eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemy¶lMODERNIZACJA O¦WIETLENIA SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 I 6



Og³oszenie z dnia 2025-06-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 I 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Przemy¶l

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przemy¶l

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przemysl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA O¦WIETLENIA SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 I 6

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-05ce5ba8-be42-4070-a258-15e46d7f637f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00273729

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037520/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja o¶wietlenia sali gimnastycznej w SP nr 5 i SP nr 6

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125118

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpna jest pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.
2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wy³±czeniem oferty i dokumentów sk³adanych wraz z ni±) Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem funkcji „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnej na stronie dedykowanej niniejszemu postêpowaniu. Zamawiaj±cy uprasza o przekazywanie pytañ równie¿ w formie edytowalnej, gdy¿ skróci to czas udzielania wyja¶nieñ. Korespondencja przes³ana do Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ szyfrowana.
3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê sygnatur± akt pod któr± prowadzone postêpowanie – sygnatura akt znajduje siê na stronie tytu³owej SWZ oraz w pkt 4.1.2) og³oszenia o zamówieniu.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy w Rozdziale XIX SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na www.platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji:
a) pamiêæ min. 2 GB Ram,
b) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
c) jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa za wyj±tkiem Internet Explorer,
e) w³±czona obs³uga JavaScript,
f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
3) szyfrowanie na www.platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie czê¶ciowe Nr 1: Modernizacja o¶wietlenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Przemy¶lu obejmuje:
1) przebudowê instalacji elektrycznej o¶wietlenia sali gimnastycznej;
2) prace malarskie po zakoñczonych pracach instalacyjnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie zostan± poddane oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryterium najni¿szej ceny.
3. Zamawiaj±cy utworzy „listê rankingow±”, na któr± wpisane zostan± wszystkie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
4. Na pierwszym miejscu „listy rankingowej” znajdzie siê oferta z najni¿sz± cen±, za¶ kolejne miejsca bêd± zajmowa³y oferty z wy¿szymi cenami – rosn±co – na ostatnim miejscu „listy rankingowej znajdzie siê oferta z najwy¿sz± cen±.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie czê¶ciowe Nr 2: Modernizacja o¶wietlenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 6 w Przemy¶lu obejmuje:
1) przebudowê instalacji elektrycznej o¶wietlenia sali gimnastycznej;
2) przebudowê rozdzielni g³ównej szko³y;
3) prace malarskie w sali gimnastycznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie zostan± poddane oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryterium najni¿szej ceny.
3. Zamawiaj±cy utworzy „listê rankingow±”, na któr± wpisane zostan± wszystkie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
4. Na pierwszym miejscu „listy rankingowej” znajdzie siê oferta z najni¿sz± cen±, za¶ kolejne miejsca bêd± zajmowa³y oferty z wy¿szymi cenami – rosn±co – na ostatnim miejscu „listy rankingowej znajdzie siê oferta z najwy¿sz± cen±.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) Zadanie czê¶ciowe Nr 1: Modernizacja o¶wietlenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Przemy¶lu:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e podczas realizacji przedmiotu zamówienia bêdzie dysponowa³ minimum 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia wymagane przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia w ograniczonym zakresie o ile zakres uprawnieñ obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia nale¿±c± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego,
b) Zadanie czê¶ciowe Nr 2: Modernizacja o¶wietlenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 6 w Przemy¶lu:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e podczas realizacji przedmiotu zamówienia bêdzie dysponowa³ minimum:
- 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia wymagane przepisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie o ile zakres uprawnieñ obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia nale¿±c± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego;
- 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia wymagane przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia w ograniczonym zakresie o ile zakres uprawnieñ obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia nale¿±c± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego.
UWAGA - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia wymienionych wy¿ej funkcji pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnieñ budowlanych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami odpowiednio na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie ich dysponowania – wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ;
5) w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia wype³niaj±c formularz oferty, w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, podaj± nazwy i adresy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± ofertê za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania.
3. Oferta musi byæ sporz±dzona w postaci elektronicznej, w jednym z formatów danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 307), to znaczy, ¿e musi byæ sporz±dzona w jednym z formatów wymienionych w Za³±czniku Nr 2 (czê¶æ dotycz±ca danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe) do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r. poz. 773). Oferta musi byæ opatrzona podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy w Rozdziale XVI SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 2, o okres niewykonywania przedmiotu umowy, spowodowanego w szczególno¶ci jedn± z nastêpuj±cych przyczyn:
1) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót z powodu technologii realizacji prac objêtych umow± wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy;
3) ze wzglêdu na to, ¿e prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy – o okres wstrzymania prac;
4) wyst±pienia konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej – o okres, w którym bêd± dokonywane zmiany projektowe oraz ewentualne trwaj±ce w zwi±zku z tym postêpowania administracyjne;
5) dzia³ania si³y wy¿szej, czyli niezwyk³ych i nieprzewidzianych okoliczno¶ci niezale¿nych od strony, która siê na ni± powo³uje, i których konsekwencji pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojêciem si³y wy¿szej na potrzeby niniejszego warunku, nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od stron, którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu nie mog³y zapobiec strony przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, oraz którego nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci po¿ar, powód¼, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upa³ lub mróz trwaj±ce powy¿ej 7 dni roboczych lub inne zdarzenie zwi±zane z dzia³aniem si³ natury, je¿eli uniemo¿liwiaj± lub znacznie utrudniaj± prowadzenie robót budowlanych – o okres dzia³ania si³y wy¿szej;
6) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych – o okres wynikaj±cy z korzystania z tych ¶rodków;
7) konieczno¶ci usuniêcia kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego b±d¼ urz±dzeñ przez ich u¿ytkowników co mo¿e uniemo¿liwiæ terminow± realizacjê zadania;
8) zmiany w zakresie ilo¶ci wykonanych robót, technologii wykonania lub zmiany dokumentacji projektowej, je¿eli s± konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub s± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie powoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy w zwi±zku z odst±pieniem przez Wykonawcê na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci robót, pod warunkiem wyst±pienia okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie uwzglêdni³ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu umowy bez ograniczenia zakresu robót, powodowa³yby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji umowy i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji dotycz±cej sposobu i formy z³o¿enia oferty dostêpnej na stronie internetowej: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.