eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaczory › Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych w Gminie Kaczory

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych w Gminie Kaczory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KACZORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pilska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kaczory

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 67 284 23 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.kaczory.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych w Gminie Kaczory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c935d59-e321-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194312/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2708255,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Istniejąca, a przyjęta do budowy droga położona jest w Gminie Kaczory, obręb Jeziorki, na działkach o numerach geodezyjnych 81, 92, 122 i 157/32. Budowa obejmować będzie dwa odcinki drogi oznaczony jako A-A’ i B-B’. Łączna długość obu odcinków wynosi 382,50m. Droga przebiega w terenie częściowo zabudowanym budynkami mieszkalnymi, jednorodzinnymi oraz przy wolnych działkach budowlanych i sadzie.
Stan istniejący
Przyjęta do budowy droga posiada nawierzchnię gruntową z jezdnią o szerokości 3,40 do 5,00m bez ograniczenia. Wzdłuż drogi występują liczne zjazdy do posesji. W pasie drogowym projektowanej drogi występuje infrastruktura i urządzenia techniczne podziemne niezwiązane z gospodarką drogową takie jak: sieć gazowa, wodociągowa, kanalizacja sanitarna, sieć teletechniczna i sieć energetyczna z przyłączami.
Pod względem stopnia skomplikowania warunków gruntowo-wodnych oraz technologii prac, przedmiotowy teren inwestycji mieści się w kategorii prostych warunków gruntowo-wodnych. Zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia
2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, (Dz. U. 2012, poz.463) przedmiotową inwestycję zaliczono do I kategorii geotechnicznej.
Stan projektowany
Projektowana droga składa się z dwóch odcinków nazwanych na potrzeby niniejszego projektu jako A A’ i B-B’. Projektowana długość odcinka A-A’ wynosi 165,0m, a odcinka B-B’ 217,50m. Na połączeniu odcinków (w km 0+006,10 odcinka A-A’) zaprojektowano skrzyżowanie zwykłe pod kątem 78o z obustronnymi wyokrągleniami łukiem poziomym o promieniu R=5m. W km 0+133,50 odcinka A-A’ zaprojektowano kolejne skrzyżowanie zwykłe z istniejącą drogą gminną o nawierzchni z kostki betonowej, również z obustronnymi wyokrągleniami łukiem poziomym o promieniu R=5m.
Projektowana szerokości jezdni odcinka A-A’ wynosi 4,50m, a odcinka B-B’ 5,00m. Spadek poprzeczny jezdni dwustronny, daszkowy 2x2. Wzdłuż obu odcinków, po stronie lewej i prawej, zaprojektowano łącznie 10 zjazdów indywidualnych do posesji. Przy obu odcinkach, obustronnie projektuje się pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i spadku poprzecznym, jednostronnym 8% na zewnątrz.
Nawierzchnię jezdni i zjazdów projektuje się ograniczyć obustronnie krawężnikiem betonowym wtopionym o wymiarach 12x25cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C12/15 w ilości 0,06m3/mb. Jako konstrukcję
nawierzchni jezdni i zjazdów zaprojektowano warstwę kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości 20cm po zagęszczeniu na warstwie odcinającej z piasku 0/2mm o grubości 10cm po zagęszczeniu. Nawierzchnię jezdni projektuje się wykonać z kostki betonowej, szarej,
typu behaton, grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3cm wykonywanej w betoniarkach. Nawierzchnię zjazdów projektuje się wykonać z kostki betonowej, kolorowej, typu behaton, grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3cm
wykonywanej w betoniarkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 524802,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi ul. Lipowej w Zelgniewie
Istniejąca droga gminna – ulica Lipowa posiada jezdnię głównie o nawierzchni gruntowej (z niewielkimi fragmentami umocnionymi brukiem lub gruzem betonowym). Szerokość jezdni waha się od 3.40m do 4.80m. Wzdłuż ulicy występują obustronne pobocza gruntowe, przerośnięte trawą, o szerokości
