) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.
8) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
9) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
10) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
11) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
12) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 2815,69 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE VIII – Służba ZLT .1) Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe i oryginalne, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
2) Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z informację o dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia pochodził z partii wyprodukowanej nie wcześniej niż w IV kwartale 2022 r.
3) Dostarczane do Zamawiającego materiały muszą posiadać termin ważności zawarty w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ – Tabela nr 8) .
4) Materiały powinny być dostarczone wraz z kartami charakterystyki substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne materiały takie dokumenty posiadają. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, zgodne z Polskimi Normami, objęte gwarancją jakości oraz okresami ważności podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, liczonych od dnia dostawy.
5) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów technicznych i eksploatacyjnych podczas transportu, a także przechowywania w warunkach magazynowych.
6) Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu przyjęcia przez Strony.
7) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.
8) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
9) Okres przydatności do użycia, w dniu dostawy nie może być krótszy niż 75% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta dla poszczególnych pozycji z załącznika Nr 1 – jeżeli dotyczą. Data produkcji i okres przydatności do użycia lub data przydatności do użycia powinna być widoczna na produkcie lub fabrycznym opakowaniu.
10) Wraz z dostawą farb należy dostarczyć fakturę VAT.
11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć farby w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
12) Cena zawiera wszelkie koszty związane z dostawą towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
13) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224210-3 - Pędzle malarskie
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 11184,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16302,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24373,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16302,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16320,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8198,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11613,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8197,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa TREBOR Robert Trajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721436240
7.3.3) Ulica: Gerwazego 4
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1897,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2274,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1820,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa TREBOR Robert Trajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721436240
7.3.3) Ulica: Gerwazego 4
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1820,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12259,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16647,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12259,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW Piotr Warowny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162590366
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
jakie przetargi wygrała firma
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12259,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1731,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2689,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1731,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW Piotr Warowny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162590366
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
jakie przetargi wygrała firma
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1731,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2212,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa TREBOR Robert TRAJDOS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721436240
7.3.3) Ulica: Gerwazego 4
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3311,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3892,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3311,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa TREBOR Robert Trajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721436240
7.3.3) Ulica: Gerwazego 4
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3311,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7809,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10931,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7809,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7809,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa farb, rozpuszczalników i akcesoriów malarskich - zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Preparaty smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.