eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

sąd

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d1e3c49-f595-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116045/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d1e3c49-f595-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z cz. XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami cz. II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami cz. II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: F-271-49/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych wraz z wypoziomowaniem i ich umiejscowieniem w poszczególnych pomieszczeniach w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, na warunkach określonych umową o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 (odpowiednio 1.1. – 1.5.) do SWZ. Dodatkowo Zamawiający w Załączniku Nr 1A do niniejszej SWZ dołącza projekt wizualizacji wnętrza dla pomieszczeń gabinetowych.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble biurowe były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), posiadały stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca dostarczy meble określone Załącznikiem Nr 1 (odpowiednio 1.1.-1.5.) do SWZ na koszt własny i ryzyko.
Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji na przedmiot niniejszego postępowania na zasadach opisanych we Wzorze umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ. Okres obowiązywania gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał ważne, niepodlegające odrzuceniu oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych – o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. jeżeli wykażą, że posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 3 podobnych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości nie niższej niż odpowiednio: 200 000,00 PLN brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas wykaz, o którym mowa w części X niniejszej SWZ pkt 1 ppkt 2 a) winien dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. W przypadku umów nadal trwających, umowa będzie uznana za spełniającą postawiony warunek, jeżeli wartość wykonanych dostaw na dzień składania ofert, będzie nie mniejsza niż wymagana przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SWZ. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Forma oświadczenia: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
- Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z wymaganiami określonych w rozdz. VIII cz. A pkt 2 lit. d) SWZ.
Wzór formularza Wykaz dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

