Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00224966/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00233474/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d1e3c49-f595-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d1e3c49-f595-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116045/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-271-49/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych wraz z wypoziomowaniem i ich umiejscowieniem w poszczególnych pomieszczeniach w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, na warunkach określonych umową o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 (odpowiednio 1.1. – 1.5.) do SWZ. Dodatkowo Zamawiający w Załączniku Nr 1A do niniejszej SWZ dołącza projekt wizualizacji wnętrza dla pomieszczeń gabinetowych.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble biurowe były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), posiadały stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca dostarczy meble określone Załącznikiem Nr 1 (odpowiednio 1.1.-1.5.) do SWZ na koszt własny i ryzyko.
Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji na przedmiot niniejszego postępowania na zasadach opisanych we Wzorze umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ. Okres obowiązywania gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222015,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222015,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WID GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521141987
7.3.3) Ulica: Dębicka 476
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222015,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa podręcznego spektrometru Ramana wraz z bibliotekami substancji toksycznych i niebezpiecznych, narkotyków, materiałów wybuchowych i broni masowego rażenia dla Laboratorium Kryminalistycznego ..
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkół w Sokołowie Małopolskim
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Obsługa archiwum zakładowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
- Zakup i dostawa anten dla KWP w Rzeszowie
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu regałów przesuwnych (jezdnych) w pomieszczeniu archiwum Sądu Rejonowego w Rzeszowie zlokalizowanego w budynku przy ul. M. Reja 7 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 368 im. Polskich Olimpijczyków w Warszawie
- Dostawa mebli szkolnych do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratów (część 1 - krzesła biurowe, fotele oraz meble biurowe dla Oddziału ZUS i Inspektoratu w Wągrowcu )
- Zakup i montaż mebli w ramach projektów: "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie" oraz "Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Og...
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.