Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00208706/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno- budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0263aba9-e7c6-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno- budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0263aba9-e7c6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071598/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno- budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Inw/263/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 5 zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 121, obręb nr 0022. Usługa wykonania inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej obejmuje budynek A i budynek B (skrzydło od ulicy Toruńskiej). Inwentaryzacja powinna zawierać m.in. : rzuty pomieszczeń wyróżnione na rzucie kondygnacji, opis budowlany (powierzchnia, kubatura, wysokość, liczba i wymiary okien, liczba i wymiary drzwi, liczba i wymiary innych otworów np. przejść, opis wykończenia oraz powierzchni przypadających na dane wykończenie itp.), opis branżowy:
1) liczba, rodzaj, wymiary grzejników c.o., trasy instalacji centralnego ogrzewania; liczba i rodzaj punktów poboru wody, liczba odpływów, trasy instalacji wodnej, kanalizacyjnej i p.poż;
2) liczba i szczegółowy opis punktów elektrycznych (przełączniki, włączniki, gniazda, oświetlenie itp. wraz z przebiegiem tras instalacji elektrycznej;
3) liczba i szczegółowy opis punktów sieci LAN wraz z przebiegiem tras instalacji.
Wszystkie elementy wyposażenia zostaną oznaczone przez Wykonawcę na wykonanym przez niego rzucie kondygnacji, a także załączone do wykonanej dokumentacji jako lista wyposażenia pomieszczeń.
Pomiary architektoniczne:
- odzwierciedlające rzeczywisty układ pięter wewnątrz budynku (ściany, słupy, okna, drzwi, korytarze, pomieszczenia);
- wymiarowanie okien;
- wymiarowanie przejść drzwiowych;
- wysokości pomieszczeń do sufitów podwieszanych i do stropów;
- wymiarowanie pomieszczeń i numeracja;
- powierzchni wszystkich pomieszczeń w budynkach na podstawie pomiaru z natury ( funkcja pomieszczenia lub nazwa, numer i powierzchnia).
3. Dokumentację należy sporządzić w wersji:
- papierowej w skali 1:50, format A0 - 4 egzemplarze;
- elektronicznej - na nośniku CD (format .dwg i .pdf).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazanie wszelkich praw autorskich do sporządzonej dokumentacji Sądowi Okręgowemu w Piotrkowie Trybunalskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe ZREMBUD mgr inż. Kalina Słupska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240237816
7.3.3) Ulica: ul. Norwida 1 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Krupski Młyn
7.3.5) Kod pocztowy: 42-693
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Projektowo Usługowa Zuzanna Maleska: sprawdzenie przez osobę uprawnioną inwentaryzacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
ELKOL Projektowanie, Ekspertyzy, Wykonanie Krzysztof Kolonko: sprawdzenie przez osobę uprawnioną inwentaryzacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Projektowe ZREMBUD mgr inż. Kalina Słupska
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Projektowe ZREMBUD mgr inż. Kalina Słupska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów szewnych.
- Sprzedaż i dostawa środków dezynfekcyjnych.
- Remont balkonów budynku przy ulicy Rembeka 9/11 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej budowy ronda u zbiegu ulic: Rakowskiej i Miast Partnerskich wraz z rozbudową ul. Rakowskiej w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej odwodniania terenu ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Wojtkowej
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków - część obrębu 0081 - Uszyce
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bogucin Duży, Golczowice, Jaroszowiec, Rodaki, Ryczówek
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.