0,40÷0,80m. Wzdłuż ulicy występuje kilka zjazdów indywidualnych do posesji oraz na pola czy drogi. Szerokość pasa drogowego wynosi 8,0-11,0m. W km 0+381, pod koroną drogi, zlokalizowany jest przepust melioracyjny, rurowy, betonowy o długości 8,0m i średnicy Ø 50cm. Przepust jest bez wody,
stan dobry. W koronie drogi (ulicy), obustronnie, rosną drzewa liściaste. W obrębie pasa drogowego występuje infrastruktura techniczna niezwiązana z gospodarką drogową tj. doziemna sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć kanalizacji sanitarnej oraz naziemna sieć energetyczna. Istniejące sieci
nie kolidują z projektowaną przebudową drogi. Ulica nie posiada oznakowania, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego.
Na podstawie wykonanego rozpoznania podłoża gruntowego, pod względem stopnia skomplikowania warunków gruntowo-wodnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów
budowlanych z dnia 25 kwietnia 2012r. (Dz. U. poz. 463), przedmiotowy teren inwestycji mieści się w kategorii prostych warunków gruntowo-wodnych, a pod względem złożoności przedsięwzięcia zalicza się do I kategorii geotechnicznej. Ulica (droga) przenosi ruch wyłącznie lokalny oraz ruch rolniczy związany z obsługą przydrożnych pól. Natężenie ruchu jest bardzo małe. Istniejąca ulica nie posiada oznakowania, odwodnienia (kanalizacji
deszczowej) oraz oświetlenia drogowego.
Stan projektowany
Ulicę zaprojektowano jako jednojezdniową, jednopasmową i dwukierunkową. Klasa techniczna D (dojazdowa). Kategoria ruchu KR 1. Całkowita długość odcinka wynosi 586,0m. Początek przyjęty jako km 0+000, zlokalizowany został na krawędzi jezdni ulicy Lipowej w miejscu zakończenia nawierzchni
asfaltowej. Koniec przyjętego do przebudowy odcinka ulicy przypada w km 0+586 na połączeniu z nawierzchnią asfaltową w obrębie istniejącego skrzyżowania z inną drogą. Projektowany do przebudowy odcinek składa się z jednego odcinka prostego z pięcioma załamaniami trasy pod kątami
od α-0,42o do α-2,14o w km 0+051.10, 0+124.40, 0+168.50, 0+342.40 oraz 0+471.80. Wzdłuż odcinka zaprojektowano łącznie 3 zjazdy, 2 po stronie lewej oraz 1 po stronie prawej jezdni. Projektowana szerokości jezdni wynosi 4,0m. Spadek poprzeczny jezdni dwustronny, daszkowy 2x2%.
Przy jezdni zaprojektowano obustronne pobocze o szerokości 0,50m i spadku poprzecznym jednostronnym 8% na zewnątrz. W celu uniknięcia nadmiernych robót ziemnych oraz dostosowaniem drogi do przyległego terenu, niweletę zaprojektowano głównie przez jej wyniesienie. Maksymalnie
wyniesienie +18cm. Spadki podłużne wahają się od i=0,004 do i=0,039.
Konstrukcję jezdni i zjazdów zaprojektowano bez ograniczenia z warstwy odcinającej z piasku 0/2mm o grubości 10cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy
20cm, skropienia podbudowy emulsją asfaltową w ilości 1,2kg/m2, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego KR 1 o grubości 5cm, skropienia warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,2kg/m2 oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego KR 1 o grubości 4cm. Pobocza projektuje się z warstwy
kruszywa łamanego o grubości 10cm po zagęszczeniu.
2) Przebudowa ul. Szybowników w Rzadkowie
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy ulicy Szybowników w miejscowości Rzadkowo.
Zakres inwestycji:
- Roboty ziemne,
- Wykonanie nowych warstw bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- Wykonanie nowej (pełnej) konstrukcji jezdni na odcinku 0+820,00 – 0+895,00,
- Wymiana nawierzchni istniejącego chodnika z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm,
- Wymiana nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm,
- Wykonanie nowych zjazdów publicznych z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm,
- Wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej,
- Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm,
- Odmulenie i odtworzenie istniejących rowów przydrożnych,
- Humusowanie i obsianie mieszaniną traw skarp i poboczy,
- Przestawienie istniejącej latarni ulicznej,
- Wymiana dwóch istniejących słupów elektroenergetycznych.
Na przedmiotowym terenie zaprojektowano drogę zgodnie z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie:
- dostępność: - nieograniczona,
