eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › "Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024 - 2 CZĘŚCI"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024 – 2 CZĘŚCI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024 – 2 CZĘŚCI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ccf9d69-11c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings zwanej dalej Platformą.
Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
1) Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Ewa Olejarz.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings
3) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiają-cym a wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ; ·przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środ-kówdowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złoże-nia/poprawienia/uzupełnieniaoświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących tre-ścioświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków do-wodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treściprzedmiotowych środków dowodowych; przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy – Prawozamówień publicznych; przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wyko-nawcy; ·przesyłania odwołania/inne:odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/
poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowie-nia@mykanow.pl
4) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego wykonawcy.
5) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania (platformie) pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
6) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/ przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa nie-zbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/
8) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie jest Wójt Gminy Mykanów z siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42 233 Mykanów;
2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e mail: ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42-233 Mykanów;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZ.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie, Starym Broniszewie, Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie, Mykanowie oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Borownie, Mykanowie. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 05 października 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245).
Dowóz odbywał się będzie z podziałem na dwie części. Poszczególne części obejmą następujące trasy:
Część I
- dowóz dzieci z Lubojenki do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubojnie,
- dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Woli Hankowskiej, Lubojny do Szkoły Podstawowej w Czarnym Lesie ,
- dowóz dzieci z Czarnego Lasu do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej .
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów.
Zamawiający wymaga aby bezwzględnie przestrzegana była zasada, iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki .
Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.
Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna
1) Zamawiający wymaga by maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastęp-czy nie przekroczył 60 minut. Czas na podstawienie pojazdu liczony jako czas od po-wzięcia informacji o braku możliwości kontynuowania dowozu przez pojazd „ kurso-wy”.
2) Szczegółowy harmonogram ustalony zostanie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie gwarantujących bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.
3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań Wykonawcy należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne – dzieci przedszkolne oraz z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych. Zamawiający wymaga aby opiekun odbierał uczniów z pod budynku szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły-przedszkola/ i odprowadzał dzieci przed budynek szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły- przedszkola/
4) Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania ). Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego.
5) W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją.
6) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy
zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane
ustawą z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca
1997r Prawo ruchu drogowym.
7) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu
drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym a
ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW
8) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami
prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące
tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.
9) Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu końcowego do bazy
winien być skalkulowany w stawce za kurs.
10) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach
ustalonych według rozkładu jazdy;
b) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;
c) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić
niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy; wszelkie koszty związane z podstawieniem
pojazdu zastępczego obciążą Wykonawcę;
d) przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób;
e) zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach
pogodowych,
f) utrzymanie pojazdu w należytym porządku i czystości,
g) zachowania kultury osobistej przez kierowcę.
4. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.):
1)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.:
-wykonywać będą czynności polegające na kierowaniu autobusami, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
-wykonywać będą czynności polegające na opiece nad dziećmi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy – Wykonawca w terminie pięciu dni roboczych od daty podpisania umowy( lecz nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usług), przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o prace, zarówno przez Wykonawcę jak i ewentualnych podwykonawców, 3)w trakcie realizacji zamówienia w celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1, Zamawiający może żądać w szczególności:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów-zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę (podwykonawców) wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: W okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy w celu przeprowadzenia kontroli, Niespełnianie wymagań określonych w niniejszym punkcie traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie, Starym Broniszewie, Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie, Mykanowie oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Borownie, Mykanowie. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 05 października 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245).
Dowóz odbywał się będzie z podziałem na dwie części. Poszczególne części obejmą następujące trasy:
Część II
- dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Starym Cykarzewie z Grabówki, Cykarzewa Północnego ; Jamna , Rusinowa ;
- dowóz dzieci z Grabówki, Cykarzewa Północnego, Jamna, do Przedszkola w Starym Cykarzewie
- dowóz dzieci z Rusinowa, Nowego Broniszewa do Szkoły Podstawowej w Starym Broniszewie
- dowóz dzieci z Borowna do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Borownie,
- dowóz dzieci z Łochyni i Grabowej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mykanowie.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów.
Zamawiający wymaga aby bezwzględnie przestrzegana była zasada, iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki .
Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.
Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna
1) Zamawiający wymaga by maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastęp-czy nie przekroczył 60 minut. Czas na podstawienie pojazdu liczony jako czas od po-wzięcia informacji o braku możliwości kontynuowania dowozu przez pojazd „ kurso-wy”.
2) Szczegółowy harmonogram ustalony zostanie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie gwarantujących bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.
3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań Wykonawcy należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne – dzieci przedszkolne oraz z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych. Zamawiający wymaga aby opiekun odbierał uczniów z pod budynku szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły-przedszkola/ i odprowadzał dzieci przed budynek szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły- przedszkola/
4) Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania ). Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego.
5) W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją.
6) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy
zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane
ustawą z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca
1997r Prawo ruchu drogowym.
7) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu
drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym a
ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW
8) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami
prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące
tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.
9) Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu końcowego do bazy
winien być skalkulowany w stawce za kurs.
10) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach
ustalonych według rozkładu jazdy;
b) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;
c) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić
niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy; wszelkie koszty związane z podstawieniem
pojazdu zastępczego obciążą Wykonawcę;
d) przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób;
e) zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach
pogodowych,
f) utrzymanie pojazdu w należytym porządku i czystości,
g) zachowania kultury osobistej przez kierowcę.
4. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.):
1)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.:
-wykonywać będą czynności polegające na kierowaniu autobusami, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
-wykonywać będą czynności polegające na opiece nad dziećmi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy – Wykonawca w terminie pięciu dni roboczych od daty podpisania umowy( lecz nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usług), przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o prace, zarówno przez Wykonawcę jak i ewentualnych podwykonawców, 3)w trakcie realizacji zamówienia w celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1, Zamawiający może żądać w szczególności:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów-zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę (podwykonawców) wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: W okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy w celu przeprowadzenia kontroli, Niespełnianie wymagań określonych w niniejszym punkcie traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną na dzień składania ofert licencję lub zezwolenie na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.

Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.

UWAGA : Warunek dla obu części taki sam.

1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Wykonawca musi wykazać, że:

Dla części I
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 100 000zł ( polisa opłacona)

Dla części II
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 200 000zł ( polisa opłacona)

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 118- 123 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale.

Wartość polisy ubezpieczeniowej liczymy dla każdego zadania oddzielnie.

1.4. zdolność techniczna lub finansowa:

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

a) Wykonawca musi wykazać , że :

- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Wartość tego zamówienia dla jednego Zamawiającego ( realizowany na podstawie jednej umowy).

- minimum 70 000 zł brutto rocznie za przewozy dzieci i młodzieży– ten warunek dotyczy I części ; jeśli chodzi o część II - to wartość zamówienia winna wynosić minimum 120 000zł (przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych);

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 118- 123 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale. .

b) Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku:
Wykonawca musi wykazać , że:

Dla części I:
- dysponuje lub będzie dysponować właściwym w celu wykonania zamówienia co najmniej 1 taborem samochodowym o ilości miejsc siedzących pasażerskich minimum 42 spełniającym wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi oraz dysponuje lub będzie dysponować kierowcą z aktualnymi uprawnieniami do kierowania wskazanym samochodem oraz osobą do sprawowania opieki nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą (czyli jeden opiekun i jeden kierowca)

Dla części II:
- dysponuje lub będzie dysponować właściwym w celu wykonania zamówienia taborem co najmniej 1 samochód o ilości miejsc siedzących minimum 42 i minimum 1 bus z ilością miejsc siedzących minimum 19 spełniających wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi oraz dysponuje lub będzie dysponować kierowcami z aktualnymi uprawnieniami do kierowania wskazanymi samochodami ( do każdego samochodu 1 kierowca) oraz osobami do sprawowania opieki nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą ( do każdego samochodu musi być opiekun), czyli do dyspozycji dwóch kierowców i dwóch opiekunów .
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 118- 123 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale. .

Uwaga:
Zamawiający dopuszcza, że w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie to określony warunek musi spełniać jeden z wykonawców, natomiast każdy z podmiotu wspólnie występującego musi posiadać uprawnienia do świadczenia usług. W przypadku gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiadała zakresowi określonemu przez Zamawiającego. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz usług – załącznik nr 5 ( warunek zostanie uznany za spełniony , jeżeli wykonawca przedstawi podpisany przez osobę uprawnioną wykaz zrealizowanych usług , wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat prze upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– inne dokumenty, lub potwierdzenie wykonania usług– na każdą część składamy oddzielny druk
- wykaz sprzętu –załącznik nr 6 ( oddzielny do każdej części zamówienia)
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000, 00zł- część 1 i 200 000,00zł- część 2 (opłacone)
- aktualną na dzień składania ofert licencję lub zezwolenie na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
3.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostępniający swoje zasoby składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( oświadczenie należy wypełnić i podpisać przez osoby( osobę) uprawnioną - załącznik nr 2
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu ( oświadczenie wypełnić i podpisać przez osoby(osobę) uprawniona – załącznik nr 3
3) klauzula informacyjna RODO - oświadczenie składane na druku oferty
4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
5) pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)

6) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę – pełnomocnictwo dla osoby/ osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału
7) Wykaz rozwiązań równoważnych – ( jeśli dotyczy)
8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie można zastrzec informacji, o których mowa w art.222 ust.5 ustawy Pzp. Jeśli oferta zawiera dokumenty, co których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być ujawnione- wówczas oferta powinna być sporządzona w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie dokumentów ( z wyjątkiem określonych w art.18 ust.3 ustawy Pzp) wszystkim zainteresowanym. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji
9) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) w takim przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostępniający swoje zasoby składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
2)w przypadku zwiększenie/zmniejszenie liczby godzin zajęć skutkujące zwiększeniem/zmniejszeniem liczby odwozów w ciągu tygodnia i ograniczenia trasy
3) w przypadku zmiany dziennego kilometrażu wynikającego ze zmiany trasy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-10 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie dodatkowe informacje zawarte są w SWZ i załącznikach

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.