-Karta katalogowa oferowanych mebli, foteli i krzeseł, a ponadto:
1) Dot. mebli Zał. 1.1.
-Cert. systemu zarządzania zgodny z wymaganiami norm ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.
-Atest na ścieralność płyty wydany przez Instytut Technologii Drewna oraz atest higieniczny na obrzeże i klej użyty do oklejenia obrzeża – lub instytucję równoważną.
-Cert. poświadczający spełnienie przez zaoferowane meble podstawowych wymogów określonych w normach PN-EN 14073-2:2006, EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, EN 527-2:2002, PN-EN 527-1:2011, EN 527-2:2011, PN-EN 14074:2006, EN 14074:2004 oraz PN-EN 14072:2006, celem potwierdzenia, że zaoferowane meble spełniają wymania związane z bezpieczeństwem użytkowania, podstawowe wymagania związane z ergonomią i wymiarami.
2) Dot. mebli Zał. 1.2.
-Cert. systemu zarządzania zgodny z wymaganiami norm ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.
-Atest na ścieralność płyty wydany przez Instytut Technologii Drewna oraz atest higieniczny na obrzeże i klej użyty do oklejenia obrzeża – lub instytucję równoważną.
-Cert. poświadczający spełnienie przez zaoferowane meble podstawowych wymogów określonych w normach 14073-2:2006, EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, EN 527-2:2002, PN-EN 527-1:2011, EN 527-2:2011, PN-EN 14074:2006, EN 14074:2004 oraz PN-EN 14072:2006, celem potwierdzenia, że zaoferowane meble spełniają wymania związane z bezpieczeństwem użytkowania, podstawowe wymagania związane z ergonomią i wymiarami.
3) Dot. mebli i krzeseł Zał. 1.3.
-Cert. ISO 9001 wydany dla producenta stołów oraz ich doposażenia.
-Świadectwo z badań wystawione przez niezależną jednostkę badawczą posiadającą akredytację PCA dotyczące zgodności produktu z normą PN-EN 16139:2013-07 poziom 2-200 kg w zakresie wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa dla mebli niedomowych.
-Sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jedn. badawczą dot. zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014.
-Sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania sklejki wystawione przez niezależną jedn. badawczą dot. zgodności produktu z wymaganiami normy PN-B-02855:1988.
-Pisemne potwierdzenie parametrów na tkaninę.
-Cert. ISO 9001 oraz ISO 14001 wydany dla produc. krzeseł.
-Ośw. produc. siedzisk, że w danej partii krzeseł zastosował piankę oraz sklejkę o właściwościach trudnopalnych.
Wykaz pozostałych dokumentów przedmiotowych znajduje się z sekcji IX- Pozostałe informacje.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją.
2) Ponadto do oferty należy załączyć:
 Załącznik Nr 1 (odpowiednio 1.1 -1.6) do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy – jest on częścią oferty i nie podlega uzupełnieniu.
 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną);
 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3A – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; (jeśli dotyczy)
 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu – wzór stanowi Załącznik Nr 4 - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; (jeśli dotyczy)
 Dokumenty przedmiotowe, wskazane w cz. IX pkt 12 SWZ;
 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy – wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną). Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.
 Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 tiret pierwsze SWZ (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), składa każdy z Wykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma E-zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacja o pozostałych dokumentach przedmiotowych wymaganych w niniejszym postępowaniu:
4) Dot. mebli, foteli i krzeseł Zał. 1.4.
-Cert. poświadczający spełnienie przez zaoferowane meble podstawowych wymogów określonych w normach 14073-2:2006, EN 14073-2:2004, PN-EN 14074:2006, EN 14074:2004 oraz PN-EN 14073-3:2006, celem potwierdzenia, że zaoferowane meble spełniają wymania związane z bezpieczeństwem użytkowania, podstawowe wymagania związane z ergonomią i wymiarami (poz. 4 Zał. 1.4. ).
-Świadectwo higieniczności wg. PN-EN 717-1:2006 (poz. 4 Zał. 1.4.).
-Opinia zgodności z wymaganiami norm: PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2002, PN-EN 1335-3:2002 w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych (poz. 7 Zał. 1.4. ).
-Świadectwo z badań wystawione przez niezależną jedn. badawczą posiadającą akredytację PCA dot. zgodności produktu z normą PN-EN 16139:2013-07 poziom 2-200 kg w zakresie wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa dla mebli niedomowych (poz. 7 Zał. 1.4.).
-Sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jedn. badawczą dot. zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 (poz. 7 Zał. 1.4. ).
-Cert. ISO 9001 oraz ISO 14001 wydany dla produc. krzeseł (poz. 7 i 8 Zał. 1.4.).
-Ośw. produc. siedzisk, że w danej partii krzeseł zastosował piankę oraz sklejkę o właściwościach trudnopalnych (poz. 7 i 8 Zał. 1.4.).
-Świadectwo z badań wystawione przez niezależną jedn. badawczą posiadającą PCA dot. zgodności produktu z normą PN EN 1335-1:2020-09, PN EN 1728:2012, PN EN1022-2019-03, PN EN 16139:2013-07/AC:2013-09 (poz. 8 Zał. 1.4. ).
5) Dot. foteli Zał. 1.5.
-Opinia zgodności z wymaganiami norm: PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2002, PN-EN 1335-3:2002 w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych (poz. 1 Zał.1.5.).
-Świadectwo z badań wystawione przez niezależną jedn. badawczą posiadającą akredytację PCA dotyczące zgodności produktu z normą PN-EN 16139:2013-07 poziom 2-200 kg w zakresie wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa dla mebli niedomowych (poz. 1 Zał.1.5. .
-Sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jedn. badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 (poz. 1 Zał. 1.5.).
-Cert. ISO 9001 oraz ISO 14001 wydany dla produc. krzeseł (poz. 1 i 2 Zał.1.5. ).
-Ośw. produc. siedzisk, że w danej partii foteli/krzeseł zastosował piankę oraz sklejkę o właściwościach trudnopalnych (poz. 1 i 2 Zał. 1.5.).
-Świadectwo z badań wystawione przez niezależną jedn. badawczą posiadającą PCA dotyczące zgodności produktu z normą PN EN 1335-1:2020-09, PN EN 1728:2012, PN EN1022-2019-03, PN EN 16139:2013-07/AC:2013-09 w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych (poz. 2 Zał. 1.5.).
-Sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania sklejki wystawione przez niezależną jedn. badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami normy PN-B-02855:1988.
-Pisemne potwierdzenie parametrów na tkaninę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.