Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189913/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00190379/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana konstrukcji dachu na budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ożarowie Mazowieckim na dz. ew. nr 189/16, 189/15, 189/14, 189/10, obręb 0008 jedn. ew. 143206_4 Ożarów Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7313200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6112c2db-1618-47bb-9c3f-e0da5be383e71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana konstrukcji dachu na budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ożarowie Mazowieckim na dz. ew. nr 189/16, 189/15, 189/14, 189/10, obręb 0008 jedn. ew. 143206_4 Ożarów Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6112c2db-1618-47bb-9c3f-e0da5be383e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059761/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja poszycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kolejowej 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 520877,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest zmiana konstrukcji dachu na budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ożarowie Mazowiecki na dz. ew. nr 189/16, 189/15, 189/14, 189/10, obręb 0008. Jedn. Ew. 143206_4 Ożarów Mazowiecki
4.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie elementy opisane w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, na który składa się:
- Projekt architektoniczno – budowlany – zmiany konstrukcji dachu UMiG,
- Projekt techniczny - zmiany konstrukcji dachu UMiG,
- Przedmiar robót,
- STWiORB.
4.3 Ustalenia zawarte w Specyfikacji Technicznej obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych niżej wymienionymi specyfikacjami:
Architektura i konstrukcja:
- Roboty przygotowawcze - rozbiórki,
- Konstrukcje drewniane,
- Roboty izolacyjne,
- Roboty murowe,
- Tynki,
- Posadzki,
- Roboty malarskie,
- Roboty montażowe
- Pokrycia dachowe,
4.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. Wykonanie robót rozbiórkowych:
- demontaż instalacji odgromowej
- demontaż istniejących anten
- demontaż rynien i blachy
- demontaż obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.
- demontaż istniejących czap kominowych i czap na attykach
- Skucie odbicie luźnych tynków i okładzin ceramicznych kominów i attyk
- demontaż pokrycia dachowego wraz z konstrukcją dachu
2. Wykonanie robót montażowych:
a) Konstrukcja dachu z okryciem
- wykonanie nowej konstrukcji drewnianej dachu
- zabezpieczenie więźby dachowej środkiem ognioochronnym – min. 2 warstwy
- wykonanie pokrycia dachu (folia PE, płyta osb r 22 mm, papa podkładowa samoprzylepna, papa nawierzchniowa termozgrzewalna),
- podmurowanie istniejących kominów do poziomu min. 60 cm ponad połać dachu,
- wykonanie nowych czapek betonowych na kominach i attykch
- montaż wywietrzników dachowych – wyprowadzenie odpowietrzników pionów kanalizacji sanitarnej oraz wentylacji poddasza
- montaż wyłazu dachowego
b) Roboty wykończeniowe i inne
- wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną wraz z wykonaniem fragmentu podłogi – służącej do poruszania się po poddaszu w celu serwisowania anten i dostępu do włazu dachowego
- wykonanie/montaż nowych schodów systemowych składanych stalowych na poddasze
- montaż kratek wentylacyjnych w kominach (w kanałach wentylacyjnych)
- montaż obróbek blacharskich na gzymsach/okapach dachowych
- wykonanie nowych tynków i okładzin ceramicznych na kominach i attykach
- montaż nowych rynien stalowych ocynkowanych
- malowanie tynków kominów i ścian attykowych
- ponowny montaż anten po zdemontowaniu na czas robót
- montaż nowej instalacji odgromowej na dachu
4.4.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany ilości robót: maksymalnie o +/- 30% przewidywanych ilości robót,
- zmiany zakresu robót w ramach posiadanych środków finansowych,
jeżeli zmiana ilości/zakresu robót będzie konieczna z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego.
O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy.
4.5 Zadanie inwestycyjne zapisane jest w budżecie Gminy na 2025 r. w części „Plan wydatków majątkowych na rok 2025” Dział 750, Rozdział: 75023, pod nazwą – Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Konotopskiej 4 oraz ul. Kolejowej 2 w Ożarowie Mazowieckim
CPV: 45453000-7, 45210000-2, 45261100-5, 45261214-7, 45261320-3, 45442110-1, 45312311-0, 45410000-4, 45262522-6
4.6 Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przedmiarów (stanowią one tylko materiał pomocniczy). Nadrzędną rolę nad przedmiarami robót pełni projekt budowlano-wykonawczy. Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączone projekty budowlano-wykonawcze. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ostatecznej ceny ofertowej w ofercie.
4.7 Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.7.1 Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.8 Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby przedmiot zamówienia jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest zrealizowanie zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez żadnych utrudnień i ograniczeń.
Szczegółowe wymagania określono w dokumentacji przetargowej, tj. załączniku Nr 1 do SWZ.
Realizując zamówienie objęte Umową Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia – w zakresie odpowiadającym Przedmiotowi Umowy i jego właściwościom - dostępności (architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej) osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji na roboty budowlane to 36 miesięcy.
Oceniany przez Zamawiającego max. okres gwarancji na roboty budowlane to 72 miesiące.
4.10 Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.
4.14 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
tzn. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe:
- Wartość robót budowlanych, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 50 % wartości
zamówienia podstawowego
- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe roboty budowlane – będą zgodne z przedmiotem zamówienia
podstawowego
Szczegółowe zapisy w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45442110-1 - Malowanie budynków
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45410000-4 - Tynkowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783706,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KG BUDOWA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521068948
7.3.3) Ulica: Narwik 16/119
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-471
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy zostaną wybrani po podpisaniu umowy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na rozbudowie dróg gminnych
- Wykonanie projektu i budowa odwodnienia budynku komunalnego przy ulicy Kasztanowej 14 w Józefowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wolskie, gmina Ożarów Mazowiecki
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4108W ul. Poniatowskiego na odc. o dł. ok. 400mb. w m. Błonie, gm. Błonie
- Rozbudowa DP 4115W ul. Północnej na odc. 343 m w m. Bramki i Wola Łuszczewska, gm. Błonie
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.