- prędkość projektowa w obszarze zabudowanym: - Vp = 40 km/h,
- prędkość projektowa poza obszarem zabudowanym: - Vp = 50 km/h,
- kategoria ruchu: - KR 1 - 2,
- klasa techniczna: - L (lokalna),
- szerokość jezdni: - 5,50 m (5,80 m – na łuku poziomym)
- szerokość poboczy: - 2 x 0,75 m,
- długość projektowanej drogi: - 1.157,92 m,
- szerokość chodnika: - 1,50 – 3,00 m,
- szerokość ścieżki rowerowej: - 2,00 m,
- kategoria obiektu: - XXV.
Projektowa droga położona jest w miejscowości Rzadkowo na terenie gminy Kaczory na działkach ewidencyjnych nr 103/5, 21, 75, 116, 117/13, 117/8, 117/6, 172, 118/2, 520/1, 120/2, 124/2, 522/5, 522/6, 125/2. Początek projektowanej przebudowy przyjęto na skrzyżowaniu z ulicą Powstańców
Wielkopolskich (droga powiatowa nr 1180P), natomiast koniec na granicy działki nr 524. Długość projektowanej trasy wynosi 1.157,92 m. W ramach planowanej przebudowy zaprojektowano wykonanie na istniejącej jezdni bitumicznej nowych warstw bitumicznych o szerokości 5,50 m z
poszerzeniem na łuku poziomym w km 0+692,64 do 5,80 m oraz z poszerzeniem na włączeniu w drogę powiatową nr 1180P. Na odcinku 0+820,00 – 0+895,00 z uwagi na brak podbudowy pod istniejącą
nawierzchnią bitumiczną założono wykonanie nowej pełnej konstrukcji jezdni. Na całym projektowanym odcinku założono wymianę nawierzchni istniejącego chodnika oraz zjazdów na kostkę betonową bezfazową o gr. 8 cm. Zwiększono szerokość chodnika poszerzając go do granic przyległych
posesji – projektowana szerokość chodnika w przedziale 1,50 – 3,00 m. W ramach planowanej przebudowy zaprojektowano nowe zjazdy publiczne komunikujące planowane przyległe drogi wewnętrzne zgodnie z poniższym wykazem:
- km 0+187,00 – str. L,
- km 0+367,67 – str. P,
- km 0+368,13 – str. L,
- km 0+473,15 – str. L,
- km 0+719,25 – str. P,
Na odcinku od km 0+146,00 do skrzyżowania z drogą gminną prowadzącą do DPS po lewej stronie jezdni zaprojektowano ścieżkę rowerową o nawierzchni bitumicznej i szerokość 2,00 m oddaloną od krawędzi jezdni bitumicznej w przedziale 1,00 – 1,60 m. Obramowanie jezdni na odcinku w m. Rzadkowo przyjęto z krawężników betonowych o wym. 15x30 cm oraz 15x22 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. Obramowanie zjazdów, ścieżki rowerowej i chodnika przyjęto z oporników betonowych o wym. 12x25 cm, oraz obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe w przyległy teren oraz do istniejących rowów przydrożnych w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach planowanej
inwestycji założono także odmulenie i odtworzenie istniejących rowów odwadniających. W związku z planowaną przebudową zaistniała konieczność przestawienia jednej latarni oświetleniowej, która jest w kolizji z projektowaną ścieżką rowerową. W ramach planowanej przebudowy założono także wymianę dwóch słupów elektroenergetycznych. Projektowaną nawierzchnię zaprojektowano uwzględniając szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren oraz do istniejących rowów
odwadniających w granicach działek inwestora. W ramach planowanej inwestycji założono także odmulenie i odtworzenie istniejących rowów odwadniających.
Zestawienie projektowanych powierzchni:
- Nawierzchnia bitumiczna: - 6.600,00 m2
- Pobocza z KŁSM 0/31,5 mm: - 1.640,00 m2
- Nawierzchnia chodników: - 275,00 m2
- Nawierzchnia zjazdów indywidualnych: - 200,00 m2
- Nawierzchnia zjazdów publicznych: - 110,00 m2
- Nawierzchnia ścieżki rowerowej: - 1.520,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 2183453,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613176,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613176,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613176,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300270871

7.3.3) Ulica: Norwida 9/7

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613176,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3336466,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4614163,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3336466,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300270871

7.3.3) Ulica: Norwida 9/7

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3336466,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.