Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00079505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe i awaryjne na ulicach miejskich w Wadowicach w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd0b82b0-bf4b-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe i awaryjne na ulicach miejskich w Wadowicach w 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0b82b0-bf4b-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051790/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Roboty remontowe i awaryjne na terenie Wadowic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienie Wykonawca wykona:
4.2.1. Remonty obiektów z betonu;
4.2.2. Regulacja pionowa studzienek i włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
4.2.3. Wymiana wpustów ulicznych żeliwnych;
4.2.4. Uzupełnienie brakujących włazów kanałowych i kratek ściekowych;
4.2.5. Remont nawierzchni tłuczniowych ;
4.2.6. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych
4.2.7. Czyszczenie rowów ;
4.2.8. Czyszczenie przepustów ;
4.2.9. Usuwanie zapadlisk w chodniku z płyt betonowych 50x50x7;
4.2.10. Usuwanie zapadlisk w chodniku z kostki betonowej o gr. 6cm;
4.2.11. Usuwanie zapadlisk w chodniku z kostki betonowej o gr. 8cm ;
4.2.12. Remont przepustu;
4.2.13. Usuwanie zapadlisk w jezdni;
4.2.14. Wymiana krawężników ;
4.2.15. Wymiana obrzeży;
4.2.16. Rozbiórka nawierzchni betonowej ;
4.2.17. Naprawa odwodnienia liniowego;
4.2.18. Naprawa sieci kanalizacji deszczowej ;
4.2.19. Roboty ziemne;
4.2.20. Umacnianie dna rowów i skarp płytami ażurowymi.
4.2.21. Naprawa nawierzchni z płyt i kostki granitowej.
4.3. Dodatkowo zamówienie obejmuje:
4.3.1. urządzenie zaplecza budowy,
4.3.2. urządzenie placu budowy,
4.3.3. wykonania tymczasowego zasilania placu budowy w wodę i energię elektryczną (jeżeli wystąpi taka potrzeba) oraz zawarcia umowy z dostawcami w/w mediów na czas realizacji zadania (jeżeli wystąpi taka potrzeba),
4.3.4. przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów,
4.3.5. zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich,
4.3.6. przekazanie Zamawiającemu atestów na wszystkie wbudowane materiały drogowe w tym kruszywo.
4.4. Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany jest do sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu, Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych uzgodnień sporządzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, wymaganych odrębnymi przepisami prawa.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do wykonania oznakowania zastępczego na koszt własny.
4.6. Wykonawca zobowiązuje się tak zorganizować pracę pracownikom, plac budowy oraz realizację robót budowlanych i technologicznych, aby zapewnić jak najmniejszą uciążliwość dla mieszkańców przyległych posesji oraz zapewnić pełne bezpieczeństwo użytkownikom drogi.
4.7. Wykonawca oświadcza, że ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji podziemnych.
4.8. Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198311,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250784,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249259,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Tadeusz Brudny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510000473
7.3.4) Miejscowość: Łękawica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ BRUDNY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ BRUDNY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249259,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Najem modułowego TK dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Dostawy Warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Dostawa specjalistycznych narzędzi do zabiegów neuroortopedycznych kręgosłupa dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+786 - 1+010 w m. Lanckorona
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Modernizacja Dróg na terenie Miasta Grybów
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Budowa infrastruktury turystycznej przy zbiorniku Kępina
- Oznakowanie pionowe dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddz. Białystok w latach 2025-2028 w Rejonie w Augustowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.